استند پلکسی گلاس موبایل

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

از دیگر خدمات برش لیزر پلکسی فروشگاه آفرت لیزر میتوان به تولید استند پلکسی موبایل  اشاره داشت که انواع این  محصول را در فروشگاه های  تلفن همراه مشاهده کرده اید . استندهای پلکسی محصولات تولید شده از ورق های جنس پلکسی هستند که در ضخامت  2 میل ، 3 میل ، 8 میل ، 10 میل ، 12 میل و 16 میل تولید میشوند .  همکاری ما با فروشگاه های موبایل همراه با پشتوانه قوی کاری و کیفیت عالی و مونتاژ تمیز و با دقت همراه است اینبار  همراه خدمات فروشگاه آفرت لیزر در تولید پایه پلکسی گلاس موبایل  باشید.

استند پلکسی گلاس موبایل

انواع استند پلکسی موبایل

استندهای پلکسی گلاس که به عنوان هولدر موبایل و لوازم جانبی تولید میشوند دو نوع دارند.

  • استند پلکسی ثابت
  • استند پلکسی رومیزی

استندهای ثابت تلفن همراه و لوازم جانبی اغلب طبقاتی و گاها تا ارتفاع 2 متر نیز در نظر گرفته میشوند . استندهای رومیزی نیز از دسته هولدرهای موبایل متحرک و در ابعاد کوچک میباشند که تنها دقت آن سایز گیره های هولدر جهت نگهداری نوع تلفن همراه است  . در تولید استند پلکسی موبایل بیشتر از ورق های 8 میل استفاده میشود . دلایل استفاده از  برش لیزر پلکسی جهت تولید این نوع هولدرها را نیز در مطلب زیر خواهیم گفت…

طراحی و ساخت انواع استند پلکسی گلاس موبایل

چرا ورق پلکسی

بجز ورقهای پلکسی کمتر جنسی دیده میشود که از آن در تولید استندهای موجود در فروشگاه موبایل استفاده شود . به دلایل زیر ما نیز به شما توصیه میکنیم تولید استند پلکسی موبایل  را به سایر استندها ترجیح دهید.

ورقهای پلکسی هیچ گاه مات کدر نمیشوند

در حین برش به هیچ وجه دیواره ورق سیاه نمیشود

کاملا قابل شستشو میباشد

برخلاف شیشه دربرابر ضربه و یا افتادن مقاوم بوده و شکسته نمیشود

بدون شک استندهای رومیزی به دلایل جابجایی ، شستشوی قفسه و.. ممکن است در خظر افتادن باشند . اما ورقهای پلکسی کاملا در برابر افتادن مقاوم بوده و نمیشکند

طراحی و ساخت انواع استند پلکسی گلاس موبایل

تولید استند پلکسی موبایل

ابعاد دلخواه ، تیراژ دلخواه  و رنگ دلخواه همگی گزینه هاییست که  با فروشگاه آفرت لیزر شدنی است . میتوانید در هر طرح و رنگی که مایلید به ما ارائه کنید تا سفارش را در مدت زمان کم تحویل بگیرید  . همچنین مد نظرتان باشد که کلیه استندها قابلیت درج آرم و علائم و چاپ لوگو و هر طرحهای مد نظر شما را دارد .

طراحی و ساخت انواع استند پلکسی گلاس موبایل

قابل توجه پخش کننده های لوازم تزیینی و فروشگاه ها

هر کاربر تلفن همراه در منزل یا محیط کار نیاز به هولدر نگهدارنده موبایل دارد تا تسلط کامل به مدیریت آن را نیز داشته باشد . از این رو میتوانید انواع پایه پلکسی موبایل را به ما سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *