پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

حال که می دانید ورق پلکسی چیست باید بگم که پنل پلکسی یکی از جدیدترین و جذاب ترین محصولات پلاستیکی در زمینه دکوراسیون داخلی است که امروزه به صورت گسترده ای در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه می توانیم از تاثیرات پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی اطلاعات کسب کنیم.

پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی

پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی

ورق های پلاستیکی پلکسی اکثرا در دکوراسیون داخلی خانه ها استفاده می شود که به عنوان یکی از جدید ترین متریال ها در دنیا معرفی شده است. در دنیای امروزه از پلکسی پنل ها بیشترین استفاده در مورد پانل های تزیینی دیوار و همچنین در آویزها در دکوراسیون داخلی به چشم می خورد.

با توجه به همه گیر شدن سبک مینیمال استفاده از این پنل های پلکسی با توجه به ظاهر مدرن و حرفه ای، یک انتخاب جذاب برای شما میباشد. همچنین به دلیل رنگ متنوع و تنالیته متفاوت این پنل های پلکسی می توان ست ها و ترکیبات جالب و زیبا برای خانه به وجود آورد و دیگر به یک دیوار ساده بی رنگ قانع نبود. به دلیل عبور نور از این ورق پلکسی گلاس می توان نورپردازی زیبا و جلوه ویژه ای به وسایل داخل خانه داد.

پلکسی ها امکان عبور نور از خود را دارند که می توانید با استفاده از چند رنگ پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی و با استفاده از نور یک حالت آب رنگی و رنگارنگ در منزل به وجود بیاورید.

در کل می توانید متناسب با سلیقه و محیط با توجه به مسکونی و یا کاری بودن و محل نصب و جداسازی چیدمان در پلکسی پنل تغییرات ایجاد کنید.

پنل پلکسی

پنل پلکسی در واقع دیوارپوش هایی که از جنس پلکسی گلاس هستند که برای ساختمان های مختلفی از قبیل اداری و مسکونی و هتل ها و هر نوع محل مسکونی قابل اجرا می باشد و در دکوراسیون داخلی فضا های مورد نظر تاثیر به سزا و مهمی دارند. این نوع پنل های پلکسی در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه در مکان هایی با استهلاک بسیار بالا قابل اجرا و ضروری می باشند.

اگر به دنبال یک دکوراسیون داخلی جذاب، منحصر به فرد و همچنین مقرون به صرفه هستید پس قطعا پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشند.

با ما باشید تا بیشتر در مورد این پنل ها صحبت کنیم.

پنل پلکسی چیست

قبل از پاسخ به این سوال باید دانست پلکسی چیست؟

پلکسی یک نوع پلاستیک تقریبا خشک که با نام های مختلفی مانند اکریلیک و یا طلق شفاف نیز شناخته می شود. این محصول یک ترموپلاستیک است که در انواع مختلف شفاف، رنگی، ترنسپرنت و آینه ای در ضخامت های بین 2 الی 40 میلی متر و ابعاد 180 در 122 سانتی متر موجود است.

از جمله ویژگی های این محصول مقاومت بالا، تنوع رنگی، انعطاف پذیری، سبک بودن و قابلیت لیزر کاری است که باعص شده تا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. تمامی این ویژگی ها سبب شده تا پنل ها از جنس پلکسی باشند.

پنل پلکسی در واقع دیوار پوش ها یا پنل هایی آویز از جنس پلکسی هستند که در فضاهای مختلف مانند ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و بسیاری از هتل ها استفاده می شود.

پنل های آویز و ثابت پلکسی دارای مقاومت بسیار مناسبی بوده که می توان از رنگ بندی های جذاب پلکسی در آن ها استفاده نمود. همچنین می توان روی این پنل ها هر طرح و رنگ جذابی که سبب افزایش زیبایی دکوراسیون شود استفاده نمود.

پنل ها قیمت پایین و مقرون به صرفه ای دارند و در زمان کوتاه حاضر می شوند. تنوع و رنگ بندی زیاد سبب شده تا بتوان این پنل را جایگزین پارتیشن چوبی و شیشه ای و دیوار کاذب کرد.

ویژگی های این پنل ها

  • مقاومت بالا در برابر ضربه، رطوبت و حرارت
  • دارای رنگ بندی و طرح های بسیار متنوع
  • دارای انعطاف پذیر مناسب
  • وزن بسیار سبک و پایین
  • قابلیت لیزرکاری و درآوردن به هر شکلی
پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی

تاریخچه استفاده از پلاستیک و پلکسی در دکوراسیون داخلی

قطعا در مورد صحبت از دکوراسیون می توان به پلاستیک و جایگاه ویژه در این صنعت اشاره کرد. نکته بسیار قابل توجه این است که تقریبا از دهه 70 میلادی انواع مختلف پلاستیک در این صنعت استفاده می شود. اما پلکسی گلاس در سال 1980 برای اولین بار وارد بازار شد و سپس به سرعت به خاطر ویژگی های جذابش در صنعت دکوراسیون مورد توجه قرار گرفت.

قیمت پلاستیک نسبت به سایر مواد ارزان تر بوده و همچنین در دسترس عموم قرار دارد در دکوراسیون داخلی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است.

جدیدترین محصول پلاستیک امروزه در صنعت دکوراسیون داخلی استفاده می شود پنل پلکسی است.

کاربرد پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی

به چند دلیل می توان با جرئت گفت که استفاده از انواع پارتیشن های چوبی و شیشه ای کار نامعقول و حتی گاهی احمقانه است.

  • اول اینکه این نوع پنل ها قیمت بالاتری نسبت به نوع پلکسی دارند، قطعا این روزها قیمت یک فاکتور اصلی است.
  • دوم اینکه این پنل ها دارای محدودیت های مختلفی از نظر طراحی و شکل ظاهری هستند.
  • سوم اینکه وزن آن ها نسبت به پلکسی بسیار بیشتر است و در آخر قطعا نصب آن ها کاری طاقت فرسا و سخت و گاهی حتی خطرناک خواهد بود.

اما پلکسی گلاس پنل ها یک جایگزین مناسب برای انواع مختلف پارتیشن بندی و دیواره ها و پنل های کاذب است که هیچکدام از ویژگی ها منفی موارد بالا را ندارد. این محصول بعضی موقعه ها به عنوان پرده آویز و حتی سقف کاذب نیز استفاده می شود.

چگونه این پنل ها را نصب کرد؟

نصب این پنل ها کاری آسان و ساده است. به این صورت که آن ها به راحتی جمع شده و روی هم قار می گیرند و سپس به صورت زیل های زیبای پرده ای از محل مورد نظر آویزان کرد.

جنس آن ها در واقع نوعی پلاستیک یا همان ترموپلاستیک است که به صورت مربعی و توسط قلاب های مختلف کنار یکدیگر قرار می گیرند. به راحتی می توان این اشکال مربعی را به وسیله قلاب در کنار یکدیگر قرار داده و سپس با آویزان کردن از یک میله مناسب پنل پلکسی شما آماده است. پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد.

طرح های موجود …

پنل پلکسی در دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *