ورق پلکسی ترانسپارنت

ورق پلکسی ترانسپارنت

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

ورق پلکسی ترانسپارنت یکی از تولیدات جدید ساخته دست بشر است که کاربرد فراوانی در مصارف مختلف صنعتی دارد. در این مقاله قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید راجع به مصارف مختلف ورق پلکسی ترانسپارنت، مواد بکار رفته در ساخت این مواد، خرید ترانسپارنت با قیمت ارزان و… صحبت می‌کنیم.

امروزه استفاده از محصولات ساخته شده با ورق پلکسی به عنوان یک راهکار ثابت شده تایید شده است. ورق پلکسی گلاس به دلیل فواید فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند نیاز افراد مختلف را در صنایع جدید، به خوبی برطرف سازد. خلاقیت در ساخت محصولات متنوع با ورق پلکسی گلاس، یکی از بزرگ‌ترین دلایل استفاده از این ورق‌ها در صنعت است.

 

ورق پلکسی ترانسپارنت چیست؟

یکی از انواع مهم ورق پلکسی گلاس، پلکسی ترانسپارنت است که گروه مهمی از انواع تولیدات پلکسی را تشکیل می‌دهد. پلکسی گلاس طیف رنگی بسیار گسترده‌ای دارد و به همین دلیل می‌تواند در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. 

برای ساخت ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت از موارد مختلفی استفاده می‌شود. نسبت مواد بکار رفته در این ورق یک مقدار جزیی با دیگر انواع پلکسی گلاس، تفاوت دارد. در یک تعریف به زبان ساده می‌توان گفت که ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت یک نوع مخصوص پلکسی است. احتمالا همه شما شیشه‌هایی رنگی در قسمت پنجره یک ساختمان تاریخی را دیده‌اید. می‌توان گفت که ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت می‌تواند به جای شیشه‌هایی رنگی مورد استفاده قرار بگیرد.

 این ورق‌ها شفاف هستند و شما می‌توانید سمت دیگر را هم مثل یک شیشه مشاهده کنید. مزیت مهم آن‌ها این است که احتمال شکستگی مثل شیشه را ندارند و از پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند که یه آن‌ها این قابلیت را می‌دهد که در برابر ضربات مختلف مقاوم باشند. 

ورق پلکسی ترانسپارنت

انواع ورق پلکسی گلاس کدام‌ها هستند؟ 

ورق‌ پلکسی گلاس بسته به قابلیت‌های منحصر به فردی که دارند، در انواع متنوع تولید می‌شوند. اکثر ویژگی‌های پایه این مواد شبیه به یکدیگر است. با این حال ورق پلکسی گلاس شفاف، در موارد زیر قابلیت تولید دارد. 

    • ورق پلکسی گلاس شفاف: با توجه به اسم آن، می‌توان گفت شفافیت آن از دیگر فاکتورها مهم‌تر است. البته هر نوع ورق پلکسی گلاسی، به نوبه خود شفاف است اما صرفا درصد آن در ورق پلکسی گلاس شفاف بیشتر است.
  • ورق پلکسی گلاس رنگی: یکی از پر متقاضی‌ترین انواع ورق پلکسی است و پاسخگوی سلیقه متفاوت افراد در زمینه‌های مختلفی از جمله انواع طراحی‌ها است.

 

تفاوت ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت با شیشه چیست؟

یکی از عمده سوالات افراد به تفاوت ورق پلکسی ترانسپارنت با شیشه مربوط می‌شود گفتیم که کاربرد این دو مورد تا حدی مشابه است. یعنی از لحاظ ظاهر هر دو شفاف و رنگی هستند. پاسخ مربوط به خصوصیاتی است که هر یک از این مواد به دلیل ماهیت شیمیایی متفاوت دارند.

یکی از این تفاوت‌ها مربوط به قابلیت شفاف بودن ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت است‌. می‌توان گفت تجربه مشاهده اجسام با ورق ترانسپارنت مثل مشاهده اشیاء مختلف با عینک رنگی است.

 

ابعاد ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت چقدر است؟

جهت استفاده از ورق پلکسی ترانسپارنت باید ابعاد مختلف آن را بسته به نیاز خودتان مقایسه کنید. پلکسی ترانسپارنت در چند اندازه استاندارد مختلف تهیه می‌شود. نکته مهمی که در توجه به ابعاد ورق ترانسپارنت وجود دارد، باعث صرفه جویی شما در هزینه‌های اضافی می‌شود.

در واقع می‌توان گفت اگر ابعاد مورد نیاز شما برای استفاده از ورق ترانسپارنت کم باشد، خرید ورق بزرگ برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت. پس فروشگاهی که به آن مراجعه می‌کنید، باید تنوع خوبی در ارائه اندازه‌های مختلف ورق ترانسپارنت داشته باشد‌. انواع ورق‌ پلکسی مختلف در فروشگاه آفرت لیزر قابل تهیه است.

ورق پلکسی ترانسپارنت معمولا در ابعاد 183 × 122 سانتی متر تولید می‌شود و برای تولیدات ساختمانی و دکوراسیون و طراحی داخلی مناسب است‌. 

ورق پلکسی ترانسپارنت

ضخامت ابعاد ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت چقدر است؟

ورق ترانسپارنت در ضخامت های مختلفی تولید می‌شود. پرکاربردترین نوع آن ورقی است که در ضخامت 2.8 میلی‌متر ساخته شده است. البته لازم بذکر است که ورق ترانسپارنت ضخامت‌های دیگری هم دارد.

برای مصارف مختلف طراحی‌های متفاوتی وجود دارد و تا قصر 40 میلی‌متر هم تولید می شوند که البته استفاده بسیار کمتری نسبت به ورق با ضخامت 2.8 دارند و در مواقع خاص از آن‌ها استفاده می‌شود.

 

کاربرد استفاده از ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت

امروزه استفاده از ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت از هر جهت صرفه اقتصادی دارد. کاربردهای زیادی را می‌توان برای ورق پلکسی ترانسپارنت تعریف کرد اما در این قسمت به متداول‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

بیشترین کاربردی که ورق پلکسی ترانسپارنت دارد، در پنجره‌های رنگی اُرسی است‌. می‌توان گفت به صورت کلی این ورق‌ها در طراحی داخلی ساختمان و برای زیبا سازی نما و… کاربرد فراوانی دارند‌ به دلیل اینکه باعث مدرن بودن ساختمان می‌شوند.

 

مزایای استفاده از ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت چیست؟

قطعا استفاده از ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت توانسته از جهات بسیاری مزایای مختلفی داشته باشد و به همین دلیل افراد بسیاری خواهان استفاده از این نوع پلکسی‌ها هستند.  

  • جلوه بی‌نظیر: ایجاد جلوه شکیل و زیبا در طراحی‌های مختلف یکی از دلایل استفاده از ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت است.
  • چشم نوازی: معمولا افراد از دیدین رنگ‌های ورق ترانسپارنت خسته نمی‌شوند.
  • به‌صرفه بودن: استفاده از این ورق‌ها درصورتیکه با قیمت مناسب خریداری شوند، بسیار به‌صرفه است. 
  • مقاومت به ضربه: همانطور که اشاره کردیم این ورق‌ها نسبت به شیشه ای مقاومت خوبی در برابر ضربه برخوردارند و نمی‌شکنند.
  • نصب آسان: ورق ترانسپارنت به سادگی قابل استفاده است.

 

جمع بندی

برای تهیه ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت می‌توانید با مشاوران مجرب فروشگاه آفرت لیزر ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید انواع مختلف ورق پلکسی گلاس را در کیفیت بالا و با درصد شفافیت زیاد در فروشگاه آفرت لیزر مشاهده کنید.

ما با در نظر گرفتن شرایط مختلف مشتریان و با استفاده از تجربیات چند ساله در فروش محصولات پلکسی، بهترین قیمت را برای خریداران در نظر گرفته‌ایم تا به رفع نیاز آن‌ها کمک کرده باشیم. شما می‌توانید از هرجای ایران که هستید، نسبت به خرید انواع ورق پلکسی در سایت آفرت لیزر اقدام بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *