ورق کریستال ایرانی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

ورق کریستال‌ایرانی یکی از ماده‌های پرکاربرد برای استفاده در صنایع مختلف است. ورق کریستال یکی از مواد جدیدی است که به لطف مهندسی جدید ساخته شده و خواص مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم تا خواص مختلف ورق کریستال، موارد مصرف و نکات مهم استفاده از مواد ساخته شده را ذکر کنیم.

شناخت ورق کریستال به عنوان یکی از جدیدترین موادی که استفاده‌های مختلفی دارد، روی خرید شما و دانشی که راجع به تولیدات جدید دارید، تاثیر شگرفی دارد. پرتکرارترین سوالات کاربران را در مورد این ماده جدید با زبان ساده آورده‌ایم تا برای اقشار مختلف جامعه مفید باشد.

ورق کریستال چیست؟ 

اولین پرسشی که باید به آن پاسخ داده شود، این است که ورق کریستال چیست. در توضیح مواد ساخته شده در ترکیب ورق کریستال و ترکیب درصد آن‌ها برای استفاده در ساخت مواد مختلف، می‌توان توضیحات مختلفی داد‌؛ ذکر این موارد در این مقاله نمی‌گنجد اما به صورت کلی ورق کریستال هدیه علم نوین است که در جهت رفاه بیشتر انسان‌ها بکار گرفته می‌شود.

این ورق‌ها به اسم ورق پلی استایرن هم شناخته می‌شوند.

در تعریف دیگری که برای ورق کریستال ارائه می‌شود، می‌توان گفت که ورق کریستال نوع خاصی از ورق پلکسی شفاف است که جهت مصارف مختلف صنعتی بهینه شده است. یکی از تغییرات مهمی که در این اوراق تعبیه شده است، درصد بلورینگی کمتر است. ورق کریستال GPPS یک جایگزین ارزن قسمت‌تر به نسبت دیگر انواع ورق پلکسی گلاس در ساخت وسایل مختلف است.

طراحان مختلف از این مواد برای سنتزهای مختلف استفاده می‌کنند چرا که ورق کریستال سبک است و نصب آسانی دارد. به همین دلیل استفاده گسترده‌ای در صنایع ساختمانی و راه سازی دارند. ورق کریستال صرفا در طراحی داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که خاصیت یو وی ندارند. 

ورق کریستال ایرانی
خرید ورق کریستال
انواع ورق کریستال ایرانی

ورق کریستال شفاف 

ورق کریستال در ساخت طلق‌ کریستال شفاف مختلف هم کارایی دارد. در واقع می‌توان گفت که نام دیگری که ورق کریستال را با آن می‌شناسند، ورق شفاف است که این به دلیل خاصیت شفاف بودن ورق کریستال است. خاصیت شفافیت و ق کریستال باعث شده است تا تولیداتی که از ورق کریستال ساخته شده‌اند، از محبوبیت زیادی برخوردار باشند و ظاهر شکیلی را به تزئینات داخل ساختمان بدهند. البته استفاده از طلق کریستال و موارد تزیینی ساخته شده با آن، حتما باید به اندازه باشد و باعث به هم خوردن تعادل نوری منزل نشود و به نوعی از افراط و تفریط در استفاده از آن‌ها خودداری شود.

ورق کریستال کجاها کاربرد دارد؟

ورق کریستال به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد، کاربرد فراوانی پیدا کرده است و در ساخت و سازهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق کریستال که به آن ورق شفاف هم می‌گویند، در مصارف مختلف ساختمانی، طراحی‌های داخل ساختمان، تزیینات مختلف در نماهایی مثل نمایشگاه‌ها، منازل، موزه‌ها، تالارها و… استفاده می‌شود. 

نکته مهمی که درمورد استفاده از ورق‌های کریستال وجود دارد این است که آن‌ها خاصیت UV ندارند و به همین دلیل نمی‌توان از آن‌ها در طراحی خارجی ساختمان استفاده کرد. البته در موارد خاصی که این قابلیت برای شما مهم نباشد، امکان نصب تولیدات ورق کریستال در خارج از ساختمان وجود دارد و محدودیتی برای استفاده وجود ندارد.

از این نوع پلاستیک شفاف می‌توانید در صنایع مختلف دیگری از جمله: ساخت تابلوهای تبلیغاتی در ابعاد مختلف، یخچال سازی و صنایع سرمایشی، ساخت انواع اسباب بازی‌ها، ظروف یکبار مصرف، نصب انواع سقف‌های کاذب و… کاربرد دارد.

ورق کریستال رنگی 

یکی دیگر از مزیت‌های فوق العاده مواد ساخته شده از طلق کریستال، این است که می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های مختلف تولید و عرضه نمود. در واقع می‌توان گفت که ورق‌های کریستالی به دلیل فرمول خاصی که دارند، قابلیت رنگ پذیری خوبی دارند و می‌توان آن‌ها را به رنگ‌های مختلف درآورد.

یک‌ باور اشتباه درمورد طلق کریستال رنگی، این است که افراد فکر می‌کنند یک‌ورق کریستال رنگی نسبت به نوع بی رنگ آن از کیفیت کمتری برخوردار است. این نظریه پایه علمی ندارد و صحیح نیست چرا که کیفیت ورق کریستال رنگی هم به اندازه دیگر موارد خوب است و اتفاقا از ظاهر متنوع‌تری برخوردار است. در فروشگاه آفرت لیزر می‌توانید انواع مختلف ورق کریستال رنگی را در ابعاد مورد نیاز مشاهده کنید.

خرید ورق کریستال با قیمت ارزان 

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که پیش روی افراد مختلف قرار دارد، خرید ورق کریستال است. واحد‌های تولیدی و دیگر افرادی که به آن نیاز دارند، می‌توانند با مقایسه قیمت‌های مختلف، اقدام به خرید ورق کریستال و تولیدات ساخته شده از آن کنند. 

قیمت خرید ورق کریستال از فروشگاه مد نظر تاثیر زیادی روی هزینه‌ای که باید پرداخت کنید خواهد گذاشت. شما می‌توانید با در نظر گرفتن موارد مختلفی که در خرید تولیدات ورق کریستالی تاثیر گذار هستند، خرید بهتری را تجربه کنید. 

معمولا فاکتورهای مختلفی روی قیمت ورق کریستالی تاثیر می‌گذارد؛ به همین دلیل قیمت گذار می‌تواند با قیمتی که برای این اجناس تعیین می‌کند روی نرخ کالاها تاثیر داشته باشد. فروشگاه آفرت لیزر با در نظر گرفتن تمامی شرایط، قیمت مناسبی را برای خرید اجناس ساخته شده با ورق کریستال در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه از سمت اجناس را مشاهده کنید.

مزایای خرید ورق کریستالی چیست؟

ورق کریستالی یک نوع پلاستیک فشرده است که دا ای قابلیت‌های مختلفی است و به همین دلیل همانطور که اشاره کردیم، قابلیت‌های متفاوتی را دارد که به همین دلیل آن را برای صنایع متنوع مناسب کرده است.

ورق کریستالی شفاف است و از ظاهر زیبایی برخوردار است. همچنین تنوع رنگ دارد و شما می‌توانید بسته به سلیقه خودتان یک مورد را انتخاب کنید. ورق کریستال نصب راحتی دارد و شما می‌توانید به سادگی از آن‌ها استفاده کنید. 

سخن آخر

ورق کریستال یکی از جدیدترین مواد ساخته شده دست بشر است که توانسته خدمات بسیاری را ارائه دهد. این ماده نسبت به نمونه‌های قدیمی تر قابلیت‌های بیشتری دارد که به آن‌ها اشاره شد. 

هزینه‌ای که بابت خرید ورق کریستالی پرداخت می‌کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. آفرت لیزر با تجربه فروش انواع ورق لیزر در ابعاد و رنگ‌های مختلف، یکی از پیشگامان عرضه این نوع ورق‌ها برای سراسر ایران است. شما می‌توانید با قسمت پشتیبانی سایت صحبت کنید و سوالات دیگر خود را در مورد خرید ورق کریستال، انتخاب آن و… مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *