مزایا و ویژگی های کابینت پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

کابینت پلکسی گلاس چیست؟

بر اساس مقاله پلکسی چیست ما در حال حاضر مدل ها و رنگ های متنوع و جذابی از کابینت طراحی و ساخته می شود. که از جدید ترین این مدل ها می توان به کابینت پلکسی گلاس یا کابینت گلاس اشاره کرد.

آشپزخانه قلب تپنده هر خانه می باشد و جایگاه ویژه ای برای ما ایرانیان دارد. به همین دلیل است که اکثر کدبانوهای ایارنی تمایل دارند تا آشپزخانه ای مدرن و متفاوت داشته باشند.

کابینت پلکسی گلاس نوعی از کابینت می باشد. که از چوب های ام دی اف ساخته می شود. در این مدل کابینت روکش بسیار مقاوم و براقی از جنس پلکسی گلاس بر روی ام دی اف کشیده می شود و به همین دلیل هم به کابینت پلکسی گلاس مشهور است.

این مدل کابینت آشپزخانه علاوه بر این که نمایی بسیار لوکس را به آشپزخانه می دهد، منعکس کننده نور نیز می باشد. به همین دلیل می تواند یک منبع نوری محصوب شود. کابینت های گلاس دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. از این رو طرفداران ویژه و زیادی دارند.

مزایا و ویژگی های کابینت پلکسی گلاس

مزایای کابینت پلکسی گلاس

  • منبع نور در آشپزخانه می باشد.
  • بسیار ساده و در عین حال زیبا است.
  • نظافت آسانی دارد.
  • امکان تغییر دستگیره ها با سلیقه شخصی
  • دارای تنوع رنگ و مدل می باشد.
  • دارای جلوه ای زیبا و خاص است.

چرا منبع نوری هستند؟

کابینت های گلاس، سطحی صاف و صیقلی دارند. چرا که با روکش براق و شیشه ماننده پلکسی پوشانده شده اند. به همین دلیل قادر هستند تا نور را از بیرون دریافت کرده و منتشر کنند. به همین دلیل یک منبع نوری محسوب می شوند.

این قابلیت برای آشپزخانه های کم نور بسیار مناسب است. چرا که موجب می شود تا روشنایی آشپزخانه بسیار زیادتر شود.

کابینت های گلاس نظافت آسانی دارند

یکی از مشکلات همیشگی خانم ها با کابینت ها تمیز کردن آن ها است. بیشتر کابینت هایی که در بازار موجود هستند، دارای سطوح برجسته و فرو رفته ای می باشند. که به همین دلیل موجب می شوند سطح کابینت سریع گرد و خاک گرفته و یا چرب و کثیف شود.

کابینت های گلاس این مشکل را ندارند. سطح این کابینت ها بسیار دیر کثیف می شود و در صورت کثیف شدن به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی و شیشه مانند خیلی راحت با دستمالی مرطوب تمیز می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *