تولید پلکسی گلاس و شرکت های تولید کننده پلکسی و قیمت جدید 1401

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

بزرگ ترین شرکت های تولید کننده پلکسی گلاس طرح تولیدات ورق های آکریلیک و پلی کربنات و مزایای قیمت خرید از وارد کننده ها و شرکت داخلی و ایرانی یکی از مهمترین خصوصیات پلکسی گلاس، ایمنی عالی آن است. استفاده از پلکسی گلاس به‌مانند شیشه خطرساز نیست. زیرا پلکسی گلاس بافت منعطف‌تر و مقاوم‌تری دارد. همچنین وزن پلکسی گلاس دو مرتبه سبک‌تر از شیشه است. چگالی شیشه 2.6 گرم در هر سانتی‌متر مکعب است. در حالی که چگالی پلکسی گلاس 1.2 گرم در هر سانتی‌متر مکعب است.

ورق‌های پلکسی گلاس شفاف درصد قابل توجهی از نور را از خود عبور می‌دهند. میزان نوری که از پلکسی گلاس عبور می‌کند هم سطح با شیشه و قدری بیشتر است. پلکسی گلاس از نظر وضوح تصویر نیز با شیشه قابل مقایسه است. به این ترتیب می‌توان گفت پلکسی گلاس و شیشه از نظر ظاهری تفاوتی ندارند.

تولید پلکسی گلاس و شرکت های تولید کننده پلکسی و قیمت جدید 1401

کاربرد و موارد مصرف پلکسی گلاس

– این ورق ها به لحاظ دارا بودن نیروی کششی بسیار خوب در واحد وزن، شفافیت نوری و مقاومت در برابر هوا یک ماده استاندارد جهت سایبان هواپیما، پنجره های هلیکوپتر و در ساخت پنجره انواع هواپیما بکار می رود.

– ورق پلکسی گلاس اکثراً جهت روشنایی هواپیما و ساختمان سازی و غیره استفاده می شود.

– این محصول بطور گسترده در تولید لایه رویی و پشتی دریچه های روشنایی مصرف می شود.

– در کارهای معماری مانند شبکه روشنایی گنبدی، قابهای براق، محافظهای خورشیدی، گلخانه ها و غیره استفاده می شود.

– امروزه در ساخت عابر گذرها، شهر بازیها، صنایع بسته بندی، تولید لوازم یکبار مصرف و… کاربرد فراوانی دارد.

تولید کننده پلکسی در شرکت‌های آسیایی

شرکت آساهی کاسی (Asahi Kasei)

شرکت ژاپنی آساهی کاسی مواد شیمیایی،  فیبر، متریال‌های ساختمانی، مواد دارویی و تجهیزات دارویی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۳۱ در توکیو شروع به کار کرد و اکنون در آلمان، سنگاپور، تایلند، ایالات متحده و آلمان دفاتری و سایت‌های تولیدی دارد.

اولین محصولات آساهی کاسی آمونیاک و نیتریک اسید بودند اما با گذشت زمان و ورود سهام آن به بازار بورس توکیو این شرکت شروع به گسترش یافت. هم‌اکنون مواد شیمیایی و ۴۳.۴ درصد و متریال‌های ساخنمانی ۲۷.۲ درصد محصولات کارخانه را تشکیل می‌دهد. این شرکت ۲۵ هزار نفر کارمند دارد که در سایت‌های کارخانه‌ای و دفاتر آن در آسیا، آمریکای شمالی و اروپا مشغول به کار هستند. شاید در مقایسه با سایر شرکت ها این شرکت ها قیمت پلکسی کمتری نسبت به سایر رقبا داشته باشند.

شرکت شی می (Chi Mei)

شرکت تایوانی شی می در سال ۱۹۶۰ شروع به کار کرد. این شرکت تولید پلاستیک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رزین ABS در دنیا است و سالانه بیش از یک میلیون تن از این رزین را تولید می‌کند. پلکسی گلاس، پلی استر، ترموپلاستیک، الاستومتر و لاستیک مصنوعی دیگر محصولات این شرکت هستند.

شرکت ال.جی شم (LG Chem)

شرکت کره‌ای ال.جی در زمینه تولید مواد شیمیایی نیز فعالیت می‌کند. البته با برندی متفاوت به نام ال.جی شم. این شرکت هم‌اکنون یکی از ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده مواد شیمیایی دنیا است که نه با مصرف کننده عام بلکه تنها با شرکت‌های دیگر همکاری می‌کند. به عبارتی شکل معامله B-to-B است. چهار سایت کارخانه‌ای در سئول کره جنوبی و ۲۹ سایت در ۱۵ کشور مختلف دیگر از جمله فعالیت‌های این شرکت بزرگ است. این شرکت در زمینه تولید پلکسی شفاف نیز فعالیت دارد.

نحوه تولید پلکسی گلاس

خط تولید پلکسی گلاس شباهت زیادی به ساخت شیشه دارد. برای ساخت پلکسی گلاس باید ماده اولیه(ترکیبی از چند نوع ماده) را تا دماهای بسیار بالا هدایت کرد. این مرحله تا زمانی که ماده حالت کاملا نرم و خمیری پیدا کند ادامه می‌یابد. بعد از این که ماده به این حالت رسید نوبت به مرحله سرمایش می‌رسد. یکی از مهمترین خصلت‌های پلاستیک همین تغییر شکل در برابر تغییر دماست. بعد از سرمایش طلق حالت سخت پیدا می‌کند. طلق‌های آماده‌شده را در اندازه‌های دلخواه برش می‌دهند و برای عرضه به بازار منتقل می‌کنند.

تولید پلکسی گلاس و شرکت های تولید کننده پلکسی و قیمت جدید 1401
فروشگاه آفرت لیزر

ورق آکریلیک ریخته گری سلول -ورق پلکسی گلاس

این سبک توسط رزین PMMA مایع ذوب شده ریخته شده بین دو صفحه شیشه تولید می شود
حداقل انبساط و انقباض
بالاترین حاشیه خطا در تحمل ضخامت
تحمل ضخامت استاندارد از .118 ”- .500” برابر با 8/8٪ +/
این بهترین ماده برای استفاده هنگام برش یا مسیریابی است
بیشترین وزن مولکولی
گسترده ترین طیف رنگ های موجود
مواد استاندارد برای نشانه ها ، آکواریوم ها و ساخت های سطح بالا

ورق های اکریلیک مداوم- ورق پلکسی گلاس

این سبک با ریختن رزین PMMA مایع ذوب شده بین دو کمربند از فولاد ضد زنگ جلا تولید می شود
بهترین سازگاری  با مواد
حداقل انبساط و انقباض
بهترین تحمل ضخامت
گسترده ترین دامنه اندازه تا 9 “عرض و 16” طول دارد
مواد استاندارد برای شکل گیری ، ساخت و نورهای افقی

ورق پلکسی گلاس اکسترود شده

رزین ذوب شده نیمه نرم بین غلطکها فشار داده می شود و به اندازه بریده می شود
بالاترین استرس داخلی درون ورق
انبساط و انقباض بیشتر است
به طور کلی ، بهترین ضخامت قوام
تحمل ضخامت +/- 10٪
نرم ترین ورق
هنگام برش روترها را بیشتر لثه کنید
چسب آسان
مواد استاندارد برای نمایشگرها و ویندوزهای جایگزین. برخی از برنامه های علامت گذاری شده.

قیمت طلق پلکسی گلاس

پلکسی گلاس دارای قیمت بسیار منطقی و حتی ارزان می‌باشد. به همین علت تولید پلکسی گلاس نیز توجیه اقتصادی دارد. با وجود تمام مشخصات عالی ذکر شده شما می‌توانید با قیمت مناسبی این طلق‌ها را سفارش دهید. البته قیمت طلق‌های اکریلیک با توجه به ویژگی‌های طلق متغیر است. عواملی مانند تعداد لایه‌ها بر قیمت طلق اثرگذار هستند. ضمن اینکه توجه داشته باشید قیمت شیشه اکریلیک با توجه به کیفیت، ضخامت، رنگ و موارد دیگر می‌تواند بالاتر یا پایین‌تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *