از کجا ورق پلکسی گلاس بخریم؟

از کجا ورق پلکسی گلاس بخریم؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

احیانا اگر شما هم به دنبال خرید ورق پلکسی گلاس هستید، می‌توانید در این مقاله راجع به مهم‌ترین فاکتورهای خرید ورق پلکسی و فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده این نوع محصولات، مطالب مفیدی بخوانید.

در ادامه راجع به خرید به صرفه ورق پلکسی گلاس، چگونگی استفاده از آن و موارد این چنینی صحبت کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

 

جنس ورق پلکسی گلاس

برای خرید ورق پلکسی گلاس خوب ابتدا باید درمورد مواردی مثل انواع پلکسی، فاکتورهای مهم در خرید و جنس آن اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید بهترین اجناس را برای خودتان انتخاب کنید.

در پاسخ به این سوال که ورق پلکسی گلاس شفاف از چه ساخته شده است می‌توان گفت ماده‌ای به نام اکریلیک یا همو پلیمر ترموپلاستیک، (Homopolymer thermoplastic) مواد اصلی تشکیل دهنده ورق پلکسی گلاس هستند. از مهمترین ویژگی‌های این ماده خالص بودن آن است که در تولید ورق پلکسی استفاده می‌شود.

نام تجاری این ماده همان پلکسی گلاس است که در حال حاضر این محصولات با همین نام خرید و فروش می‌شوند. این نوع تولیدات برای اولین بار در سال 1982 ساخته شدند و به مدت 5 سال بعد توسط شرکت rohm وارد بازار شد. در حال حاضر برای خرید ورق پلکسی گلاس، راه‌های مختلفی وجود دارد و تولیدات این شرکت‌هت به مناطق مختلفی از دنیا ارسال می‌شوند.

مزایای خرید ورق پلکسی چیست؟ 

قبل از توضیح در مورد خرید ورق پلکسی، ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که اصلا چرا باید پلکسی گلاس تهیه کرد و فواید استفاده از آن چیست و… در ادامه چند مورد از مهم‌ترین آپشن‌هایی که ورق پلکسی گلاس دارد را توضیح می‌دهیم تا اگر برای خرید ورق پلکسی دو به شک هستید، این مشکل رفع شود. اگر در ادامه پاسخ سوال خود را دریافت نکردید، می‌توانید با کارشناسان فروشگاه آفرت لیزر ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید.

  • شفاف بودن: 

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این تولیدات که باعث شده افراد زیادی به خرید ورق پلکسی گلاس روی بیاورند، شفاف بودن آن‌ها است. این تولیدات علی رغم اینکه از شیشه و دیگر مواد شفاف ساخته نشده‌‌اند، تا درصد زیادی زیبا و شفاف هستند که به دلیل فناوری ساخت آن‌ها است. 

نکته مهمی که در خرید ورق پلکسی گلاس شفاف باید بدان توجه کنید این است که میزان شفاف بودن این صفحات بسته به شرکتی که آن‌ها را تولید کرده، متفاوت خواهد بود. بدیهی است که ورق با درصد شفافیت بیشتر از مرغوبیت بالاتری برخوردار است.

  • مقاوم در برابر ضربات:

در پاراگراف‌های قبلی به ماهیت مواد تشکیل دهنده پلکسی گلاس اشاره کردیم. این تولیدات از پایه پلاستیکی تشکیل شده‌اند. جالب است بدانید که ورق پلکسی گلاس در عین شفافیت و ظاهر شکننده در برابر ضربات و فشارهای فیزیکی تا حد زیادی مقاومت این و به همین دلیل توانسته جای بسیاری از تولیدات دیگر را در بازار بگیرد. پلاستیک فشرده‌ای که در ساخت پلکسی گلاس استفاده شده است، دلیل مقاومت این محصولات در برابر ضربات مختلف است.

  • مناسب برای مصارف مختلف:

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده خرید ورق پلکسی گلاس طرفداران زیادی داشته باشد، مناسب بودن آن برای استفاده در زمینه‌هایی مختلف است. تقریبا می‌توان گفت هر نوع طراحی و اسکلت بندی خصوصا در ساختمان‌ها و طراحی‌های داخلی که در کارکرد این دستگاه‌ها بگنجد، می‌تواند توسط پلکسی گلاس انجام شود. به همین دلیل خرید ورق پلکسی گلاس و استفاده از آن در طراحی داخلی ساختمان امروزه یکی از اولویت‌های مهندسان است.

  • استحکام در برابر تغییرات آب و هوایی:

استحکام در برابر تغییرات آب و هوا و زنگ نزدن و… یکی دیگر از نقاط قوتی است که باعث شده خرید ورق پلکسی گلاس روز‌به‌روز بیشتر شود. البته نمی‌توان گفت که ماندگاری این تولیدات به صورت همیشگی است اما تحقیقات نشان داده‌اند که به نسبت مواد دیگر بسیار بسیار دیرتر دوار اکسید شدن و تخریب می‌شوند. گاهی حتی عمر مفید ورق پلکسی بیش از عمر مفید یک ساختمان است.

اگر در مناطق خیلی سرد یا خیلی گرم زندگی می‌کنید، و همچنین اگر شهر محل سکونت شما از درصد زیادی آلودگی یا رطوبت برخوردار است، حتما توصیه می‌شود که از ورق پلکسی گلاس استفاده کنید.

  • به صرفه بودن:

در نهایت مهم‌ترین فاکتوری که مهر تاییدی بر استفاده ورق پلکسی است، ارزان بودن آن به نسبت دیگر محصولات مشابه است. در واقع می‌توان گفت که کارکرد این محصولات به نسبت هزینه‌‌ای که برای محصولات مشابه می‌کنید بسیار پایین‌تر است. همچنین اگر بتوانید خرید ورق پلکسی گلاس را از یک فروشگاه معتبر و با قسمت خوب انجام دهید، به مراتب صرفه‌جویی بیشتری در هزینه‌ها خواهید داشت. کما اینکه معمولا محصولات رقیب پلکسی گلاس کیفیت آن را ندارند و از آپشن‌هایی که ذکر کردیم برخوردار نیستند. به همین دلیل خرید ورق پلکسی می‌تواند از جهات مختلفی برای شما سود دهی بیشتری داشته باشد.

 

خرید پلکسی گلاس 

برای آنکه بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید، باید از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید. همچنین قیمت ورق پلکسی تا حدی بسته به مقداری است که قیمت گذار برای آن در نظر می‌گیرد. به همین دلیل با مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف می‌توانید از به صرفه ترین قیمت‌ها در عین حفظ کیفیت استفاده کنید. 

فروشگاه آفرت لیزر مفتخر است که با در نظر گرفتن نیاز مشتریان مختلف انواع مختلفی از ورق پلکسی گلاس را عرضه کرده که در سایت قابل مشاهده است. همچنین محصولات دیگر مشابه هم در صفحات سایت قابل ارزیابی هستند.

 

خرید ورق پلکسی گلاس فروشگاه آفرت لیزر

شما می‌توانید ابتدا درمورد محل مصرف پلکسی با مشاوران سایت به گفت و گو بپردازید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط خود و قسمت‌ها اقدام به خرید کنید. آفرت لیزر از جمله اولین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع ورق پلکسی در سطح ایران است و امکان ارسال به سراسر ایران هم وجود دارد. همچنین خدمات پس از فروش از جمله خدمات آفرت لیزر برای خریداران می‌باشد. 

 

سخن پایانی

پلکسی گلاس از جدیدترین تولیدات صنعتی است که نقاط قوت زیادی دارد. امروزه از این محصولات در کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. خرید ورق پلکسی گلاس با توجه به نیازهای شما و‌ کاربری مورد نظر انجام می‌شود. شما می‌توانید با مشورت کارشناسان و بسته به بودجه خود، ورق مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *