تیکه های پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

پلکسی یا همان پلی متیل متاکریلات (PMMA) که به اسم ورق آکریلیک و ورق پلکسی گلاس هم شناخته می شود یک محصول ساخته شده از پلاستیک و پلیمر است که به خاطر ویژگی ها و مزایای خاص آن در صنایع مختلفی کاربرد پیدا کرده و جای مناسبی در بازار امروز پیدا کرده اند.

می توان اذعان داشت که این محصول محدودیت های شیشه را که بدون شک یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در دنیای امروزی است را به خوبی پوشش داده است و توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای آن باشد.

این محصول یکی از پرکاربرد ترین محصولات در خانواده بزرگ و پرکاربرد پلاستیک و پلیمر است که روز به روز میزان کاربرد و استفاده از آن افزایش می یابد، بنابراین تعجبی هم ندارد که بسیار به دنبال خرید ورق  و یا گرفتن قیمت ورق پلکسی هستند.

ورق پلکسی گلاس در دو نوع رنگی و شفاف در فروشگاه آفرت لیزر به فروش می رسد که شما می توانید هر کدام از این ورق ها که مورد نیاز شماست انتخاب کنید. به طور کلی این ورق ها معمولا مصارف تزئینی و فانتزی دارند زیرا نه تنها از شفافیت بالایی برخورداند بلکه دارای رنگ بندی بسیار زیاد و جذاب هستند.

اما این پلیمر های شفاف به دلیل ویژگی های دیگری مانند مقاومت و انعطاف پذیری در صنایع دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

تکه های پلکسی گلاس

جهت دریافت پلکسی گلاس در هر ابعادی با ما تماس بگیرید …. 09356132548 – 09126460564

ورق پلکسی گلاس

این ورق ها در ابعاد 122X183 سانتی متر به فروش می رسد (یک ورق کامل و استاندارد) اما جهت رفاه حال شما عزیزان می توان ورق را به میزان مورد نیاز شما نیز برش داد. برای ابعاد کوچکتر کافیست با فروشگاه آفرت لیزر تماس حاصل فرمایید.

از ابعاد دیگری که در فروشگاه آفرت لیزر به فروش می رسد می توان به ابعاد 122 در 91 سانتی متر و همچنین 122 در 61 سانتی متر اشاره کرد. اما دو ابعاد بزرگتر نیز برای این محصول وجود دارد: 244 در 122 سانتی متر و همچنین 205 در 305 سانتی متر.

ضخامت ورق های پلکسی گلاس پامنار از 2 تا 20 میلیمتر موجود می باشد که به راحتی می توانید ضخامت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. فراموش نکنید که جهت سفارش ضخامت بالاتر از 20 میلیمتر می تواند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

تکه های پلکسی گلاس

جهت دریافت پلکسی گلاس در هر ابعادی با ما تماس بگیرید …. 09356132548 – 09126460564

نکات مهم در زمان خرید پلکسی گلاس

قبل از خرید این محصول نکاتی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم حتما به این موارد توجه کنید تا خرید مطمئن و خوبی داشته باشید.

1- ابعاد مورد نظر خود را بشناسید. معمولا افراد به دنبال خرید یک ورق کامل در ابعاد 122 در 183 هستند توجه داشته باشید که اگر یک ورق کامل برای هدف شما بیش از اندازه بزرگ است پس می توانید ورق را در ابعاد 122 در 91 (نیم ورق) و همچنین 122 در 61 (یک سوم ورق) تهیه کنید.

2- ضخامت ورق رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد پس پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه به مرحله لیزر کاری برسید حتما از ضخامت مورد نظر مطمئن شوید.

3- اگر قصد خرید کد نوع رنگی را دارید پس حتما باید یک کد رنگی به فروشگاه آفرت لیزر دهید.

4- برند محصول می تواند نشانگر کیفیت آن باشد پس پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما از برند محصول آگاه گردید.

5- پیشنهاد می کنیم حتما از برند های تایوانی استفاده کنید زیرا این ورق ها نسبت به نوع چینی و سایر کشور ها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

6- اگر قصد انجام لیزر کاری را دارید پس حتما با فروشگاه آفرت لیزر هماهنگ کنید.

تکه های پلکسی گلاس

جهت دریافت پلکسی گلاس در هر ابعادی با ما تماس بگیرید …. 09356132548 – 09126460564

ویژگی های یک ورق پلکسی با کیفیت

بدون شک این محصول نیز همانند سایر کالا ها دارای جنس و برند با کیفیت و بی کیفیت می باشد اما به طور کلی می توان گفت که یک ورق پلکسی درجه یک دارای ویژگی های زیر است:

1- مقاومت بالا و به راحتی شکسته نشدن در برابر ضربه و فشار

2- شفافیت عالی در عبور دادن نور

3- انعطاف پذیری و حالت پذیری مناسب

4- وزن پایین و سبک در هنگام استفاده

5- استقامت در برابر تغییرات آب و هوایی

6- ضحامت یکسان در همه جای ورق

پلکسی رنگی

ورق رنگی در موارد تزئینی و دکوراتیو کاربرد فراونی دارد. یکی از شاخه های پلکسی رنگی، ورق مات رنگی است که همانگونه که از اسمش پیداست نور خورشید را از خودعبور نداده و یک ورق مات است. این ورق ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند اما می توان گفت که معمولا ورق های پلکسی گلاس در صنایع زیر بیشترین استفاده را پیدا کرده اند :

1- ساخت تندیس

2- حروف برجسته چلینیوم

3- حروف برجسته پلکسی گلاس

4- حروف برجسته پلاستیک

5- راهنمای طبقات

به طور کلی ورق های پلکسی رنگی مصارف تزئینی دارند اما چون از لحاظ مقاومت و سختی نیز از استحکام مناسبی برخوردار هستند می توانند در بسیاری از موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرند. در نظر داشته باشید که معمولا قیمت پلکسی رنگی از دیگر ورق ها بیشتر است.

رنگ بندی این ورق ها

بدون شک یکی از ویژگی های بسیار خوب و مزیت این ورق ها نسبت به شیشه تنوع رنگی آنها است. اما باید در نظر داشته باشید که در هر ضخامت محدودیت رنگی نیز وجود دارد. برای مثال ضخامت 2.8 و 2 میلیمتر دارای بیشترین تنوع رنگی بوده و تقریبا هر رنگی را می توان در این ضخامت پیدا کرد. و رنگ بندی ضخامت 10 میلیمتر فقط دارای چند رنگ محدود مانند مشکی، شیری، دوغی، استخوانی و قرمز می باشد.

توجه داشته باشید که معمولا از پلکسی رنگی در صنعت تابلو سازی و تبلیغات (مخصوصا در ضخامت 2.8 میلیمتر) استفاده می گردد. همچنین در ضخامت های بالاتر معمولا نوع شفاف بیشتر از نوع رنگی مصرف دارد.

تکه های پلکسی گلاس

جهت دریافت پلکسی گلاس در هر ابعادی با ما تماس بگیرید …. 09356132548 – 09126460564

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *