برندهای ورق پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

همان طور که می دانید ورق های پلکسی گلاس نوعی پلیمر هستند که با نام آکریلیک نیز شناخته می شوند و ما در مطالب قبل توضیح دادیم که پلکسی چیست اما این ورق دارای برندهای مختلفی هستند که البته قصد داریم برندهای پلکسی گلاس را به طور کامل در این بلاگ به شما معرفی کنیم.

اول فراموش نکنید که این ورق ها ظاهری شفاف دارند و در رنگ های متنوع ساخته می شوند. ضخامت این ورق ها می تواند از چند میلی متر تا چند سانتی متر باشد. هر چه کیفیت ساخت این ورق ها بالاتر باشد، شفافیت آن ها نیز بالاتر می رود.

از این ورق ها به دلیل خواص فوق العاده مانند شفافیت، وزن سبک، قابلیت بازیافت، برشکاری ساده و قابلیت سوراخ کاری، به طور عمده در صنایع و کارهای هنری استفاده می شود. اگر به دنبال خرید این ورق ها باشید.

احتمالاً به دنبال شناخت برندهای ورق پلکسی و برندهای تولید کننده ورق پلکسی گلاس نیز خواهید بود. بهتر است بدانید ورق پلکسی در بازار ایران دارای تنوع برند هستند.

کیفیت ساخت این ورق ها نیز معمولا بالا است. این ورق ها از کشورهایی مانند چین، تایوان و اندونزی به بازار ایران وارد می شوند. در ادامه مهم ترین برندهای تولید کننده پلکسی گلاس موجود در بازار ایران را معرفی می کنیم تا در هنگام خرید پلکسی گلاس بهترین انتخاب را داشته باشید.

برندهای ورق پلکسی گلاس
پلکسی ریچانگ 
پلکسی چوچن

برند تایوانی چوچن

شرکت تایوانی چوچن با مسئولیت محدود در سال 1977 تاسیس شده است. این شرکت در ساخت محصولات آکریلیک تخصص دارد. این برند تایوانی از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها برای تولید محصولات باکیفیت استفاده می کند.

با گسترش دامنه فعالیت های شرکت، یک خط تولید دیگر از این شرکت در کشور ویتنام نیز راه اندازی شده است تا نیزا های بازار در حال رشد را پوشش دهد. قیمت پلکسی چوچن نسبت به سایر برندها شاید کمی بیشتر باشد.

در حال حاضر چوچن 4 خط تولید و صدها و کارمند دارد و ماهانه 1200 تن محصولات آکریلیک تولید می کند. علاوه بر ایران، محصولات این شرکت به امریکا، استرالیا، ژاپن، خاورمیانه و بسیاری از نقاط دیگر جهان صادر می شوند.

ورق های پلکسی گلاس برند چوچن در ایران مشتریان زیادی دارد. همنین تولیدات این شرکت از کیفیت مناسبی در سطح بازارهای جهانی برخوردار هستند.

برند تایوانی یرلانگ

شرکت یرلانگ در تایوان واقع شده است و از سال 1972 تاکنون در زمینه تولید محصولات آکریلیک فعال است. از جمله شعارهای این برند، ارائه محصولات با کیفیت، اطمینان از رضایت مشتری و تحویل به موقع است. این شرکت همچنین محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می کند. دفتر مرکزی برند یرلانگ و شعبه دوم آن هر دو در کشور تایوان در دو شهر مجزا قرار دارند.

محصولات پلکسی که توسط برند یرلانگ تولید می شوند دارای گواهی ISO 9002 هستند. در سال 1986 نیز برند یرلانگ موفق به اخذ استاندارد CNS یا استاندارد ملی کشور چین شده است. این شرکت انواع مختلف ورق های پلکسی شامل ورق پلکسی رنگی، شفاف، ترانسپرنت و پلکسی آینه ای را تولید می کند.

در حال حاضر این شرکت بی از 10 میلیون تن ورق آکریلیک در سال تولی می کند. این شرکت توانایی تولید این ورق ها را در حجم بالا داشته و می تواند در تغییرات قیمتی بازار تعیین کننده باشد.

برند ژاپنی سامیپکس

برند ژاپنی سامپیکس یک شرکت با مسئولیت محدود از زیر برندهای شرکت ژاپنی سامیتومو است. در واقع این برند در ابتدا جیو می نام داشته است که در سال 2009 با شرکت سامیتومو ادغام شده و به برند سامیپکس تغییر نام یافته است.

در حال حاظر سامیپکس طیف گسترده ای ازمحصولات آکریلیک را به بازار روانه می کند. این شرکت ادعا کرده که قصد دارد به یک رهبر جهانی در صنعت ورق های پلکسی گلاس تبدیل شود. جالب است بدانید در ساخت ورق های پلکسی گلاس سامی پکس از رزین صددرصد بکر استفاده می شود.

ور واقع شرکت مادر یعنی شرکت سامیتومو که یک تولید کننده معروف در زمینه ترکیبات شیمیایی است، بهترین مواد اولیه را برای برند سامیپکس تولید می کند.

محیط کاری امن و اهمیت دادن به مشتریان از جمله شعارهای این برند است. ورق پلکسی گلاس سامیپکس از با کیفیت ترین ورق های موجود در بازار ایران هستند. در صورتی که به دنبال بهترین کیفیت ها هستید می توانید از محصولات این شرکت خریداری نمایید.

برند اندونزیایی آستریگلاس

این شرکت از سال ۱۹۸۰ با تولید پلکسی گلاس وارد بازار اندونزی شد. این شرکت از طریق نوآوری های مداوم توانست موقعیت خود را به عنوان مهم ترین تولید کننده ورق های آکریلیک در اندونزی تثبیت کنید. 

به علاوه این شرکت بخش مهمی از بازار آسیا و سایر کشورهای جهان را در دست گرفته است. برند آستریگلاس ۴۰ سال تجربه تولید در کشور اندونزی و 25 سال فعالیت در بازارهای بین المللی را دارد.

ورق‌ پلکسی گلاس تولید این برند به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می شوند. بخش مهمی از بازارهای کلیدی دنیا از جمله آمریکای شمالی، اروپا، انگلستان، آسیا و اقیانوس آرام از محصولات این برند استفاده می کنند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های این برند اندونزیایی هستند.

برند تایوانی اچ اچ سی

این شرکت در بهار سال 1973 و با هدف تبدیل شدن به یکی از برترین تولید کننده‌های ورق آکریلیک در منطقه تأسیس شد. در طول سال ها این شرکت توانسته است با افزودن تجهیزات پیشرفته و تکنیک های جدید در ساخت محصولات خود، بخش مهمی از بازار جهانی را در دست بگیرد.

این شرکت در تایوان واقع است و از نظر کیفیت نیز در بین برترین تولید کننده های شرق آسیا قرار دارد. 

ورق های پلکسی گلاس برند اچ سی سی تست های مقاومت در برابر تغییر دما، مقاومت در برابر حرارت و میزان شفافیت را پشت سر گذاشته اند و نتیجه آنها بسیار رضایت بخش بوده است. علاوه بر این، این محصولات تأییدیه سازمان جهانی غذا و دارو را نیز دارا هستند.

برندهای ورق پلکسی گلاس
پلکسی ریچانگ 
پلکسی چوچن

اندازه‌ برند های پلکسی گلاس

بیشتر برندهای تولید کننده ورق پلکسی، از استانداردهای رایج دنیا پیروی می کنند. همه این برندها ورق های پلکسی را در انواع مختلف و اندازه‌های متنوع تولید می کنند تا بنا به نیاز خود بتوانید محصولات مناسب را خریداری کنید. اندازه های رایج معمولاً 200 سانتی‌متر در 300 سانتی‌متر، 122 سانتی‌متر در 240 سانتی‌متر، 122 در 183 سانتی‌متر و 98 در 180 سانتی‌متر هستند.

اندازه های کوجک تر یا بزرگ تر نیز بسته به نوع برند، ممکن است در بازار موجود باشند و یا در صورتی که سفارش شما بالا باشد و بتوانید به طور مستقیم با شرکت وارد مذاکره شوید امکان تغییران سایز را در سفارش های خود خواهید داشت.

همه برندهایی که معرفی کردیم، ورق پلکسی خود را در انواع شفاف، آینه ای، طلقی، نیمه شفاف و کدر می سازند. ورق پلکسی شفاف نور را از خود عبور می دهند. ورق های آینه ای نیز مانند آینه عمل می کنند.

محصولات نیمه شفاف و کدر نیز برای مواردی مانند کارهای هنری یا صنعتی استفاده می شوند. انواع نازک تر این ورق ها، به صورت طلقی هستند و معمولا برای ساخت لوازم تزئینی و کارهای دستی از آن ها استفاده می شود. ورق پلکسی مات نیز بسیار مورد استفاده است.

میزان شفافیتف انعطاف پذیری و طول عمر این ورق ها با کیفیت ساخت آن ها بر میگردد و در صورتی که قصد خرید این ورق ها را داشته باشید، توصیه می کنیم که حتما به برندهای قابل اعتماد مانند مواردی که در این مقاله معرفی کردیم، مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *