تابلو ال ای دی ثابت و متحرک پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت یکی از پرکابردترین تابلوها برای نصب در سردرب مغازه ها و فرشگاه هاست. اگر قصد دارید یک کلمه یا تصویر ثابتی را بر روی تابلو به نمایش بگذارید تابلو ال ای دی ثابت گزینه مناسبی برای شما محسوب می شوند. زیرا بسیار کم هزینه و کم مصرف هستند و برای معرفی اغلب مشاغل نیز مناسب اند. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از تابلو چلنیوم با کارشناسان ما درفروشگاه آفرت لیزر تماس بگیرید.

تابلو ال ای دی ثابت و متحرک پلکسی گلاس

تابلو ال ای دی ثابت چیست ؟

تابلو ال ای دی ثابت جزو یکی از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می روند که مانند تمام مدل های دیگر دارای مزایا و امکانات منحصر به فردی هستند. از تابلو ال ای دی ثابت هنگامی استفاده می شود که کلمه یا تصویر ثابتی را برای نمایش در نظر دارید. زیرا این تابلوها مدل روان نیز دارند که می توان به وسیله آن ها انیمیشن و فیلم را نیز نمایش داد. اضافه کردن افکت و رقص نور از ویژگی های جالب این تابلو است.

نحوه ساخت و تولید تابلو ال ای دی ثابت

تولید تابلوی ال ای دی ثابت مراحل مختلفی دارد. ابتدا سایز و متن مورد نظر در نرم افزارهای مخصوص طراحی می شود. نحوه چیدمان ال ای دی ها نیز توسط همین برنامه طرح ریزی خواهد شد. طبیعتا هر چه تراکم ال ئی دی ها بیشتر باشد کیفیت نمایش نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. به طور مثال در یک متر با در نظر گرفتن بالاترین تراکم می توان از 160 ال ای دی استفاده کرد.

چیدمان تابلو ال ای دی ثابت به 3 روش انجام می شود :

  • در اولین نوع چیدمان می توان به چیدمان کم تراکم اشاره کرد. در این مدل از تعداد کمتری ال ای دی استفاده می شود که کیفیت و هزینه کمتری برای مشتری خواهد داشت.
  • دومین نوع از چیدمان تابلو ال ای دی می توان نوع متوسط آن را در نظر گرفت. در این روش تعداد بیشتری ال ای دی در تابلو به کار گرفته می شود که می توان کیفیت نمایش تابلو را افزایش دهد.
  • سومین روش در چیدمان تابلو ال ای دی چیدمان پرتراکم نام دارد. همان طور که اشاره کردیم در این روش 160 ال ای دی در هر متر مربع استفاده می شود که کیفیت نمایش را به میزان چشم گیری افزایش خواهد داد.

چیدمان ال ای دی ها بر روی صفحاتی از جمله پلکسی انجام می شود. برد های مسی نیز برای چیدمان گزینه مناسبی محسوب می شوند که هر کدام از آن ها امکانات و مزایای مختلفی دارند.

مزایای استفاده از برد مسی برای چیدمان ال ای دی

برد مسی جزو بهترین صفحات چیدمان برای ال ای دی محسوب می شوند. زیرا از استحکام و عمر بالایی برخوردار هستند. قیمت بردهای مسی نسبت به بردهای پلکسی بیشتر است اما با توجه به مزایای آن می توان قیمت آن را منصفانه دانست. هنگامی که از برد مسی برای چیدمان استفاده می کنید زیبایی خاصی به تابلو خواهید بخشید که در زمان خاموش بودن تابلو نیز درخششی خاص دارد.

مزایای استفاده از پلکسی برای چیدمان ال ای دی

ورق های پلکسی گلاس را نیز می توان جزو نمونه های مرغوب دانست اما قابل مقایسه با صفحات مسی نیستند. ورق های پلکسی گلاس دارای ویژگی هایی مانند مقاومت بالا و عدم نفوذ رطوبت دانست. همچنین در مناطقی که گرمای هوا زیاد است نیز می توان با خیال راحت از آن ها استفاده کرد زیرا در برابر دمای بالا نیز مقاوم هستند. این ورق ها در اندازه های مختلف 1 تا 3 میلی متری موجود هستند که رنگ های مختلف آن موجب پوشش انواع سلیقه ها خواهد بود. اغلب رنگ هایی که در ورق های پلکسی وجود دارد سبز , آبی , قرمز , سفید و مکشکی می بشد.

مزایای استفاده از پلکسی برای چیدمان ال ای دی

انواع لامپ ال ای دی

بیضی

ال ای دی های بیضی شدت نور بالایی دارند و هنگامی که بر روی تابلو نصب می شوند جذابیت زیادی ایجاد می کنند که باعث جلب توجه مشتری خواهد شد. این نوع از ال ای دی ها در برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که بهترین برند HG است که از کیفیت بالایی برخوردار است.

کلاهی

بهترین برند ال ای دی کلاهی نیز HG است. این نوع از لامپ ها نسبت به لامپ های بیضی شدت نور کمتری دارند و بی رنگ هستند. تفاوت این لامپ ها در ظاهر محسوس است و می توان به خوبی آن ها را از یکدیگر تشخیص داد.

قاب

قاب هایی که در ساخت تابلو ال ای دی ثابت استفاده می شوند از متریال آلومینیوم ساخته شده اند که ابعادی 3 تا 9 سانتی متر دارند. متن یا تصویر مورد نظر بعد از چیدمان ال ای دی ها درون قاب قرار می گیرند. در انتخاب قاب دقت زیادی لازم است زیرا برخی از قاب ها به دلیل نامرغوب بودن باعث آب شدن تابلو می شوند.

میزان مصرف برق در تابلو ال ای دی ثابت

واقعیت این است که تابلوهای ال ای دی ثابت جزو تابلوهای کم مصرف هستند که ولتاژ مورد نیاز برای روشنایی آن ها 12 ولت است. این تابلوها دارای آداپتور می باشند که برق شهری را به ولتاژ مورد نیاز تبدیل می کنند. لازم به ذکر است که میزان برق مصرفی در این تابلوها بر اساس نور و رنگ تابلو متغیر است.

مزایای استفاده از تابلو ال ای دی ثابت

زیبایی

تابلوهای ال ای دی جزو تابلوهای زیبای تبلیغاتی طبقه بندی می شوند. این مساله به دلیل استفاده از لامپ های ال ای دی ست که نور و جذابیت زیادی ایجاد می کنند.

مصرف بهینه 

تابلوهای ال ای دی مصرف برق بالایی ندارند و از این نظر بسیار مقرون به صرفه می باشند. مصرف بهینه به دلیل وجود آداپتور در تابلو است که می تواند برق مورد نیاز خود را از برق شهری تامین کند و آن را تبدیل به ولتاژ مورد نیاز کند.

مقاومت بالا

مقاومت بالای تابلوهای ال ای دی آن ها تبدیل به گزینه مناسبی کرده است. در تمام اقلیم ها می توان از آن ها استفاده کرد زیرا در برابر عوامل محیطی مانند سرما , گرما و رطوبت مقاومت و استحکام بالایی دارند.

هزینه کم

اگر قصد دارید از این تابلو برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید اصلا نگران نباشید زیرا نیاز به بودجه زیادی ندارد و نسبت به مزایای آن می توان هزینه های مختلفی را برای آن تعریف کرد، فقط کافیست با فروشگاه آفرت لیزر تماس بگیرید تا در کمترین زمان و کمترین هزینه کار خود را سفارش دهید .

مزایای استفاده از پلکسی برای چیدمان ال ای دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *