چگونه یک میز اکریلیک ایجاد کنیم !!

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

وقتی به فروشگاه بروید، به ندرت به خانه خالی میروید. ومیز ها و مبلمان با قیمت های بسیار بالا. برای داشتن خانه ای شیک شما می توانید آن را خودتان با ورق اکریلیک بسازید. در زیر، ما توضیح می دهیم که چگونه می توانید یک میز جانبی شیک در چند مرحله ساده بسازید. ساختن یک میز اکریلیک نیاز به ابزار ندارد . شما به راحتی می توانید صفحات اکریلیک مورد نیاز خود را در فروشگاه آفرت لیزر سفارش دهید.

چه چیزی نیاز دارید؟

پنج ورق اکریلیک آینه ای که ۳ میلی متر ضخامت دارد
۲ x 45 سانتی متر x 55.7 سانتی متر
۱ × ۵۵٫۷ سانتی متر × ۵۵٫۷ سانتی متر
۲ × ۴۵ سانتی متر و ۵۵ سانتیمتر
میز
کارت +/- ۱ میلی متر ضخامت
قیچی
چاقو / چاقوی Stanley
تشک برش
رول نوار دو طرفه (تا حد امکان نازک)
در این مثال، از ورق های اکریلیک آینه ای در رنگ انتراسیت ویک میز سیاه استفاده می کنیم. البته، شما همچنین می توانید اکریلیک را با رنگ های مختلف انتخاب کنید.

میز اکریلیک

چرا شما کارتن نیاز دارید؟

بالای میز، در هر طرف حدود ۱ میلی متر است. برای این که بتوانید صفحات اکریلیک را مستقیما قرار دهید، این قسمت را با قطعات مقوا پر کنید.

میز اکریلیک
میز اکریلیک

گام ۱: چوب را بردارید

با برش نوارهای مقوا شروع کنید و سپس نوار دو طرفه را روی آنها بگذارید. مهم است که این نوار تا حد امکان نازک باشد. مقوا را در بیرون پایه های میز قرار دهید و نوارهای دو طرفه را بر روی تمام قطعات کارتن قرار دهید. بعدا ورق های اکریلیک را به این قسمت اضافه می کنید.

میز اکریلیک
میز اکریلیک

گام ۲: برگرداندن برگها به هم

میز را به سمت بالا بچرخانید، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که ورق های اکریلیک از بالا روی میز قرار می گیرند. در ابتدا، همانطور که در عکس زیرمشاهده می کنید کوچکترین ورق را وصل کنید. یک فیلم محافظ را در یک طرف بگذارید و طرف دیگر را در برابر نوار دو طرفه قرار دهید. برگ در گوشه پایین سمت چپ و راست را نگه دارید تا بتوانید احساس کنید که آیا با پایهای میز چیده شده است یا خیر. سپس ورق را بر روی زمین قرارداده و به طرف زمین فشار دهید. سپس دو ورق بزرگتر را همانند این دو پیوست کنید.

میز اکریلیک
میز اکریلیک
میز اکریلیک

مرحله ۳: بالا را ببندید

ورق را روی میز قرار دهید و چند نوار دو طرفه روی سطح بالای میز قرار دهید. بزرگترین ورق اکریلیک را روی آن قرار دهید. اگر تمام گام ها را به درستی دنبال کرده باشید، ورق دقیقا جابجا می شود و به طور منظم به طرف هر لبه متصل می شود.

میز اکریلیک
میز اکریلیک

ورق اکریلیک در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است. اگر اکرولیک آینه ای با دکوراسیون داخلی شما مناسب نیست، می توانید از طلق های مختلف رنگی و مات استفاده کنید. آیا می خواهید یک میز متفاوت ایجاد کنید؟ بدون مشکل، ما همیشه ورق های اکریلیک را که برای نیازهای شما طراحی شده اند، برش می دهیم. برای راهنمایی بیشتر و دریافت بهترن جنس با فروشگاه آفرت لیزر تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *