ساخت تندیس و لوح

ساخت انواع تندیس و لوح به یاد ماندنی کردن مناسبات عموماً یکی از دغدغه‌های همیشگی انسانی است و در راستای این مساله در نظر گرفتن یک المان درخور به آن موضوع تحت عنوان تندیس یا لوح می‌تواند یادبود مناسبی برای این امر باشد .
متریال پلکسی گلاس با توجه به سبک بودن، قابلیت انعطاف و حک و رنگ بندی بالای آن و در عین حال مقرون به صرفه بودن آن از لحاظ قیمت و صرفه جویی در زمان بهتریبن انتخاب برای ساخت انواع لوح‌ها و تندیس‌ها می‌باشد.

تبلیغات در نقطه خرید (Piontofpurchase Advertising) که با کلمه اختصاری POP نیز یاد می‌شود، در سال‌های اخیر در مراکز فروشگاهی دارای اهمیت بالایی قرار گرفته است. به گفته انجمن تجاری بین المللی، تبلیغات در نقطه خرید نقشی در حدود سه چهارم را دارد، زیرا که سه چهارم تصمیمات مشتریان در نقطه‌ی خرید برای خرید آن کالا و استفاده از خدمات انجام می‌شود و با توجه به این که استندها از بهترین نمونه و رسانه تبلیغاتی هستند که دقیقا در محل خرید گذاشته می‌شوند، نقش به سزایی را مستقیما در جذب مخاطب و فروش بالا دارند.

تحقیقات ثابت کرده است که با این که تبلیغات در جذب مشتری به محل خرید موثر واقع می‌شود ولی استراتژی نقطه خرید هستند ک سبب خرید محصول یا خدمات توسط مشتری می‌شود.

ساخت تندیس و لوح
استند پلکسی رو میزی 

استند پلکسی رو میزی 

استفاده از انواع رومیزی استند پلکسی‌ها (Plexiglass Table Stand) فراوانی بالایی دارد که اغلب بروشور ایستاده، اکریلیک دانده پوستر، نشان کسب و کار، صفحه نمایش ضدخش و استند قیمت به کار برده می‌شود. استند رومیزی ایستاده به واسطه کوچک بودن، جاگذاری سریع و مزایای دیگر آن‌ها، پتانسیل استفاده در فضاهایی مثل کنار صندوق فروشگاهی را نیز دارد.

استند پلکسی گلاس طبقاتی 

این استند همان طور که از اسمش مشخص است، طبقه بندی شده است.

استند پلکسی گلاس طبقاتی 

برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

استند پلکسی گلاس لایت باکس

استند پلکسی گلاس لایت باکس

جعبه‌هایی نورانی هستند که انواع مختلف دیواری و ایستاده دارند که برای هایلایت پوستر و طرح های گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استند بنر

استند بنر برای ارائه پیام تبلیغاتی با شکلی هنرمندانه به کار برده می‌گردد. طراحی بنر مانند پوستر پیام تبلیغاتی را به طرحی جذاب به مخاطب معرفی می‌کند.

استند بنر
استند جا کاتالوگی

استند جا کاتالوگی

با توجه به نام گذاری این نوع استندها همان طور که می‌توان حدس زد برای چیدن مواردی نظیر مجلات، کاتالوگ و بروشور است.

استند پشت ویترین

این قبیل استند پلکسی‌ها را با ارزش‌ترین استند فروشگاه‌ها می‌توان نام گذاری کرد چرا که سبب جذب مشتری‌ها از پشت ویترین فروشگاه می‌شود. می‌توان از پوسته ساده‌ای که در ویترین آژانس هوایی و کافه رستوران‌ها قرار داده می‌شود، نام برد.

استند مواد غذایی

استندهایی که چیپس، کنسرو، سیگار، نوشابه، آب معدنی و اغلب محصولاتی که در محیط داخل و خارجی فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها قابل صرف هستند.

از دیگر استندهایی که از پلکسی برای ساخت آن‌ها می‌توان بهره برد می‌توان به:

  • استند عینک
  • کیلومتر شمار
  • صفحات لمسی
  • خط کش
  • فلاور باکس
  • استند ایتریبون و آرم میکروفون
  • ورق دکوراتیو

نیز اشاره کرد.

جهت سفارس با فروشگاه آفرت لیزر تماس بگیرید.