کیفیت ورق مولتي استايل نازک برند ROWMARK

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

ورق مولتي استايل نازک برند ROWMARK که به تازگی در فروشگاه اینترنتی فروشگاه آفرت لیزر موجود شده است، ساخت کشور آمریکا است. برند ROWMARK از معروف ترین سازنده های ورق مولتی استایل و بطور کلی مواد خام لیزری است. مولتی استایل های نازک و ضخیم این برند از با کیفیت ترین مولتی های بازار است و البته قیمت بالایی نسبت به نمونه های اروپاییف آسیایی و ایرانی دارد. از بابت کیفیت ورق مولتي استايل نازک برند ROWMARK باید بگوییم که خیالتان راحت باشد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که این ورق ها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند.

کیفیت ورق مولتي استايل نازک برند ROWMARK

زیبایی منحصر به فرد این مولتي استايل ها

حتما روی بسیاری از بسته بندی ها و پکیجینگ محصولات متفاوت لوگو و نماد سازنده ی محصول را به صورت لیبل مشاهده کرده اید. از منحصر به فرد ترین و  حتی به صرفه ترین راه ها برای معرفی برند خود استفاده از این لیبل هاست. زیبایی منحصر به فرد این مولتی استایل های آمریکایی زبانزد همه لیزرکاران است. به طوری که حتی اگر در قالب یک لیبل ساده هم در محصولات شما به کار برود، حسابی ظاهر آن را دگرگون می کند. و جلوه خاصی به آن می بخشد. این ورق های در رنگ های طلایی خش دار و نقره ای خشدار موجود است.

کیفیت ورق مولتي استايل نازک برند ROWMARK
مولتی استایل آمریکایی ابعاد 10 در 10 و 30 در 30

مراحل تولید لیبل با ورق های مولتی استایل نازک

مراحل توليد ليبل با اين ورق ها به سادگي با انواع دستگاه هاي ليزر مثلا فایبر، با کمترين اصطحلاک و سريع ترين زمان انجام مي پذيرد. چسب قدرتمند اين محصول به گونه اي است که به شما اين امکان را ميدهد که با خيالي آسوده از آن استفاده کنيد و در طول گذر زمان از ماندگاري ليبل روي محصول خود کمال استفاده را ببريد.

کیفیت ورق مولتي استايل نازک برند ROWMARK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *