آیا پلکسی ضد گلوله است؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

هدف ما از ارائه این مقاله بررسی پلکسی ضد گلوله و بررسی ویژگی های این محصول می باشد. این مسئله که ورق آکریلیک از محبوب ترین گزینه های جایگزین برای شیشه های می باشند بر کسی پوشیده نیست. زیرا امروزه در اکثر برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این ورق ها سبک بوده و علاوه بر قدرت بالای خود مقرون به صرفه نیز می باشند همین امر فروش آن ها را نسبت به شیشه ها آسان می کند. این ویژگی ها برای امر مقایسه نمودن ورق های اکریلیک مقاوم در برابر گلوله با شیشه های مقاوم در برابر گلوله صدق می کند.

پلکسی ضد گلوله یا مقاوم در برابر گلوله متداول ترین ماده ضدگلوله می باشد که با استفاده از فناوری های موجود می توان آن را سوراخ کرد ، برش داد ، مسیر داد و به طور یکپارچه ای آن را بر روی هرسازه ای بدون ایجاد هرگونه ترک خوردگی و شکستگی نصب نمود. پلکسی ضدگلوله از قوی ترین ورق های آکریلیک شفاف است. که نور را به خوبی از خود عبور داده و می توان گفت از نظر نوری شفاف است.

 کاربردهای بی نظیر ورق پلکسی گلاس ضد گلوله

این شرکت به عنوان یک برند برتر ورق های اکریلیک ریخته گری سلولی یا همان پلکسی ها را به فروش می رساند. پلکسی ضدگلوله با دارا بودن مقاومت بالا در برابر گلوله ها عمدتا برای کاربردهایی به کار می رود که سلاح های گرم و سرد را شامل می شوند. در واقع می توان گفت این دسته از ورق های پلکسی می توانند مقاومت بالایی را از خود در برابر عامل های آسیب رسانی همچون گلوله ها نشان دهند. امروزه ورق های پلکسی ضد گلوله به دو شکل بدون پوشش یا با پوشش در سطح بازار موجود بوده و شما می توانید آن ها را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

شرکتی که به آن اشاره شد تمامی قابلیت های لازم برای عرضه ی ورق های اکریلیک مقاوم در برابر گلوله را داشته و لازم به ذکر است ورق هایی که دارای پوشش هستند می توانند 40 برابر بیشتر از ورق های دیگر در برابر گلوله از خود مقاومت نشان دهند. علاوه بر مواردی که در بخش قبل به آن ها اشاره شد لازم است به کاربردهای دیگری از ورق های پلکسی ضدگلوله اشاره کنیم. برای این امر می توان مواردی همچون ساخت درب ها و پنجره های مراکزی همچون بانک ها ، فروشگاه های رفاه ،  دستگاه های خودپرداز ، تاکسی ها ، زندان ها و … را نام برد که هر کدام در جای خود اهمیت بسیار بالایی دارند.

ورق پلکسی گلاس ضد گلوله

میزان کیفیت ورق های ضد گلوله اکریلیک

ورق پلکسی ضدگلوله دارای مجموعه ویژگی های خاصی می باشد. که این ویژگی ها سبب تمایز و برتری آن نسبت به دیگری ورق های پلی کربنات موجود در بازار شده اند. از بزرگترین مزیت های پلکسی ضد گلوله ، می توان به برخورداری از سطح حفاظتی کاملا یکسان اشاره نمود .که موجب شده تا دیگر برای استفاده نیازی به لمینت نداشته باشید. برخی ممکن است با این پرسش که لمینت به چه صورت می باشد . و یا چه کاربردی دارد ، مواجه شوند .

برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم لمینت ها سبب می شوند تا شما از پلکسی ها مقاومت بیشتری نسبت به شیشه ها مشاهده نمایید. جدای از این امر استفاده از لمینت ها سبب شده است تا شما یک ورق کاملا شفاف ، بی عیب و نقص را شاهد باشید. که می تواند به خوبی نور را از خود عبور داده. و در برابر اشعه های مضر خورشید نیز مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. تمامی ورق های سنتی ضدگلوله و پلکسی ضدگلوله از لبه های شفاف بهره مند می باشند. این گزینه به عنوان یک مزیت اهمیت قابل توجه ای دارد.

ویژگی های بارز پلکسی گلاس ضدگلوله

ورق های پلکسی ضدگلوله تطبیق پذیری فوق العاده عالی دارند و از مهم ترین ویژگی های آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ورق پلکسی گلاس ضد گلوله
  • مقاوم در برابر ترک
  • قابل حفاری
  • انعطاف پذیری عالی
  • وزن پایین
  • برش دادن مقام
  • قیمت متعارف و مقرون به صرفه بودن

در صورتی که قصد دارید تا نسبت به پلکسی ضدگلوله اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با شماره‌های ما تماس حاصل نموده. و با مشاورینی که در این راستا فعالیت دارند صحبت کنید ، تا اطلاعات دقیق تری را در اختیارتان قرار دهند. لازم به ذکر است این مشاورین این شرکت فرم هایی را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند، که با پرکردن آن ها می توان به اطلاعات دقیق در راستای قیمت محصولات موردنیاز خود رسید. پیشنهاد می شود محصولات پلکسی 1 میل مشکی فروشگاه آفرت لیزر را بررسی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *