پله و نرده پلکسی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

در حال حاضر یکی از تولیدات بسیار پرطرفدار پله و نرده پلکسی است. همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، این مواد از از ورق پلکسی گلاس ساخته شده‌اند. این محصولات را به اختصار به نام PMMA شناخته می‌شوند. این واژه مخفف شده عبارت Poly Methyl Methacrylate است که از پلیمرهای بسیار محکم و در عین حال سبک ساخته شده است. 

شفافیت ورق پلکسی گلاس از شیشه هم بیشتر است و به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد، به صورت گسترده در تولید پله و نرده استفاده می‌شود. این ورق‌ها بسیار محکم هستند و و در برابر عوامل مخرب محیطی مثل نور خورشید، رطوبت و… مقاومت فوق العاده ای از خود نشان می‌دهند. پله و نرده پلکسی دارای خاصیت از اپتیکالی هستند و در برابر ضربه بشدت مقاوم اند. به طوری که می‌توانند سال‌ها در سازه شما مصرف شوند و آسیبی به آن‌ها وارد نشود. در این مقاله قصد داریم تا مهم‌ترین دلایل استفاده از نرده‌های پلکسی را برای شما شرح دهیم.

 مزایای استفاده از نرده و پله پلکسی چیست؟

همانطور که اشاره کردیم امروزه از نرده و پله پلکسی استفاده زیادی می‌شود. جایگزین شدن نرده ساخته شده از ورق پلکسی بجای دیگر نرده‌ها، قطعا به طرق مختلف به صرفه‌تر بوده است. در این قسمت به مهم‌ترین مزایایی که باعث شده است تا استفاده از این نرده‌ها همه‌گیر شود، اشاره می‌کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات خود در رابطه با استفاده از پله و نرده پلکسی در پروژه خود، با قسمت پشتیبانی فروشگاه آفرت لیزر ارتباط برقرار کنید. مهم‌ترین نکاتی که باعث برتری پله و نرده پلکسی نسبت به دیگر رقبا شده است، فاکتورهای زیر هستند.

  • انعطاف: انعطاف پذیری ورق پلکسی باعث می‌شود تا این نرده‌ها شکننده نباشند. به همین دلیل مقاومت آن‌ها در برابر تکان‌های شدید و ضربات بیشتر خواهد بود و ا این نظر برای شما به صرفه خواهند بود.
  • ضد رطوبت: یکی از مواردی که همواره باعث تعویض نرده‌ها و پله با جنس فلزی ‌و آهنی شده است، تاثیر رطوبت هوا، تغییر رنگ و زنگ زدگی آن‌ها است. رطوبت هوا باعث اکسید شدن جنس انواع نرده و پله می‌شود؛ اما پلکسی گلاس موجود در جنس این نرده و پله‌ها باعث می‌شود تا از تاثیر منفی رطوبت هوا در امان بمانند.
  • پاکیزگی: یکی دیگر از نقاط قوت استفاده از نرده پلکسی، قابلیت تمیز شدن راحت آن است. به دلیل اینکه جنس ورق پلکسی صاف و صیقلی است، تیم کردن پله‌ و نرده بسیار راحت‌تر انجام خواهد شد و شما می‌توانید بدون صرف مواد شوینده و زحمت زیاد، آن‌ها را تمیز کنید. در کل پله و نرده پلکسی نسبت به دیگر مدل‌ها کم‌تر کثیف می‌شوند و در معرض تغییر رنگ قرار دارند.
  • ضد زنگ زدگی: همان‌طور که اشاره کردیم، پله و نرده پلکسی ضد زنگ زدگی است. رطوبت و دیگر عناصر موجود در هوا به نسبت دیگر انواع نرده‌ها، تاثیر بسیار کمی روی این نرده‌ها دارند که بخاطر قابلیت‌های ورق پلکسی است.
  • نصب آسان: یکی دیگر از خصوصیاتی که باعث شده است استفاده از پله و نرده پلکسی رواج پیدا کند، قابلیت نصب آسان آن‌ها است. در واقع می‌توان گفت که نصب آسان آن‌ها باعث می‌شود پروژه شما هرچه سریعتر به اتمام برسد و از لحاظ زمانی برای شما به صرفه است.
  • سبک و کم حجم: پله و نرده پلکسی به دلیل خواص و قابلیت‌هایی که ورق پلکسی به آن می‌بخشد، دارای وزن  و حجم کمی به نسبت دیگر انواع نرده در بازار است. این ویژگی بسیار مهم است و می‌تواند به شما در ساخت و طراحی ساختمان، کمک کند. ظرافت این نوع پله و نرده‌ها تاثیر شگرفی روی زیبا سازی فضای داخل خواهد داشت. 

نکته: اگر استیل را هم با آن تلفیق کنید و در کنار استفاده از پله و نرده پلکسی از استیل هم استفاده کنید، می‌توانید زیبایی بیشتری را برای فضای داخلی سازه، فراهم کنید. امروزه استفاده از استیل در کنار پله و نرده پلکسی یکی از به روزترین شیوه‌هایی است که طراحان از آن بهره می‌گیرند.

  • ضد خش: از مهم‌ترین خواصی که باعث تمایل بازار به خرید نرده پلکسی شده است، ضد خش بودن آن است. یکی از مشکلات استفاده از پله‌های فلزی و… همواره خط افتادن آن‌ها پس از مدت زمان معدود بوده است. قاعدتا نرده‌ها مدام در معرض تماس با دست، ناخن و دیگر اشیا هستند و به همین دلیل خط خورده می‌شوند. ورق پلکسی به دلیل موادی که در آن وجود دارد و ترکیب درصد خاص آن‌ها، ضد خش هستند.
  • هزینه کم تعمیرات و نگهداری: یکی دیگر از مهم‌ترین نقاط قوت ورق پلکسی و موارد ساخته شده با آن است است که هزینه تعمیرات و نگهداری ندارد. به دلیل نقاط قوتی که پیشتر ذکر کردیم و ذات ورق پلکسی گلاس، نگهداری از این تولیدات سخت نیست.
  • تنوع رنگ: پله و نرده‌های پلکسی خوشبختانه از تنوع خوبی در ساخت بهره‌مند هستند. این تولیدات در رنگ‌های متنوع طراحی شده‌اند تا بتوانند پاسخگوی نیاز بازار باشند. رنگ‌های نقره‌ای و طلایی نرده پلکسی بشدت پرطرفدار است. جهت مشاوره می‌توانید با قسمت پشتیبانی آفرت لیزر ارتباط برقرار کنید.
  • کم هزینه: مشخصا نرده پلکسی دارای آپشن‌های بسیاری است که همگی آن‌ها در جهت کم هزینه تر بودن طراحی شده‌اند. نصب اسان، هزینه کم نگهداری، سبک بودن و… همه و همه مواردی هستند که باعث می‌شوند استفاده شما از این نوع پله‌ها و نرده‌ها، صرفه اقتصادی داشته باشد.
  • مقاومت در برابر تغییر رنگ: یکی از خصوصیات بسیار مهم این نرده‌ها، مقاومت در برابر تغییر رنگ است. مقاومت در برابر تغییر رنگ باعث می‌شود که حتی پس از سالها استفاده از این تولیدات، ظاهر آن‌ها نو بنظر برسد. 
پله و نرده پلکسی
پله پلکسی گلاس

خرید پله و نرده پلکسی ارزان

در حال حاضر به دلیل خواص فوق العاده ای که برای نرده پلکسی ذکر کردیم، تقاضا برای استفاده از این تولیدات بشدت افزایش پیدا کرده است. شما می‌توانید جهت تهیه نرده و پله پلکسی با قیمت مناسب از طریق فروشگاه آفرت لیزر اقدام کنید. 

جمع بندی

پله و نرده پلکسی به دلیل خواص منحصر به فردی که دارند، از جدیدترین و شیک‌ترین انواع نرده و پله محسوب می‌شوند که کاربرد گسترده‌ای در مصارف ساختمانی دارند. آن‌ها از ورق پلکسی گلاس ساخته شده‌اند و به همین دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باعث شده پله و نرده پلکسی به عنوان بهترین انتخاب مهندسان برای داخل ساختمان در نظر گرفته شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *