معرفی پلکسی گلاس ، مولتی استایل و انواع آن

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

پلکسی گلاس در واقع اکریلیک یا هموپلیمر ترموپلاستیک شفاف است که با نام ‌های مختلفی مانند ورق آکریلیک، طلق شفاف و حتی به نام علمی آن یعنی پلی متیل متاکریلات شناخته می‌شود. این ورق‌ها در واقع نوعی ترموپلاستیک هستند (پلیمری که در برابر حرارت بدون تغییر شیمیایی فقط ذوب می‌شود) که در انواع و رنگ‌های مختلف تولید شده و مصارف گوناگون و فراوانی در زندگی روزمره ما دارند. معمولا پلکسی گلاس در انواع مختلف پلکسی شفاف، پلکسی رنگی، پلکسی ترانسپارنت و پلکسی آینه‌ای در بازار وجود دارد.

 معرفی پلکسی گلاس ، مولتی استایل و انواع آن

عوامل موثر بر قیمت ورق پلکسی

یکی از سوالاتی که بسیاری در زمینه قیمت ورق پلکسی گلاس دارند این است که چه فاکتورهایی روی قیمت ورق پلکسی تاثیر دارد؟ می‌توان گفت که دو فاکتور “ابعاد ورق” و همچنین “ضخامت ورق” تاثیر مستقیمی روی این محصول دارند. هر چه ابعاد بزرگ‌تر و ضخامت بیشتر باشد قطعا قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در قیمت پلکسی مانند تمامی محصولات دیگر برند و کیفیت آن است. به هر میزان که موارد اولیه به کار رفته در این ورق‌ها بیشتر و با کیفیت‌تر باشد، قیمت آنها نیز بیشتر خواهد بود.

پلکسی از کجا بخرم؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که مرجع فروش پلکسی در ایران خیابان پامنار تهران است. اگر به دنبال خرید پلکسی گلاس هستید آن هم به صورت حضوری، پس پیشنهاد می‌کنیم که سری به خیابان پامنار بزنید تا در آنجا انواع این ورقها را با قیمت مناسب تهیه کنید. اما اگر به دنبال خرید اینترنتی هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه آفرت لیزر بزنید تا به راحتی این ورق‌ها را سفارش دهید.

ورق مولتی استایل چیست؟

ورق های مولتی استایل بر اساس مواد ABS کامپوند طراحی می شود. این ورق ها از انواع ورق های پلاستیکی ABS ساخته می شود که با یک لایه طرح دار روکش شده است. ورق مولتی استایل می تواند به صورت آینه ای یا خش دار باشد که هر کدام کاربردهای خودشان را دارد.

مولتی استایل یک جنس کاملا انعطاف پذیر است و در امور تزئینی، حکاکی و برش لیزری مورد استفاده قرار می گیرد. اسم لاتین ورق های مولتی استایل، ABS Multi Style Sheet می باشد. این ورق ها در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین از این ورق ها در تولید انواع تابلو، تابلوها و وسایل روشنایی، هدایای مختلف، برد اطلاعات، دکوراسیون داخلی و … استفاده می شود.

 معرفی پلکسی گلاس ، مولتی استایل و انواع آن

ویژگی و مزایای ورق های مولتی استایل

ورق های مولتی استایل سبک هستند و انعطاف پذیری خوبی دارند. این ورق ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و می توان به راحتی آن ها را برش داد. حمل و نقل و نصب ورق های مولتی استایل به آسانی انجام می شود.

سرعت تولید ورق های مولتی استایل بالاست و قابلیت حک و برش دارند یعنی می توان برای انواع تندیس، پلاک تبلیغاتی و … از آن ها استفاده کرد. این ورق ها را می توان به راحتی برش داد. دستگاه های برش و حکاکی لیزری کار ما را را می توان در مقیاس های خیلی ظریف و کوچک هم اجرا کرد، این امکان باعث می شود تا از هدررفت ورق ها جلوگیری شود. طراحان داخلی این ورق ها را دوست دارند چون سطح چسبندگی بسیار خوب و هم چنین مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند.

دقت کنید که از این ورق ها نباید برای محیط هایی که در تماس با آب یا نور مستقیم خورشید هستند استفاده نمایید. هم چنین استفاده از این ورق ها برای دماهای بالاتر از 60 درجه سانتی گراد توصیه نمی شود.

ورق های مولتی استایل تنوع بالایی دارند. این ورق ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. این ورق ها می تواند مسطح یا برجسته باشد. انواعی از این ورق ها به صورت پانچ شده هستند و مدل های سه بعدی آن هم در بازار موجود است. نوعی از ورق های مولتی استایل که در ایران کاربرد زیادی دارد ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای است.

آشنایی با انواع ورق مولتی استایل

مولتی استایل طلایی

ورق مولتی استایل طلایی می تواند به دو صورت خش دار یا آینه ای باشد، که ورق مولتی استایل طلایی خش دار بیشتر برای فضاهای مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. در سطوحی که تنها یک وجه جانبی دارد مانند پایه تندیس نیز از این ورق ها استفاده می شود. ورق مولتی استایل طلایی براق از جمله انواع محبوب است. این ورق ها درخشش بالایی دارد و البته بسیار جذاب است. در قسمت های مختلفی از دکوراسیون داخلی از این ورق ها استفاده می شود.

مولتی استایل نقره ای

رنگ نقره ای از رنگ های پر استفاده در دکوراسیون مدرن است از این رو در دکوراسیون داخلی از ورق های مولتی استایل نقره ای استفاده های زیادی می شود. ورق مولتی استایل نقره ای می تواند براق یا خش دار باشد. این ورق ها مقاومت بالا و جذابیت بصری فوق العاده ای دارند. قیمت مناسب این محصول در کنار ویژگی های کیفی آن، باعث شده یک محصول پر فروش باشد.

تفاوت ورق مولتی استایل نقره ای با مولتی استایل آینه ای با نوع خش دار آن در این است که نوع خش دار سطحی خش دار دارد و مانند سطح آینه صاف و براق نیست.

خلاقیت در زمینه استفاده از ورق های مولتی استایل باعث شده تا روز به روز بر کاربرد آن ها اضافه شود. از جمله کاربردهای ورق های مولتی استایل طلایی و مولتی استایل نقره ای، ساخت باکس های کادویی است. یک باکس ساخته شده با مولتی استایل طلایی را در نظر بگیرید که با گل های زیبا پر شده است. چنین هدیه ای قطعا چشم گیر است. این باکس ها را می توان به صورت مربع یا استوانه ساخت. تنها کاری که لازم است انجام شود چند برش ساده و سپس چسباندن قسمت های مد نظر است.

قیمت ورق مولتی استایل و خرید آن

همان طور که گفته شد ورق های مولتی استایل تنوع زیادی دارند و توسط تولید کنندگان مختلف تولید می شوند. بسته به کیفیت و برند تولید کننده این ورق ها قیمت های مختلفی دارند. با کارشناسان ما در فروشگاه آفرت لیزر تماس گرفته، نوع ورق مورد نظر خود را اعلام کرده و قیمت آن را دریافت نمایید. ما بهترین کیفیت ها را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

فروشگاه آفرت لیزر

پلکسی، مولتی استایل و لیزر ورق های پلکسی گلاس 

021-36417904 — 09126460564

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *