قیمت پلکسی گلاس چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پلکسی گلاس چگونه محاسبه می‌شود؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

پلکسی گلاس یکی از انواع محصولات پرمصرف این روزها است که به لطف واکنشات شیمیایی تولید می‌شود. نام دیگر این محصول ورق آکریلیک است که نشان دهنده ترکیبات شیمیایی به کار رفته در این محصول است. اینکه قیمت پلکسی گلاس چگونه محاسبه می‌شود، اصلی‌ترین فاکتور اقتصادی است که افراد هنگام خرید به آن توجه می‌کنند. از همین رو سعی کردیم تا روند قیمت گذاری و عواملی که روی قسمت تمام شده است محصول اثر می‌گذارند را معرفی کنیم. 

پلکسی گلاس یکی از ترکیبی است که ساخته دست بشر است و به صورت طبیعی در جهان وجود ندارد. در واقع این ماده صنعتی از ترکیب عناصر مختلفی بدست می‌آید و به همین دلیل خواص آن بهبود یافته است. این محصول نوعی پلاستیک فشرده است که از بسیاری جهات استفاده آن مقرون به صرفه است. در کنار تمامی نکات مثبت، نگرانی همیشگی مشتریان، قیمت پلکسی گلاس بوده و هست. در ادامه راجع به پارامترهای تعیین قیمت پلکسی گلاس بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

قیمت پلکسی گلاس چگونه محاسبه می‌شود؟

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پلکسی گلاس 

تعیین بهای ورق پلکسی، بسته به موارد مختلف دارد. البته مهم‌ترین موردی که باید مدنظر قرار دهید، خرید ورق پلکسی از یک فروشگاه مطمئن مثل آفرت لیزر است. در فروشگاه‌های معتبر شما با قیمت‌های نجومی و افسار گسیخته مواجه نخواهید شد. همچنین خدمات پس از فروش فروشگاه‌های معتبر باعث می‌شود با خیال راحت‌تری ورق پلکسی گلاس را خریداری کنید.‌ با همه این اوصاف همواره چند فاکتور مهم وجود دارد که در قیمت‌دهی و ارزش گذاری پلکسی گلاس تاثیر می‌گذارند. در ادامه این چهار فاکتور مهم را به شما معرفی می‌کنیم و راجع به چگونگی تاثیر گذاری آن‌ها روی قیمت پلکسی گلاس، بحث خواهیم کرد.

  • جنس ورق پلکسی گلاس: ممکن است بگویید که تمامی ورق‌های موجود در بازار، از پلکسی گلاس ساخته شده‌اند. جالب است بدانید که ترکیب درصد مواد به کار رفته برای ساخت ورق پلکسی گلاس، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، شیوه ساخت و چگونگی فرآوری مواد، متریال استفاده شده در تولید ورق پلکسی و…. همچین روی کیفیت جنس ورق پلکسی تاثیر گذار هستند. به طوری‌که در حال حاضر انواع ورق‌های با کیفیت پایین تا بالا تولید می شوند و انواع تقلبی آن هم موجود است. 

خرید از یک فروشگاه معتبر باعث می‌شود نسبت به جنسی که تهیه می‌کنید، اطمینان بیشتری داشته باشید. خوشبختانه در فروشگاه آفرت لیزر، این تضمین کیفیت وجود دارد. بدیهی است که ورق پلکسی با جنس بهتر، قیمت بیشتری خواهد داشت. البته کیفیت بالای پلکسی تضمین کننده سرمایه گذاری شما خواهد بود. بنابراین از لحاظ اقتصادی به‌صرفه است؛ چرا که دیگر نیاز به تعمیرات و هزینه تعویض ندارد.

 

  • رنگ: اگر با بازار خرید و فروش پلکسی گلاس آشنایی نداشته باشید، احتمالا تعجب خواهید کرد که چگونه رنگ ورق پلکسی روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. ورق پلکسی محصولی است که در طراحی‌های داخلی استفاده فراوانی دارد و به همین دلیل هماهنگی رنگ آن با محیط از اهمیت بالایی برخوردار است‌. تولید کنندگان این محصول در حال حاضر انواع ورق پلکسی را در رنگ‌های مختلف تولید می‌کنند. روش تولید ورق پلکسی در رنگ‌های مختلف روی مسیر واکنش تولید این محصول تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل هم یکی از فاکتورهای تاثیرگذار روی تعیین قیمت ورق پلکسی گلاس، رنگ آن است. 


  • ابعاد ورق پلکسی: سومین فاکتور تاثیر گذار روی هزینه ورق پلکسی ابعاد است. ابعاد ورق پلکسی از جهات بسیاری می‌تواند روی کیفیت محصول نهایی تولید شده تاثیر داشته باشد. همانطور که احتمالا می‌دانید، ورق پلکسی گلاس از جنس نوع خاصی از پلاستیک فشرده، براق، انعطاف پذیر و با خشکی بالا ساخته می‌شود. این محصول به دلیل کاربرد بالایی که در صنایع مختلف دارد، در ابعاد متفاوتی تولید می‌شود.  برش ورق پلکسی یکی از مراحل مهم تولید این محصول است که ابعاد مختلف آن را تعیین می‌کند. برش این محصول به دو شکل عمده انجام می‌شود: برش دستی و لیزری. برش دستی شکل تولید سنتی ورق پلکسی است و می‌تواند با درصد بالای خطا انجام شود. ورق‌های پلکسی گلاس فروشگاه آفرت لیزر یه سور برش لیزری تولید شده‌اند. برش لیزری شیوه جدیدی برای تعیین ابعاد ورق‌های پلکسی است که با کمک فناوری لیزری انجام می‌شود. در نتیجه محصول شما دقیقا منطبق با اندازه‌های استاندارد جهانی تولید می‌شود.


  • ضخامت پلکسی گلاس: آخرین فاکتور اثرگذار روی تعیین قیمت ورق پلکسی گلاس، ضخامت آن است. می‌توان گفت که اصلی‌ترین موردی که توسط واحدهای قیمت گذار برای تعیین ورق پلکسی بررسی می‌شود، ضخامت است. ورق‌های پلکسی به دلیل کاربردهای فراوانی که دارند، در ضخامت های مختلف تولید می‌شوند و بسته به محل مربوطه استفاده می‌شوند. ورق‌های پلکسی معمولا در ضخامت‌های استاندارد: 1 الی 50 میلی‌متر تولید می‌شوند.‌ البته این بازه ضخامت صرفا برای ورق‌های پلکسی گلاس شفاف و پلکسی گلاس رنگی تعریف می‌شود. به طور مثال مدل خاصی از این محصولات که به پلکسی گلاس آینه‌ای شهرت دارد، تنها در ضخامت 2 میلی‌متر تولید می‌شود. 

همچنین ورق پلکسی مدل ترانسپارنت هم فقط در چند ضخامت محدود تولید می‌شود. همانطور که گفتیم جنس ورق پلکسی از پلاستیک فشرده است. تولید ورق‌ها در صخوات‌های مختلف کم و زیاد، به طوری که روی کیفیت پلاستیک فشرده و خواص ورق پلکسی تاثیر نگذارد، نیاز به دانش بالایی دارد. از همین جهت ضخامت ورق پلکسی یکی از فاکتورهای تاثیر گذار روی قیمت این محصولات است.

 

عوامل متفرقه تاثیر گذار بر قیمت پلکسی گلاس چیست؟

علاوه بر فاکتورهای ذکر شده، موارد متفرقه دیگری هم هستند که می‌تواند روی قیمت ورق پلکسی تاثیرگذار باشد. یکی از مهم‌ترین این موارد هزینه حمل و نقل است. حتما پیش از خرید ورق پلکسی باید در نظر داشته باشید که هزینه حمل و نقل ورق‌های پلکسی که معمولا بر اساس وزن و ابعاد آن محاسبه می‌شود، چقدر است.  همچنین اگر ورق پلکسی شما تولید کشورهای خارجی است و از نوع ورق‌های پلکسی وارداتی محسوب می شود، طبیعی است که قیمت بیشتری نسبت به تولیدات داخلی داشته باشد. 

 

سخن پایانی 

در نهایت سعی کردیم تا در این مطلب راجع به اینکه قیمت پلکسی گلاس چگونه محاسبه می شود و چه عواملی روی آن تاثیرگذار هستند، صحبت کنیم. اگر خرید خود را از یک فروشگاه مطمئن انجام دهید، با قیمت‌های نجومی و بی قاعده روبه‌رو نخواهید شد. به علاوه تنوع محصولات در فروشگاه آفرت لیزر می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف بازار به این محصول باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *