ورق پلکسی ارزان |پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

انواع ورق های اکرلیک ، طلق و پلکسی گلس

اکرلیک ترنس پرنت و شفاف در رنگ های مختلف قرمز ، آبی ، سبز ، سبز نوردهنده ، نارنجی ، دوغی ، شیشه ای ، دودی …

اکرلیک اوپال یا رنگی: در رنگ های مختلف سفید ، سفید استخوانی ، دوغی ، صورتی ، نارنجی ، قرمز ، کرم ، کالباسی ، زرد لیمویی ، زرد کاتر ، سبز سیر و روشن ، زیمنسی (سبز آبی) ، سبز پسته ای ، بنفش ، آبی ، سرمه ای ، آبی روشن ، طوسی سیر و روشن ، قهوه ای سیر و روشن  میباشد

طلق های اکرلیک یک رو مات : در طلق های اکرلیک اوپال در برخی رنگ ها رنگ مات نیز موجود میباشد مشکی مات ، دوغی مات ، شفاف مات یا مشجر ، بنفش مات ( در طلق های اوپا مات یک طرف مات و طرف دیگر براق میباشد)

اکرلیک آینه ای: طلق اکرلیک آینه ای پشت جیوه ای یا اصطلاحا پشت طوسی در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود است

ورق پلکسی ارزان |پلکسی گلاس

ورق پلکسی گلاس

برای استفاده عمده و کارگاهی از پلکسی گلاس ها عمدتا این محصولات در قالب پلکسی ساخته می شوند و توسط عرضه کنندگان و کارگاه ها به اندازه ای که مشتریان نیاز دارند برش زده می شوند. این نوع برش با دستگاه های دقیق برش لیزر در انجام می گیرد و این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که پلکسی گلاسی که شما از ما تهیه می کنید از کیفیت بالای تولیدی و برش برخوردار باشد.

برای خرید پلکسی از ما می توانید با شماره ما در بالای سایت تماس داشته باشید یا به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

ویژگی های ورق پلاکسیانواع پلکسی
مقاوم در برابر ضربه و فشارشفاف
سبک بودنمات
انعطاف پذیر بودنپلاستیکی
قابلیت حکاکی و لیزرشیشه ای

معرفی ورق پلکسی گلاس ارزان در فروشگاه آفرت لیزر به صورت چینی،تایوان،تایلند،ویتنام،ایرانی و… در انواع پلکسی گلاس،کریستال،پلی کربنات،مولتی

ورق پلکسی ارزان |پلکسی گلاس

پلکسی گلاس ارزان

باکس های پلکسی امروزه کاربرد های بسیاری دارند. استفاده به عنوان باکس گل رز و پوششی برای تقدیم به عزیزان خود ، استفاده های تزئیناتی متفاوت و گسترده در برخی نمایشگاه ها و موزه ها ، استفاده در موزه ها به سبب نگهداری محصولات و آثار باستانی مهم و گران قیمت تاریخی ، استفاده در رای گیری های محلی و کشوری و غیره.

شما می توانید با تهیه جعبه پلکسی ارزان در فروشگاه آفرت لیزر  اقدام به استفاده از آن برای باکس گل رز و یا استفاده های دیگری نمایید.

قیمت پلکسی گلاس

قیمت پلکسی بر اساس ابعاد و ضخامت تعیین می شود. هر چقدر ابعاد و ضخامت پلکسی کمتر باشد، به همان نسبت قیمت پلکسی گلاس هم ارزان تر می شود. شما بطور روزانه می توانید قیمت روز ورق پلکسی گلاس را از فروشگاه ایران پلکسی دریافت کنید: برای مشاهده قیمت پلکسی گلاس از بالای همین صفحه روی هرکدام از انواع پلکسی که مدنظرتان است کلیک کنید و از منوها ابعاد و ضخامت موردنظرتان را انتخاب کنید تا قیمت بطور اتوماتیک به شما نمایش داده شود. قیمتهای پلکسی گلاس در فروشگاه ایران پلکسی بصورت روزانه بروزرسانی می شوند و شما براحتی می توانید بصورت آنلاین پلکسی گلاس موردنظر خودتان را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

ورق پلکسی گلاس

پلکسی گلاس یک پلاستیک با جنس نسبتا خشک است که بمقدار خیلی کمی انعطاف دارد. ورق های پلکسی گلاس در چهار نوع: پلکسی گلاس رنگی ، پلکسی شفاف ، پلکسی ترانسپارنت و پلکسی آینه ای تولید می شوند. پلکسی گلاسها بدلیل ویژگی هایی که دارند در ساخت انواع محصولات کاربردی و تزئینی استفاده می شوند. مهمترین علتی که باعث محبوبیت ورق های پلکسی گلاس شده است، برش آسان توسط برش لیزری است. طرح آماده شده در نرم اقزار به طور کاملا دقیق توسط دستگاه لیزر بر روی ورق پلکسی گلاس برش داده می شود و محصولات مختلفی تولید می شوند.

ابعاد و ضخامت ورق پلکسی گلاس

ابعاد استاندارد ورق پلکسی گلاس 122×183 سانتیمتر است که به این ابعاد کامل نیز گفته می شود. ولی برای راحتی شما ، در فروشگاه ایران پلکسی ابعاد کوچکتر از ورق کامل نیز عرضه می شوند:

خصوصیات فیزیکی ورق اکریلیک

  • دارای بالاترین میزان انتقال نور در بین انواع ورق های پلاستیکی است
  • انتقال نور: ۹۲-۹۳
  • ضخامت با عملکرد عبور نور ارتباط مستقیم دارد
  • ۵۰% سبک تر از شیشه
  • عملکرد عالی ضد ضربه ۱۷/۱۸ برابر مقاوم تر از شیشه
  • مقاومت تحمل وزن ۱۰ برابر شیشه
  • مقاومت گرما پذیری بالا – تحمل دما بدون تغییر تا ۵۰ درجه و قابلیت نرم شدن تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد
  • خواص کاملا ضد آب و مقاوم در برابر فرسایش محیطی
  • قابلیت حرارتی عالی
  • مقاومت خوب در برابر روغن و شیمیایی

کدهای رنگی پلکسی

ورق پلکسی گلاس در 65 رنگ مختلف تولید می شود. برخی از این رنگها مات و برخی دیگر شفاف هستند. هر کدام از رنگهای پلکسی گلاس بوسیله یک کد مشخص می شوند. در برندهای مختلف ممکن است این کدها اختلاف جزئی باهم داشته باشند ولی در مجموع کدهای رنگی پلکسی گلاس در اکثر برندها دقیقا مثل هم هستند.

ورق پلکسی ارزان |پلکسی گلاس

ورق پلکسی چیست ؟

پلکسی گلاس نام تجاری ورق های اکریلیک است که در ابعاد 122×183 سانتیمتر تولید می شود. ضخامت پلکسی گلاس بین 1 الی 50 میلیمتر است

عوامل موثر بر قیمت پلکسی چیست ؟

قیمت پلکسی گلاس بر مبنای اندازه و سایز مشخص می شود. هرچقدر ابعاد و سایز پلکسی گلاس بیشتر باشد قیمت پلکسی نیز افزایش پیدا می کند

ورق پلکسی ارزان |پلکسی گلاس
ترانسپرنت

روش خرید اینترنتی پلکسی گلاس

برای خرید آنلاین ورق پلکسی گلاس کافیست از فروشگاه آفرت لیزر ابعاد و ضخامت موردنظر خودتان را انتخاب کنید تا قیمت روز پلکسی گلاس را مشاهده نمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *