استند رومیزی + قیمت و هزینه ساخت استند تبلیغاتی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

تولیدی استند رومیزی

تولیدی استند رومیزی فروشگاه آفرت لیزربا در نظر گرفتن کیفیت و ساخت استند های تبلیغاتی ارزان ترین قیمت را برای تبلیغات و ساخت تابلو …. امروزه کار تبلیغات از زمینه ی گسترده ای برخوردار است به گونه ای که در این حرفه از همه ی ترفندها و انواع لوازم و تجهیزات برای جذب و جلب توجه استفاده می کنند. تولیدی استند رومیزی فروشگاه تولیدی استند رومیزی این روزها شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که چشمتان به برخی استند های زیبا و براق افتاده باشد که نظرتان را جلب کند و برایتان سوال شود که جنس این استند ها از شیشه است یا چیز دیگر؟ تولیدی استند رومیزی فروشگاه تولیدی استند رومیزی باید پاسخ داد که این استندهای زیبا از جنس پلکسی هستند.

به طور کلی ورق های پلکسی نوعی ترمو پلاستیک هستند که در رنگ بندی های متنوع و در انواع شفاف و براق، آینه ی، مات و ترانس پارنت تولید و عرضه می شوند و کاربردهای فراوانی از جمله استفاده در استند سازی دارند. تولیدی استند رومیزی   فروشگاه تولیدی استند رومیزی

ورق های پلکسی که در زمینه ی استند سازی از آن ها استفاده می شود معمولا داری ویژگی هایی مانند زیبایی بالا و ماندگاری طولانی مدت هستند و در برابر حرارت و شکنندگی مقاوم هستند.

تولیدی استند رومیزی   یکی از انواع استند های تبلیغاتی و تزئیناتی می باشد که می تواند در بسیاری از مشاغل و کسب و کارها کاربرد داشته باشد و درجهت حفظ و نگهداری انواع  کالاها در خیلی مواقع مورد استفاده قرارمی گیرد، اما قابل توجه است که نوع استندی که برای تبلیغات استفاده می کنیم تاثیر به سزایی در جلب مشتری و تبلیغات هرچه بهتر مشتری خواهد داشت. 

معمولا انواع زیادی از استندها در بازار وجود دارند مانند: استند های فلزی، شیشه ای، چوبی، آکریلیک و…. اما استندهای پلکسی به دلیل ویژگی ها و مزایای فراوانی که دارند امروزه از متقاضیان  و طرف داران زیادی برخوردارند. تولیدی استند رومیزی   فروشگاه تولیدی استند رومیزی

در ادامه ی این مقاله شما را با برخی از کاربرد های استندهای پلکسی آشنا خواهیم کرد و همچنین به توضیح ویژگی های استندهای پلکسی هم می پردازیم.

طراحی و ساخت استند رومیزی پلکسی گلاس

انواع استندهای پلکسی و کاربردهای آن ها

معمولا کاربرد استند ها در موارد زیادی مشاهده می  شود چرا که تولید روز افزون این محصولات و همچنین ویژگی های کاربردی آن ها سبب شده است که این محصولات را در هر حرفه و شغلی بنا به احتیاجات ملزومه ببینیم  در ادامه به بیان برخی از کاربردها و انواع استند های پلکسی خواهیم پرداخت.

1- تولیدی استند رومیزی   طلا و جواهر


این مورد از استند ها برای حفظ و نگهداری انواع طلا و جواهرات و نقره جات به کار می رود معمولا این استند ها از براقیت و شفافیت فوق العاده زیادی برخوردارند.

همچنین از استند های پلکسی به عنوان پایه ی نگه دارنده و نوعی تبلیغات جواهرات جهت جلب مشتری در ویترین های طلا فروشی ها استفاده می شود این استند های طلا و جواهرات دارای انواع مختلفی هستند از جمله تک پایه یا چند پایه، یک طبقه یا چند طبقه، ثابت و متحرک که برخی به صورت چرخشی در ویترین های طلا فروشی خودنمایی می کنند و انواع دیگر….

2- استند های پلکسی فروشگاهی


استند های پلکسی مواد غذایی و استند های محصولات بسته بندی شده جز این دسته از استندها قرار می گیرند.

لازم است در ساخت استند های فروشگاهی لازم از این صفحات مقاوم تر استفاده گردد چرا که در این استند ها معمولا از تعداد و حجم زیادی از مواد غذایی و انواع کالا ها و اقلام مصرفی بسته بندی شده و باز نگهداری می شود و باید این استند ها از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار باشند.

کاربرد این استند ها در مغازه های خرده فروشی مواد غذایی و همچنین در فروشگاه ها و مراکز فروش  می باشد.

قابل توجه است که این استندها به صورت رومیزی که سایز های کوچک استندهای مواد غذایی هستند و نوع دیگر که زمینی می باشند و از تعداد طبقات بیشتری برخوردارند به چشم می خورند.

ملزوم به ذکر است که این استند ها می توانند با طیف رنگ های مختلفی ساخته و عرضه گردند.

همچنین انواع مختلفی دارند از جمله استندهای پلکسی دار که برای مواد غذایی بدون بسته بندی هستند و یا استند های ثابت و متحرک و …. می باشند.

تولیدی استند رومیزی فروشگاه آفرت لیزر با در نظر گرفتن کیفیت و ساخت استند های تبلیغاتی ارزان ترین قیمت را برای تبلیغات و ساخت تابلو ....

3- انواع استند های پلکسی جا کاتالوگی


همه ی ما می دانیم که کاتالوگ ها یک راه موثر برای تبلیغات می باشند و امر تبلیغات ملزوم رعایت نکاتی برای جلب هرچه بهتر و بیشتر مشتری می باشد.

یکی از راه های جذب مشتری برای استفاده از کاتالوگ های تبلیغاتی داشتن یک جای مناسب برای نگه داری هرچه بهتر و مرتب تر کاتالوگ ها می باشد که توصیه ی ما استفاده از استندهای پلکسی جا کاتالوگی است این استند ها با ظاهری زیبا و جای گذاری مرتب برای نگه داری انواع کاتالوگ ها در دفاتر، شرکت ها، ادارات، مغازه ها و فروشگاه ها بیمارستان ها و….. می باشد.

این استند های پلکسی جا کاتالوگی هم به صورت طبقاتی، متحرک ررومیزی و زمینی در انواع رنگ ها و طرح های مختلف موجودند.

4- استند موبایل و لوازم جانبی


احتمالا همه ی شما در این روزها به فروشگاه فروش موبایل رفته اید و یا چشمتان به ویترین این فروشگاه ها افتاده است.

وسیله ای که موبایل ها به صورت مجزا و ایستاده روی آن ها قرار گرفته اند و ظاهری زیبا و مرتبی را به موبایل ها و ویترین داده اند استند های نگه داری موبایل نام دارند این استند ها معمولا شیشه ای و از جنس پلکسی گلاس می باشند.

البته قابل بیان است که این استند ها به صورت چند طبقه و هم تولید و عرضه می شوند.

سایر موارد

همان طور که گفتیم کاربردهای استند های پلکسی بسیار وسیع و گسترده است و امروزه با توجه به تقاضای روز افزون به این محصولات تولید آن ها روز به روز رو به افزایش می باشد و هر بار تولید کنندگان در این عرصه  دست به اختراع و عرضه ی جدیدی از این محصولات می زنند.

پس سرشماری آن ها به طور کامل در این جا قابل بیان نمی باشد اما علاوه بر بیان و توضیح برخی از این استندها در ادامه به بیان تیتر وار برخی دیگر از استند های پلکسی می پردازیم:

  • انواع استند های تزئیناتی و نگهدارنده ی لوازم ارایشی
    استند لپ تاپ
    ● انواع استندهای پلکسی تجهیزات دیجیتالی
    ● استند ابزار و لوازم لوکس
    ● استند های پلکسی جهت تبلیغات هنری
    ● استند انواع تجهیزات الکترونیکی
    ● استند عطر و ادکلن
    ● استند های  لوازم بهداشتی
    ● استند های  انواع عینک
طراحی و ساخت استند رومیزی پلکسی گلاس

ویژگی های تولیدی استند رومیزی


با توجه به انواع استند های پلکسی و کاربرد هایی که ازاین محصول ارائه دادیم قطع به یقین باید دارای ویژگی هایی هم باشند که دلیل درصد بالای متقاضی از این جنس استند است.

از اصلی ترین ویژگی های این محصولات علاوه بر نگه داری و حفاظت از محصولات نام برده و جذب مشتری و تبلیغات، دوام و طول عمر بالای این کالاها می باشد که به دلیل جود گلکسی به کار رفته در ساختار آن ها است.

براقیت، مقاومت در برابر ضربه و شکنندگی، مقاومت در برابر تابش اشعه ی ایکس و امواج ماورای بنفش، مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، از دیگر ویژگی های استند های پلکسی می باشد.

مزیت دیگری که این استند ها دارند کیفیت سطح برش عالی توسط دستگاه حک و لیزر می باشد.

همچنین تنوع تولید در همه ی انواع این استندها و ایجاد پارامترهایی مانند تولید با ضخامت های متفاوت از 3تا 16 میلی متر و یا طراحی های مختلف بسته به سلیقه ی خریدار از دیگر مزیت های این استند ها است.

ویژگی دیگری که سبب محبوبیت زیادی در استفاده از این استند ها می باشد قابلیت ایجاد طراحی روی این استند هاست مثل درج کردن لوگو و طرح و برند فروشگاه یا شرکت ویا… است.

مزیت قابل ذکر دیگر قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن نسبت به کاربردها و ویژگی های زیاد این محصولات است که قابل توجه همگان قرار گرفته است.

همچنین قابلت سفارش این استند ها با ظرفیت های مختلف و رنگ بندی و طرح های متفاوت از مزیت هایی است که سبب افزایش طرفدار و متقاضی در این محصولات است.

طراحی و ساخت استند رومیزی پلکسی گلاس ، جا موبایلی

تولید و عرضه استند های پلکسی در ایران و قیمت آن ها

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت در ایران و با وجود طراحان و تولید کنندگان خلاق و ماهر در سراسر کشور تولید محصولات پلکسی از جمله استند های پلکسی این روزها در ایران رو به پیشرفت خوب و قابل ملاحظه ای می باشد به این گونه که علاوه بر رفع نیاز داخلی تولید و صادرات این محصول باعث رونق کسب و کار و اشتغال زایی زیادی در سراسر کشور گردیده است.

استند های پلکسی در کلیه شهر های کشور موجود و قابل تهیه می باشند.

در حالی که از قیمت خوب و مناسبی نسبت به دیگر استندها برخوردارند. نکته ی قابل توجه در قیمت این محصولات این است که ارزش هر یک از این محصولات بستگی به ویژگی ها و متریال ها و مزیت هایی که دارند متفاوت و مختلف است برخی از پارامتر های موثر در قیمت استند های گلکسی عبارتند از:

  • سایز و اندازه و ضخامت پلکسی به کار رفته در استند
  • میزان کار انجام شده و برش خورده در تولید تولیدی استند رومیزی
  • توجه به رنگ و ایجاد طرح روی استند
  • میزان طبقات و یا پرامترهایی مانند ثابت و چرخشی بودن
  • وجود ویژگی هایی مانند دارا بودن نورپردازی ال ای دی با کنترل یا برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *