ورق پلکسی ریچانگ ( Raychung )

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

ورق پلکسی ریچانگ ( Ray Chung ) جزو ۵ برند برتر ورق های تایوانی در بازار ایران است. پلکسی ریچانگ در کنار دیگر برندهای ورق پلکسی مثل: یرلانگ ، چوچن و جوکیما توانسته است جایگاه خوبی در بازار پلکسی ایران کسب کند. از تاسیس این شرکت بیش از ۳۰ سال می گذرد و ورق های تولیدی این کمپانی تایوانی برای تولیدکنندگان محصولات پلکسی گلاس نامی آشناست.

در این مطلب ورق پلکسی ریچانگ را به طور کامل به شما معرفی می کنیم و تمام اطلاعاتی که در مورد ورقهای پلکسی ریچانگ ( Ray chung ) نیاز دارید را به شما ارائه می کنیم:

ورق پلکسی ریچانگ ( Raychung )

ابعاد ورق پلکسی گلاس ریچانگ

ورقهای پلکسی ریچانگ مثل تمام برندهای دیگر تایوانی در ابعاد ۱۲۲×۱۸۳ سانتیمتر تولید می شوند. این ابعاد یعنی ۱۲۲×۱۸۳ سانتیمتر در بین فروشندگان ورق پلکسی گلاس به نام ورق کامل شناخته می شود. یعنی اگر شما قصد خرید پلکسی گلاس با برند ریچانگ را داشته باشید قیمتی که دریافت می کنید قیمت یک ورق کامل، یعنی قیمت ورق پلکسی در ابعاد ۱۲۲×۱۸۳ سانتیمتر است.

اما با اینحال شاید شما به یک ورق کامل از برندی مثل ریچانگ نیاز نداشته باشید. یعنی مقدار پلکسی مصرفی و مورد نیاز شما کمتر از یک ورق باشد. در این گونه موارد باید از فروشنده بخواهید که به اندازه مورد نیاز شما پلکسی را برش بزند و به شما بدهد. اما این مورد همیشه امکان پذیر نیست. یعنی فروشندگان بسیار کمی هستند که حاضرند یک ورق پلکسی گلاس کامل را به اندازه مورد نیاز شما برش بزنند. زیرا باقیمانده های ورق که جزو پرتی های برش محسوب می شوند در اکثر موارد به کار نمی آیند و دور ریز می شوند.

و حالا خبر خوب اینکه ما در سایت فروشگاه آفرت لیزر ورق هایی نظیر ورق پلکسی ریچانگ را در هر ابعاد و اندازه ای که شما بخواهید برش می زنیم و به شما تحویل میدهیم. حتی اگر ابعادی که میخواهید پرتی داشته باشد و یا اندازه ای نامتناسب باشد، باز هم می توانید به مقدار مورد نیاز خودتان از ورق پلکسی ری چانگ سفارش دهید.

برای خرید ورق پلکسی با برند ریچانگ کافیست با شماره 09126460564 – 09356132548 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

در فروشگاه لیزرستاره ورقهایی مثل ریچانگ را میتوانید در ابعاد کامل و کوچکتر از ورق کامل به شرح زیر خریداری کنید:

۱۲۲×۱۸۳ سانتیمتر : ورق کامل

۱۲۲×۹۱ سانتیمتر : نیم ورق 

۱۲۲×۶۱ سانتیمتر : یک سوم ورق 

۶۱×۶۱ سانتیمتر : یک ششم ورق

رنگ بندی ورق پلکسی ریچانگ

پلکسی های رِی چانگ همانند دیگر ورق های پلکسی طیف رنگی متنوعی دارند. شما می توانید بیشتر کدهای رنگی ورق پلکسی گلاس را با برند ریچانگ تهیه کنید. این یعنی ورق های پلکسی Ray Chung محدودیتی از لحاظ تنوع رنگی ندارند.

و یک نکته بسیار مهمی در خرید پلکسی گلاس وجود دارد: ممکن است برخی از رنگهای پلکسی در ضخامتهای مختلف موجود نباشند؛ ولی شرکت تولید ورقهای پلکسی گلاس ریچانگ با تولید رنگهای مختلف پلکسی گلاس در ضخامتهای مختلف به خوبی توانسته است نیاز تمام مشتریان را برآورده کند.

کدهای رنگی ورق پلکسی گلاس ریچانگ همانند دیگر برندهای ورق پلکسی گلاس است. یعنی اگر شما یک کالیته رنگی ورق های تایوانی را در اختیار داشته باشید می توانید همان کدهای رنگی را مشاهده کنید. البته ممکن است تنالیته رنگی ورقهای تولیدی یک شرکت با شرکت دیگر متفاوت باشد؛ که این مقدار بسیار اندک است.

بنابراین تولید کنندگان ورق پلکسی گلاس تلاش می کنند طیف های رنگی و کدهای رنگی مشابه همدیگر تولید کنند تا خریداران در صورت نیاز بتوانند از تولیدات ورقهای این شرکتها نیز استفاده کنند.

انواع ورق پلکسی گلاس Ray Chung

ورقهای پلکسی گلاس در ۶ نوع مختلف تولید می شوند:

پلکسی رنگی :

ورقهای پلکسی گلاس رنگی ریچانگ نور را از خودشان عبور می دهند ولی شما نمی توانید اجسام و اشیاء پشت آن را ببینید. این خصوصیت ورقهای پلکسی گلاس رنگی باعث شده است که از آنها در ساخت محصولاتی نظیر انواع حروف برجسته استفاده شود.

ورق پلکسی گلاس  ریچانگ لیزرستاره

پلکسی های ری چانگ رنگی در برابر شرایط جوی مختلف بسیار مقاومند. این ورقها اگر در طولانی مدت در معرض تابش نور خورشید باشند دچار رنگ پریدگی نمی شوند. به همین دلیل است که این ورقهای پلکسی در کنار برندهای معروف دیگر مورد استقبال تابلوسازان و سازندگان انواع حروف برجسته قرار گرفته اند.

خصوصیت بارزی که ورقهای پلکسی گلاس برند ریچانگ دارند این است که وقتی بوسیله برش لیزری بریده می شوند، لبه های آنها دچار سوختگی نمی شود. اکثر ورقهای پلکسی گلاس غیر تایوانی به خوبی ورقهای تایوانی نیستند و برش آنها بوسیله لیزر چندان تمیز نیست.

پلکسی شفاف :

پلکسی های شفاف کاملا شبیه شیشه هستند با این تفاوت که مقاومت آنها از شیشه بیشتر است. پلکسی شفاف مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارد و به همین دلیل جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه است. ورقهای ری چانگ علاوه بر مقاومت بسیار زیاد در برابر ضربه، در برابر فشار نیز استحکام خوبی دارند. بدلیل نوع مواد اولیه ای که در ساخت ورقهای این شرکت استفاده می شوند، در برابر فشار نیز بسیار مقاومند.

ورق پلکسی گلاس شفاف ریچانگ لیزرستاره

یکی از ویژگی های منحصر بفرد ورقهای پلکسی شفاف ریچانگ مقاومت بسیار خوب آنها در برابر اشعه فرابنفش خورشید است. پرتوهای فرابنفش خورشید باعث زرد شدگی و تغییر حالت در ورقهای پلکسی می شوند؛ کدر شدن و زرد شدن تنها بخشی از آسیبهایی است که اشعه های مضر خورشیدی به ورقهای طلقی وارد می کنند. ولی پلکسی های ریچانگ در فضای باز و در محیطهایی که درصد پرتوهای مضر آفتاب بسیار زیاد است، مقاومت بسیار خوبی از خود نشان میدهند. این ورقهای پلکسی گلاس تا سالها شفافیت خود را حفظ می کنند و زردشدگی و کدر شدن در آنها بسیار کم اتفاق می افتد.

پلکسی ترانسپارنت :

ورق پلکسی ترانسپارنت دقیقا شبیه شیشه های رنگی پنجره های اُرسی هستند. پنجره های اُرسی که اغلب در بناهای قدیمی استفاده میشدند، المانی تاثیر گذار در زیبایی و نورپردازی داخلی به شمار می رفت. این پنجره ها با روشی بنام گره چینی ساخته می شدند و در حفره هایی که برای آنها درنظر گرفته شده بود، شیشه هایی با رنگهای مختلف استفاده می شد.

ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت ریچانگ آفرت لیزر

با رشد معماری و طراحی ساختمانها، این پنجره ها به فراموشی سپرده شد؛ ولی با ظهور ورقهای پلکسی گلاس تولید این پنجره های سنتی دوباره رونق گرفت. اما تولید کنندگان این پنجره ها، این بار بجای شیه رنگی، از ورق های پلکسی گلاس ترانسپارنت استفاده کردند.

پلکسی آینه ای :

ورق های پلکسی آینه ای دقیقا شبیه آینه هایی ست که ما در منازل خودمان از آنها استفاده می کنیم؛ با این تفاوت که در ساخت آنها بجای شیشه، از پلکسی گلاس استفاده شده است. استفاده از پلکسی گلاس بجای شیشه ، در ساخت آینه ها باعث افزایش ضریب ایمنی آنها می شود. آینه های پلکسی گلاس را می توان در رنگهای مختلفی تولید کرد؛ ولی پرمصرف ترین رنگهای آینه پلکسی در بازار ایران، طلایی و نقره ای هستند.

ورق پلکسی گلاس آینه ای ریچانگ آفرت لیزر

آینه های پلکسی گلاس براحتی بوسیله برش لیزری بریده می شوند؛ ولی هر آینه ای مناسب برش بویله لیزر نیست. لبه آینه های متفرقه پس از برش بوسیله لیزر، ترک می خورند ولی در آینه های پلکسی ساخت تایوان مثل آینه پلکسی ریچانگ اتفاق نمی افتد. لبه آینه های پلکسی گلاس ریچانگ پس از برش بسیار تمیز هستند و نیازی به پرداخت کاری و یا سمباده ندارند.

پلکسی مات :

منظور از پلکسی های مات ، ورقهایی هستند که سطح آنها براق نیست. ورقهای پلکسی گلاس مات ریچانگ نور را منعکس نمی کنند و به عبارتی سطح آنها انعکاس ندارد. پلکسی های مات بسیار کم کاربرد هستند و فقط در مواردی خاص استفاده می شوند. وقتی در حال ایده پردازی برای ساخت یک محصول لوکس هستید می توانید روی پلکسی مات حسابی ویژه باز کنید. پلکسی های مات را چه برش بزنید و چه بصورت ورق در فضای داخلی استفاده کنید، به پروژه شما جلوه ای لوکس و مدرن می بخشند.

شرکت ریچانگ تمامی این شش نوع ورق پلکسی گلاس را تولید می کند. اینکه یک کمپانی بتواند متریالی خاص (که طیف وسیعی از رنگها و ضخامتها را داراست) در سطح وسیعی تولید کند ، نشان از قدرت آن شرکت در بازار دارد. تنها شرکتهای معدودی هستند که می توانند انواع مختلف ورق پلکسی گلاس را تولید کنند که شرکت ریچانگ یکی از این تولید کنندگان است.

کیفیت ورقهای پلکسی گلاس رِی چانگ

کیفیت پلکسی های شرکت ری چانگ همانند دیگر ورقهای تایوانی مثل ورق پلکسی یرلانگ . پلکسی چوچن بسیار بالاست. به همین دلیل است که اگر از ورقهای تایوانی صحبت شود نام برند ریچانگ نیز در آن میان شنیده می شود.

کیفیت ورق های پلکسی گلاس ریچانگ را می توان بر اساس معیارهای زیر تعیین کرد:

کیفیت مواد اولیه: برای اینکه ورق اکریلیک یا همان پلکسی گلاسی که تولید می شود کیفیت بسیار بالایی داشته باشد باید از مواد اولیه مرغوب استفاده شود؛ که این رویکرد مدیران کمپانی ریچانگ یعنی استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث خوشنامی این ورقهای پلکسی گلاس در بازار ایران شده است.

ضخامت یکسان در تمام ورق: اگر شما تجربه استفاده از ورقهای پلکسی گلاس چینی را داشته باشید، میدانید که در برخی مواقع ممکن است ضخامت یک ورق پلکسی در همه جای ورق یکسان نباشد. بنابراین ضخامت یکسان در همه جای ورق پلکسی نه یک حسن ، بلکه یک ویژگی اصلی برای ورق پلکسی محسوب می شود.

ضریب عبور نور: اگر یک ورق پلکسی گلاس نتواند نور یکدست و یکنواخت را از خود عبور دهد، بزدوی از چرخه استفاده مشتریان خارج می شود و از لیست خرید آنها حذف می شود. ورقهای تایوانی ریچانگ به لطف همان دلیل بالا، یعنی استفاده از مواد اولیه مرغوب، جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده اند و طرفداران وفاداری دارند.

وضوح رنگی: اغلب کارخانجات تولید ورق پلکسی در تلاشند که رنگهایی جذاب و مطابق با کالیته رنگی استاندارد تولید کنند. ولی با این حال یک پلکسی مرغوب در ساخت محصولی مثل حروف برجسته کیفیت واقعی خود را نشان میدهد و درست زمانی که لامپهای حروف برجسته روشن می شوند. بهترین ورقهای پلکسی (که ریچانگ نیز یکی از آنهاست) وضوح رنگی فوق العاده ای دارند. به همین دلیل است که اغلب حروفسازان و سازندگان تابلوهای تبلیغاتی از برندهایی نظیر یرلانگ چوچن و ریچانگ استفاده می کنند.

پلکسی های Raychung وضوح رنگی بسیار زیادی دارند

نمونه محصولات ساخته شده با ریچانگ

با ورق پلکسی گلاس ریچانگ محصولات بسیار زیادی ساخته می شود. استفاده از برش لیزری برای ساخت محصولات مختلف پلکسی گلاس، به بازار تولیدات لیزری کمک زیادی کرده است؛ و ورقهای پلکسی گلاس نظیر ریچانگ برای ساخت محصولات مختلف آزمون خود را پس داده اند.

به جز اینکه با ورقهای پلکسی مثل ریچانگ می توان کالا و لوازم کاربردی تولید کرد، این ورقها را می توان بصورت شیت در فضای داخلی و خارجی استفاده کرد.

کوتاه از کمپانی ریچانگ Ray Chung Acrylic Enterprise Co.,Ltd

کمپانی ریچانگ در سال ۱۹۸۰ در شهر کائوسیونگ کشور تایوان تاسیس شد. در سال ۱۹۸۹ این شرکت به کارخانه جدید نقل مکان و با ۳۰ کارمند کار خود را آغاز کرد.

شرکت ریچانگ با این شعار به فعالیت خود ادامه میدهد:

در طول بیش از ۳۰ سال ، ما یک رابطه هماهنگ و احساساتی عمیق با تامین کنندگان بالا و پایین ، مشتریان ، پیشران همان تجارت و اساتید محافل دانشگاهی ایجاد کرده ایم. با پیروی از توصیه های مستمر همه پیشینیان فوق ، ما همراه با اوستومرهای پایین تر رشد کرده ایم تا به ترکیبی قوی از بالا به پایین تبدیل شویم.

در یک کلام ، تحقیق و توسعه و نوآوری قدرت تقویت رشد ما هستند. ما انتظار داریم که تشویق مداوم از همه زمینه ها بیشتر در آینده ایجاد شود.

ورق پلکسی گلاس ریچانگ از کجا بخریم؟

حالا که با یک از تولید کنندگان قدرتمند پلکسی گلاس یعنی کمپانی Raychung آشنا شدید به شما پیشنهاد می کنیم این برند را از فروشگاه لیزرستاره، نمایندگی پلکسی گلاس در تهران خریداری کنید.

فروشگاه لیزرستاره بعنوان برترین سایت فروش ورق پلکسی گلاس در ایران و وبسایت مرجع پلکسی گلاس این افتخار را دارد که ورقهای پلکسی گلاس با برند ریچانگ را به مشتریان عزیز ارائه کند. برای خرید انواع ورق پلکسی گلاس از منوی سایت بر روی گزینه «انواع ورق پلکسی» کلیک کنید و هرکدام از ورقهایی که موردنظرتان است را انتخاب کنید.

در صفحه هر محصول اطلاعاتی کاملی از ورق پلکسی گلاس انتخابی شما درج شده است؛ و از منوهای مربوطه میتوانید ابعاد و ضخامت دلخواه خود را انتخاب نموده تا قیمت بطور اتوماتیک به شما نمایش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *