چراغ پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

از زمانی که بشر با نور آشنا شد و فهمید که می تواند از فواید آن استفاده نماید، فکر به کارگیری آن به عنوان ابزاری برای تزیین، لحظه ای رهایش نکرد. مدرنیته، انسان را به سمت و سویی سوق داده تا بتواند با کمک وسایل متفاوت، نور را به زیبایی هر چه تمام تر به کار برد و محیطی زیبا و دوست داشتنی خلق کند. چراغ پلکسی گلاس یکی از جمله تجهیزاتی است که کمک می کند محیطی که در آن حضور داریم، زیباتر و چشمنوازتر به نظر آید.

چراغ پلکسی از جمله مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات برای نورپردازی در اتومبیل ها و ساختمان ها به شمار رفته و به دلیل مزیت های بی شماری که دارد، امروزه به وفور از آنها استفاده می گردد.

کاربرد های چراغ پلکسی

یکی از کاربردهای چراغ های ساخته شده از پلکسی، خودروها و وسایل نقلیه هستند. از این چراغ ها به عنوان تزینات استفاده می کنند و جلوه متفاوتی را به کمک آن خلق می نمایند. به خاطر داشته باشید، این چراغ ها در بازار به چراغ های نئون پلکسی مشهور بوده و با همین نام نیز خرید و فروش می شوند. چراغ های پلکسی را به کمک یک رشته سیم به سیستم برق داخلی خودرو متصل کرده و بدین شکل آنها را روشن می کنند.

از دیگر فضاهایی که چراغ پلکسی کاربرد زیادی دارد، محیط های اداری و شرکت ها است. در محیط های کاری که دیزاین و یا طراحی داخلی اهمیت بالایی دارد، این چراغ ها می توانند زیبایی فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارند. در این فضاها، یک لامپ ال ای دی را داخل یک شیشه پلکسی قرار داده و نورپردازی ساده و زیبایی را به کمک آن به وجود خواهند آورد. اگر بر شیشه پلکسی، نام و یا لوگوی شرکت نیز حک شود، محیط از آنچه که فکرش را می کنید، زیباتر و جذاب تر به نظر خواهد آمد.

چراغ پلکسی گلاس

مزایای چراغ پلکسی نسبت به چراغ شیشه ای

مزایای چراغ پلکسی نسبت به چراغ شیشه ای است که باعث شده این نوع چراغ، کاربردهای زیادی در ساختمان های مدرن داشته باشد. برخی از مهم ترین خصوصیات و مزیت های چراغ های پلکسی به شرح زیر است:

چراغ پلکسی گلاس
  • از مهم ترین و قابل توجه ترین مزیت هایی که می توان برای این نوع چراغ عنوان کرد، مقاومت بالای آن در برابر شکستن و برخورد ضربه است.
  • بالا بودن مقاومت آن در برابر خمش از دیگر خصوصیات بارزی است که می توان در مورد این نوع چراغ بیان کرد؛ انعطاف پذیری این متریال، موجب افزایش کارایی آن شده است.
  • مقاومت این نوع چراغ در برابر تغییرات آب و هوایی از دیگر مزیت های استفاده از چراغ های پلکسی است. شیشه، با گرم و سرد شدن هوا و درجه حرارت، دچار انبساط و انقباض شده، ترک خورده و می شکند. این ترک خوردگی، علاوه بر تحمیل کردن هزینه های بالا، موجب بروز صدمه های جسمانی نیز خواهد شد.
  • طیف رنگی متنوع پلکسی گلس ها، از دیگر مزیت های چراغ پلکسی است.
  • خلق یک محیط زیبا و چشمنواز، دیگر مزیت نصب چراغ پلکسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *