ساخت ساعت دیواری پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و گسترش زندگی شهری و آپارتمانی و همچنین درصد بسیار بالای جمعیت جوان و شاغل و در یک کلام مدرنیزه شدن زندگی،تمایل به تزیین منزل و محل کار به سبک ساده و شیک وپرهیز از شلوغی و پیچیدگی هایی که پیش تر در طراحی دکوراسیون رواج داشت ، به شدت افزایش یاقته است . افراد نسبت به گذشته تنوع طلب تر شده اند و به دنبال تبدیل کردن منزل خود به محیطی زیبا و در عین حال ساده با هزینه مناسب می باشند که هر از مدتی یتوانند چیدمان و تزیینات آن را تغییر دهند . امروزه به لطف پیشرفت حاصله در امور ساخت و تولید و متریال ، امکان ارائه طرح های متنوع برای محیط های گوناگون و سلایق مختلف فراهم آمده است .
یکی از عناصری که در تزیین دکوراسیون منزل و محل کار کاربرد بسیاری دارد ، ساعت دیواری است به طوری که حتی اگر موتورش کارهم نکند بازعنصری برای زیبایی بخشیدن و ایجاد تعادل بصری بر روی دیوار منزل شماست .
در همین راستا ما در سایت فروشگاه آفرت لیزر با هدف ارائه محصولات دکوراتیو خلاقانه برای منزل ، ساعت دیواری پلکسی گلاس را در این مقاله به شما عزیزان معرفی مینماییم .
پلکسی گلاس نوعی از پلاستیک فشرده است که در دو نمونه آینه ای (در دو رنگ نقره ای و طلایی) و رنگی براق(در رنگ بندی گوناگون) در دسترس هستند . ویژگی های منحصر به فرد ورق های پلکسی گلاس از قبیل براق بودن ، سبک بودن ، مقامت نسبی به ضربه ، تنوع در رنگ بندی ، قابلیت برش کاری و … باعث شده که استفاده بسیار گسترده ای در صنعت داشته باشد.
بر همین اساس هم ما با تکیه بر این قابلیت ها و همچنین تیم طراحی توانا بر آن شدیم تا طرح های متنوع ساعت دیواری را برای سلیقه ها و کاربرد های گوناگون به شما مشتریان گرامی ارائه کنیم . اغلب محصولات ما توسط طراحان خلاق شیک نو دکور طراحی می شود. در برخی از موارد نیز طرح های به روز و پر فروش سایت فروشگاه آفرت لیزر را تولید می کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

نکاتی که برای خرید ساعت دیواری پلکسی گلاس باید مد نظر قرار دهید :

ساخت ساعت دیواری پلکسی گلاس


شما بایستی قبل از خرید ساعت دیواری ، محل نصب آن را انتخاب نمایید و با توجه به چیدمان منزل خود و رنگ بندی دیوارها و اشیای موجود در صحنه ،ساعت دیواری متناسب با محیط تان را خریداری نمایید .
اگر دیوارتان وسیع است بهتر است که ساعتی با ابعاد بزرگتر انتخاب کنید .
همچنین اگر ساعت مورد نظر شما اعداد و نقوش باریکی دارد و میخواهید آن را بر روی دیوار سفید نصب کنید ، به شما پیشنهاد میکنیم رنگ تیره را برای آن برگزینید یا اگر رنگ آینه ای را میخواهید خریداری نمایید ،از ساعت های فوم دار استفاده کنید تا جلوه بهتری بر روی رنگ سفید دیوار داشته باشد . در صورتی که طرح انتخابی شما نقش های درشت داشته باشد،جای نگرانی نیست و به زیبایی بر روی زمینه سفید دیوار جلوه خواهد کرد .
توضیح تکمیلی : برای طرح هایی که اعداد جدا از هم و باریک دارند در صورتی که ازجنس آینه نقره ای رنگ ساخته شده باشند ، بر روی سطح سفید رنگ ممکن است از بعضی جهات (به دلیل خاصیت انعکاسی) به درستی دیده نشوند به همین دلیل ما برای این نمونه طرح ها از نوعی فوم مشکی مخصوص در پشت ورق پلکس گلاس استفاده می کنیم تا هم کمی برجسته شوند و هم با تضاد رنگ ، نمای شیک تری پیدا کنند .

ساخت ساعت دیواری پلکسی گلاس

برای زیبایی بیشترسعی کنید ساعت دیواری پلکسی گلاس را بر روی زمینه ساده نصب نمایید و اگر زمینه دیوار شما کاغذ دیواری با طرح شلوغ است ، ساعتی را انتخاب کنید که طرح بزرگتر با رنگ متضاد با زمینه را دارد .
از میان رنگ بندی های متنوع ، نمونه های آینه نقره ای و مشکی براق با استقبال بیشتری روبرو هستند.
سعی کنید ساعت را در محلی نصب نمایید که از نقاط مختلف قابلیت دیده شدن داشته باشد .
شما می توانید ساعت ها در نقاط مختلف منزل خود نصب نمایید مانند اتاق پذیرایی و هال ، اتاق خواب والدین ، اتاق خواب کودکان ،آشپزخانه ، دفتر کار ، دیوار های باریک مانند ستون ها و …
در ادامه نمونه هایی از این طرح ها را می توانید مشاهده نمایید.

ساخت ساعت دیواری پلکسی گلاس

نمونه طرح های ساعت دیواری پلکسی گلاس در دکوراسیون منزل:

استفاده از ساعت دیواری عددی بزرگ پلکسی گلاس آینه ای در زمینه تیره رنگ اتاق نشیمن ، فضایی بسیار لوکس و شیک را به وجود آورده است .

ساخت ساعت دیواری پلکسی گلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *