باران گیر ها و نحوه ساخت آن با پلی کربنات

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

باران گیر ها و سایبان ها بهترین راهکار برای حل کردن مشکل نفوذ آب باران و برف و تابش نور خورشید به پنجره ها می باشد. در حال حاضر دو نوع باران گیر در بازار وجود دارد، نوع ثابت، و متحرک که برای ساخت آن می توان از مواد مختلفی مانند کتان و پلی استر استفاده کرد.

اما در نظر داشته باشید که بهترین جنس برای اینکار استفاده از پلی کربنات است. معمولا مناطق جنوب کشور که آفتاب های تند و تیزی دارند از این سایبان ها استفاده می کنند تا منزل آنها کمتر در معرض تابش مستقیم آفتاب باشد هر دوی . این باران گیرها و سایبان ها می توانند از جنس ورق پلی کربنات باشند.

باران گیر ها و نحوه ساخت آن با پلی کربنات

باران گیر پنجره دقیقا چیست؟

اجاره دهید این گونه این وسیله را معرفی کنیم: ابزاری جهت محافظت منزل، ماشین و … در برابر نفوذ آب، برف و باد. معمولا این وسیله از چند پایه آلمینیومی یا حتی استیل تهیه شده به همراه یک زهوار و یک ورق پلی کربنات یا کتان است که در سایز های مختلف عرضه شده و در مناطق گرم نیز می توان از آن به عنوان سایبان استفاده کرد. 

مشخصات و ویژگی های عمومی

  • تنوع در رنگ و ورق ها
  • نصب سریع
  • وزن پایین
  • مقاوم در برابر انواع عوامل جوی

بهترین مزیت نصب باران گیر برای ساختمان چیست؟

شاید بتوان اولین مزیت این محصول را این مورد دانست که نه تنها به زیبایی ساختمان می افزاید بلکه از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری کرده و در عمل باعث کاهش فرسایش ساختمان می گردد. چون این محصول هم سبک و است و هم به راحتی نصب می گردد.

بنابراین می توان گفت که در هر ساختمانی به راحتی قابل اجراست و همچنین در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است.

همچنین نصب هر نوع از این محصول موقت یا دائمی می تواند از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کرده و باز هم به طور مستقیم کف پوش منزل و خود شما را در برابر آفتاب ایمن کند.

مدل های مختلف باران گیر پنجره در بازار

می توان گفت که با توجه به مدل های متنوع موجود در بازار اندازه های این محصول نیز متنوع است اما معمولا این محصول در سه اندازه با پیشامدگی 80 سانتی متر، 100 سانتی متر و 150 سلنتی متر تولدی می شود. قطعا ابعاد آن با توجه به انداهز دلخواه شما می تواند متغیر باشد. اما در یک نگاه کلی این محصول به دو نوع ثبت و متحرک تقسیم می گردد. 

مدل ثابت 

به طور کلی مدل های متنوعی از این محصول در بازار برای آن موجود است. اما می توان آنها را با یک چهارچوب مناسب و زیبا به دیوار متصل نمود. همچنین عمر این محصول برای پنجره های کوچک بسیار زیاد است.

مدل متحرک

طبیعی است که به علت امکانات بیشتری مانند باز و بسته شدن و همچنین قابلت حرکت قیمت بیشتری داشته باشد اما خوب باید توجه کرد که به مراقبت بیشتری نیز احتیاج دارد. برای ساختمان های مسکونی و یا ویلایی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

قیمت این محصول

عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. یکی از این فاکتور ها طرح دلخواه شما برای این محصول است. سبک طراحی قطعا می تواند یک فاکتور اصلی باشد. 

فاکتور بعدی ثابت یا متحرک بودن این محصولات است. نکته آخر نیز جنس ورق این محصول است که قطعا می تواند تاثیر بسزایی در قیمت آن داشته باشد.

نکاتی مهم قبل از استفاده

توجه داشته باشید که باران گیر ها یا پیش ساخته یا پس از سفارش آماده می شوند و در محل نصب ساخته می شوند. نوع پیش ساخته، از سه قسمت تشکیل می شوند. که عبارتند از:

باران گیرهایی که از ورق پلی کربنات ساخته شده اند خیلی زیبا و کاربردی می باشند. این محصول، بسیار آسان نصب می شود، تنوع طرح و رنگ بالایی دارد و نور خورشید به خوبی از آن عبور داده می شود. خرید پلی کربنات نیز مسئله سخت نیست و به راحتی می توانید با چند جستجوی ساده وب سایت های مهم این زمینه را بشناسید و به صورت آنلاین خرید کنید.

مدل هایی که پیش ساخته هستند، دارای عرض های مختلفی می باشند. این محصولات این قابلیت را دارند که بالای درب و پنجره، کنتور برق و گاز و آب گرمکن ها و پکیج هایی که معمولا در بیرون منزل نصب می شوند. قرار گیرند. به طور کلی هر نوع تاسیساتی را که در معرض تابش نور خورشید یا بارش برف و باران هستند را می شود با این محصولات محافظت کرد.

مزایای باران گیر ساخته شده با پلی کربنات

  • جلوگیری از تابش شدید نور خورشید
  • جذابیت و زیبایی
  • وزن سبک
  • سرعت نصب بالا
  • هزینه پایین نصب و مقرون به صرفه بودن
  • ضد خش و ضد ضربه بودن
  • مقاومت در برابر عوامل جوی
  • تنوع بالا در رنگ

شما می توانید این محصولات را در رنگ ها و طرح های زیبا تهیه و نصب کنید. فروشگاه آفرت لیزر انواع نرده استیل ، درب پارکینگ و درب حیاط منزل را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *