پلیمر طلایی یزد و هر آنچه باید از آن بدانید…

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

درباره پلیمر طلایی یزد

شرکت پلیمر طلایی یزد در 1387 در شهر یزد فعالیت خود را آغاز کرد و پس از 9 سال توانست به عنوان نمایندگی برتر بزرگ ترین تولید کننده ورق های پلی کربنات در خاورمیانه یعنی یا همان پلیمر طلایی یزد شناخته شود. هدف از احداث این شرکت مشاوره و نصب ورق های پلی کربنات به سفارش مشتریان است.

فراموش نکنید که جهت گرفتن قیمت ورق پلی کربنات می توانید به صفحه کتگوری ما مراجعه فرمایید.

با توجه به کیفیت پایین و نصب دشوار و کاربری محدود ورق های پلاستیکی، ورق های پلی کربنات از چندین جهت جایگزینی مناسب هستند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برش و نصب آسان
  • گذردهی نوری برابر با شیشه
  • قابلیت خمش و فرم دهی
  • وزن سبک و جا به جایی آسان
  • صرفه اقتصادی
  • تنوع در بافت و رنگ

محصولاتی که در پلی کربنات یزد قابل سفارش هستند شامل موارد زیر اند که در ادامه هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

  • آسمان مجازی
  • دیوار صوتی
  • ورق های اکرلیک
  • ورق های امنیتی
  • ورق های پلی کربنات RFX
  • ورق های تخت پلی کربنات
پلیمر طلایی یزد و هر آنچه باید از آن بدانید…

آسمان مجازی

فضای شهری و ساختمان سازی های متراکم در شهر سازی امروز امکان بهره بری از مناظر طبیعی را محدود ساخته. از این رو رویگرد طراحی مدرن به سمت ارضا میل طبیعی انسان به طبیعت پیش رفته. آسمان مجازی یکی از محصولات این رویکرد است. این محصول به شکل تایل های جدا از هم در محل سر بندی می شوند که تعداد آن بنا به سفارش مشتری قابل تغییر است.

طرح های قابل سفارش در فرم فایلی از سایت پلی کربنات یزد، در بخش محصولات قابل دانلود است. دقت و ظرافت در چاپ این تصاویر بسیار حائز اهمیت است چرا که باید به درستی حسی را که از آسمان واقعی می گیرید منتقل کنند. به تناسب فضا می توانید این سقف ها را در اندازه های مختلف برای پذیرایی یا اتاق خواب به کار ببرید.

دیوار صوتی

از دیگر محصولات قابل سفارش در پلی کربنات یزد دیوار صوتی است. سر و صدا و مزاحمت صوتی از مشکلات اصلی زندگی در کلان شهر ها و حتی شهر های کوچک است. به همین دلیل ایده ها و طرح هایی که در جهت کاهش آلودگی صوتی کارآمد باشند همواره با استقبال مواجه می شوند. پنجره های دو و سه جداره نمونه موفقی از این دست ایده ها بودند که امروزه همه گیر شدند.

دیوار های صوتی نیز با همین هدف جای خود را در طراحی ها و ساختمان سازی ها باز کردند که با استفاده از ورق های پلی کربنات به شکل شفاف در دسترس مشتریان است. از جمله همکاری های پلی کربنات یزد در پروژه هایی از این دست می توان به پروژه دیوار صوتی پل طبقاتی صدر، اتوبان حکیم، اتوبان کردستان و یادگار امام اشاره کرد.

ورق های آکرلیک

شکنندگی و فرسایش شیشه باعث شده ورق اکرلیک جایگزین خوبی برای آن باشد. ورق های آکرلیک با حفظ ویژگی های شیشه نظیر شفافیت و عبودهی نور و در مقابل وزن سبک، حمل و نصب آسان و مقاومت و انعطاف نسبت به شیشه در کاربری اولویت دارد.

ورق های اکرلیک تولیدی در شرکت مادر پلی کربنات یزد یعنی پلیمر طلایی یزد بر اساس استاندارهای DIN EN iso 7832-2 تولید می شوند که نوع براق آن از شفافیت 92 درصدی در مقابل شفافیت 90 درصدی شیشه برخوردار است. این ورق ها نسبت به اشعه فرا بنفش نفوذ ناپذیر اند و در برابر فرسودگی ناشی از تابش خورشید نیز مقاوم هستند.

همچنین بر خلاف شیشه در مقابل ضربات و فشار های فیزیکی نظیر باد و تگرگ مقاومت بالایی دارند. از ورق های اکرلیک می توان در تولید لوازم منزل نظیر میز و صندلی، استندها و قفسه های کتاب و اکسسوری های تزئینی ایتفاده کرد. شرکت پلی کربنات یزد ورق های تخت پلی کربنات متاکریلات خود را در ضخامت های 2 تا 12 میلی متر تولید می کند. هم چنین طول و عرض استاندار آن عبارت است از: 3050*2050 و 2050*1250 که در رنگ های مختلف قابل سفارش هستند.

ورق های امنیتی

تمهدات امنیتی در سطوح مختلف برای اکثر شرکت ها، فروشگاه ها، بانک و ادارات اداری ضروری است. شرکت پلیمر طلایی یزد در جهت رفع این نیاز اقدام به تولید صفحات پلی کربنات یزد با کابردهای ایمنی و امنیتی کرده است که به جهت ساختار نحصر به فرد چند لایه قابلیت مقابله با انواع اصابت های فیزیکی و تیر اندازی سلاح های دستی را دارد.این شرکت همچنین عدم شکنندگی، خرد و یا لایه لایه شدن این صفحات را برای مشتریانش تضمین می کند. از موارد متداول کاربرد این نوع صفحات می توان به اتاقک ها و کیوسک های نظامی، بیمارستان های روان پزشکی، مکان های نقل و انتقال پول و … اشاره کرد.

ورق های پلی کربنات RFX

ورق های پلی کربنات RFX با ویژگی تنظیم نور و دما از دیگر محصولات پلیمر طلایی یزد است. که به سبب انعطاف پذیری بالا و قابلیت خمش برای سقف و محیط گلخانه ها بسیار مناسب می باشند. مقدار نور عبوری، دما و رطوبت مواردی است که در پرورش گیاه باید مد نظر قرار بگیرند، همین طور حفظ گیاهان از خطر آسیب باران و تگرگ و سرما نیز دغدغه ای مهم است. ورق های پلی کربنات RFX نه تنها به سبب مقاومت گیاهان را از آسیب های فیزیکی مصون می دارد بلکه با قابلیت منحصر به فردش در تنظیم نور خورشید دما و نور را نیز تحت کنترل دارد.

ساز و کار این ورق ها در تنظیم نور خورشید به این شکل است که در تابستان که نور خورشید به طور مستقیم می تابد این ورق ها نور را منعکس می کنند و باعث کاهش حرارت ورودی می شوند و در زمستان که نور به شکل مایل می تابد این ورق ها نور تابشی را تقویت کرده و گرمای وارده را افزایش می دهند. شایان ذکر است که شرکت پلیمر طلایی یزد دومین تولی کننده ورق های RFX در جهان می باشد.

ورق های تخت پلی کربنات

پلی کربنات تخت یکی از مقاوم ترین مواد شفاف شناخته شده می باشند. ورق های تولیدی در پلیمر طلایی یزد با قابلیت بالای دمایی در بازه 40 تا 120 درجه سانتی گراد، مقاومت و غیر شکنندگی و قابلیت بازیافت بالا نسبت به شیشه جایگزین مناسبی برای شیشه و کاربردهای آن است که با ضخامت 2 تا 12 میلی متر و در ابعاد 2050*1250  و 2050*3050 قابل سفارش اند.

قابل ذکر است که پلی کربنات دو جداره نیز از جمله محصولات ساخته شده توسط این شرکت است که در ابعاد و ضخامت های مختلف به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *