بهترین برندهای پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

آیا فکر می کنید بهترین مارک پلکسی گلاس به سختی پیدا میشود!!! سخت در اشتباهید. اگر به دنبال برندهای معروف پلکسی می گردید کافیست تا آخر این مطلب را بخوانید. بهترین مارک های ورق پلکسی گلاس در ایران ساخت کشور تایوان هستند. ورقهای تایوانی بدلیل کیفیت مواد اولیه نزد تولیدکنندگان بسیار محبوبند. هر کجا نامی از برندهای تایوانی پلکسی گلاس بُرده میشود، اطمینان زیادی در خریداران ایجاد میشود. کافیست نام برترین مارک های ورق پلکسی را بدانید تا افراد سودجو نتوانند برندهای متفرقه را بجای ورقهای مرغوب به شما بدهند. فروشگاه آفرت لیزر بهترین برندها با بهترین قیمت در اختیار شما میگذارد ….

بهترین برندهای پلکسی گلاس

شاید به قاطعیت نتوان گفت که دقیقا چه برندی بهترین مارک ورق پلکسی گلاس است؛ ولی با در نظر گرفتن شرایط کلی، میتوان برخی از ورقهای پلکسی گلاس را در دسته بهترین ورقهای پلکسی گلاس قرار داد. عواملی که تعیین کننده بهترین بودن یا برتری یک برند نسبت به برند دیگر است شامل: کیفیت مواد اولیه، ضخامت یکسان در تمام ورق، ضریب عبور نور و وضوح رنگی است.

بهترین مارک پلکسی گلاس ساخت کدام کشور است؟

قبل از اینکه به بررسی بهترین برندهای ورق تایوانی بپردازیم، بایستی با بهترین کشور تولید کننده ورق پلکسی گلاس آشنا شویم. کشورهای مختلفی ورق پلکسی گلاس تولید می کنند. ولی ورق های پلکسی فقط از چند کشور معدود شرق آسیا وارد ایران میشوند. کشورهای صنعتی شرق آسیا نظیر تایوان ، کُره ، هنگ کونگ ، چین و اندونزی تولیدکنندگان اصلی ورق پلکسی گلاس هستند. مارک های پلکسی گلاس مختلفی از این کشورها در ایران موجود هستند. ولی در این بین بهترین برندهای پلکسی گلاس ساخت کشور تایوان هستند.

ورقهای تایوانی چند ویژگی برجسته دارند: بسیار براق و یکدست هستند؛ رنگهای جذابتری نسبت به تولیدات دیگر کشورها دارند؛ برای ساخت حروفهای برجسته تبلیغاتی بسیار مناسب هستند؛ بنابراین با این اوصاف باید بهترین مارک پلکسی گلاس را در برندهای تایوانی جستجو کنید. حالا که اطلاعات لازم در مورد کشور سازنده ورق پلکسی گلاس را بدست آورده اید، شناخته شده ترین برندهای ورقهای تایوانی را به شما معرفی میکنیم:

ورق پلکسی گلاس برند یرلانگ (YearLong)

برند یرلانگ یکی از معروفترین مارک های ورق پلکسی گلاس است. ورق پلکسی یرلانگ بدلیل مرغوبیت مواد اولیه اغلب در ساخت حروف های برجسته تبلیغاتی استفاده میشود. به همین جهت پلکسی های مارک یرلانگ (YearLong) در بین تابلوسازان تبلیغاتی بیشترین مصرف را دارد. حروف های برجسته ای که توسط پلکسی گلاس یرلانگ تولید میشوند علاوه بر نور یکدستی که دارند دارای وضوح رنگی بالایی هستند.

بهترین برندهای پلکسی گلاس

پلکسی های تایوانی یرلانگ دارای ۶۵ رنگ مختلف هستند. ۴ نوع ورق پلکسی گلاس در تولیدات یرلانگ وجود دارد: پلکسی رنگی مات ، پلکسی رنگی شفاف (ترانسپارنت) ، پلکسی شفاف و پلکسی گلاس آینه ای. پلکسی های رنگی مات برای تولید محصولات تزئینی و کاربردی و در برخی موارد برای دکوراسیون داخلی استفاده می شوند. پلکسی های رنگی ترانسپارنت بیشتر جنبه تزئینی دارند و بجای شیشه های رنگی استفاده میشوند. پلکسی گلاس های شفاف مصارف بیشتری دارند؛ این ورق های شفاف

ورق پلکسی گلاس مارک چوچن (Chochen)

یکی دیگر از بهترین مارک های ورق پلکسی گلاس ورق چوچن است. ورقهای پلکسی گلاس چوچن از لحاظ کیفی با ورق پلکسی گلاس یرلانگ برابر هستند. ورقهای پلکسی چوچن کیفیت بسیار خوبی دارند و جزو پرفروش ترین پلکسی های ایران به حساب می آیند.

ورق پلکسی گلاس مارک چوچن (Chochen)

برای ساخت محصولات مختلف لازم است که به طیف وسیعی از ورقهای پلکسی گلاس دسترسی داشته باشیم که برند چوچن با داشتن طیف وسیعی از رنگها و ضخامتهایی مختلف میتواند نیاز تولیدکنندگان را بخوبی پوشش دهد.

ورق پلکسی گلاس برند ریچانگ (Raychung)

شرکت ریچانگ در سال ۱۹۸۰ تاسیس شده و در تولید ورق های اکریلیک ریخته گری فعالیت می کند و در شهر کائوسیونگ تایوان واقع شده است. این کارخانه بیش از ۴۰ سال است که ورق های اکریلیک تولید می کند.

ورق پلکسی گلاس برند ریچانگ (Raychung)

ورقهای مارک ریچانگ نیز یکی از بهترین مارک های ورق پلکسی گلاس به حساب می آیند. یکی از بارزترین ویژگی های ورق ریچانگ رنگهایی با تنالیته های براق و جذاب است.

ورق پلکسی گلاس اچ اچ سی ( HHC Acrylic Sheet )

کمپانی HHC در سال ۱۹۷۳ با هدف تبدیل شدن به یکی از برترین برندهای ورق اکریلیک در منطقه کائوسیونگ تاسیس شد. کارخانجات HHC مستقر در کشور تایوان  توانست از طریق بندر کائوسیونگ محصولات تولیدی خود را که اعلب ورق های اکریلیک پلکسی گلاس هستند را به سراسر دنیا صادر کند. امروزه  Hsin Hwa Company از نظر کیفیت و کمیت به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ورق اکریلیک شناخته میشود.

ورق پلکسی گلاس اچ اچ سی ( HHC Acrylic Sheet )

ورقهای پلکسی گلاس مارک اچ اچ سی رنگهای منحصر بفردی دارد؛ ولی این رنگها با کدهای رنگی اصلی پلکسی گلاس نیز مطابقت دارند. فقط ممکن است بمقدار خیلی کمی تیره تر یا روشن تر باشند.

شرکت HHc ورقهای پلکسی گلاس تولیدی خود را اینگونه معرفی می کند:

ظرافت ظاهری در کنار شفافیت کریستال ورق های اکریلیک ، هر تکنسینی را مجذوب خود میکند. ورق های اکریلیک HHC در اندازه ها و ضخامت های گسترده ای موجود است. علاوه بر ورق های شفاف ، کمپانی HHc طیف های رنگی متنوعی نیز تولید میکند.

بهترین مارک پلکسی گلاس را کجا پیدا کنیم؟

تا اینجا با بهترین مارک های ورق پلکسی گلاس آشنا شدید. تمام برندهای معتبر ورق پلکسی گلاس در کشور تایوان تولید می شوند. ولی با اینحال از کشورهای دیگر نیز واردات ورق پلکسی گلاس به داخل ایران انجام می شود. همانطور که ابتدای این مطلب اشاره شد، بجز کشور تایوان، کشورهای دیگر شرق آسیا نظیر چین ، کُره ، هنگ کونگ و اندونزی نیز تولید کننده ورق پلکسی گلاس هستند. هنگامیکه ورق پلکسی گلاس از کشورهای مختلف وارد ایران میشود، فروشندگان مختلف نیز اقدام به عرضه پلکسی های تولیدی این کشورها می کنند.

بهترین مارکهای ورق پلکسی گلاس ساخت کشور تایوان هستند ولی برندهای چینی و اندونزی نیز کیفیت خیلی خوبی دارند و در بخش تولید و ساختمان استفاده میشوند.

سوال اینجاست که برندهای تایوانی پلکسی گلاس را از کجا می توان تهیه کرد. جواب این سوال بسیار ساده است. کافیست با اطلاعاتی که تا اینجای مطلب در مورد بهترین مارک های ورق پلکسی گلاس بدست آورده اید، از فروشندگان ورق پلکسی یکی از برندهای تایوانی را تقاضا کنید.

مهم نیست که شما در چه شهری هستید؛ تمام فروشندگان ورق پلکسی گلاس عمدتا ورقهای تایوانی را نیز عرضه می کنند. با مقایسه قیمت چند فروشگاه مختلف می توانید بهترین ورقهای پلکسی را با قیمتی مناسب بیابید. پیشنهاد می کنیم ورق های پلکسی گلاس را از فروشگاه آفرت لیزر نمایندگی پلکسی گلاس در تهران تهیه کنید که هم قیمت مناسبی دارند و هم ضمانت کیفیت به شما ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *