ساخت لوگو و پلاک اکریلیک

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

پلاک یک راه عالی برای حفظ خاطرات برای همیشه هستند. از عکس‌هایی گرفته تا جوایز و مقالات روزنامه‌ای، تقریبا هر چیزی را می‌توان در یک لوح حفظ کرد. در حالی که بیشتر پلاک ها را می توان با استفاده از یک پایه چوبی مسدود کرد، اما گزینه دیگری نیز داریم که به همان اندازه شیک و حرفه‌ای است: پلاک های اکریلیک یک نوع جدید از ابعاد زیبایی‌شناسی را به دیوار یا فضای کاری شما می‌آورند و می‌توانند عمق را به لوگو اضافه کنند. شما می‌توانید پلاک های اکریلیک خود را امروز سفارش دهید که نشان تجاری شرکت شما و یا هر طرح دیگری را نشان می‌دهد. چگونه اکریلیک ساخته شده‌است؟ یک پلاک آکریلیک دقیقا برای چه چیزهایی میتواند استفاده شود؟

ساخت پلاک اکریلیک

پلاک های اکریلیک ما از طریق یک فرآیند ظریف با برنامه های تصویری تولید می شوند ، که تصاویر و متن های شما را  بدون هیچ گونه تغییری در کیفیت تصویر یا خوانایی به نمایش می گذارد. بر خلاف نصب شیشه های سنتی و ورق پلکسی گلاس ، روند نصب اکریلیک ما  دارای ثبات و کیفیتی برتر است.

این فرایند ، مسئول کیفیت و دوام استثنایی محصولات اکریلیک ما است ، با یک تخته پیش ساخته و شفاف از ورق اکریلیک و وینیل نازک شروع می شود. اولین قدم در ایجاد پلاک های اکریلیک با کیفیت بالا ، چاپ محتوا و تصاویر بر روی ورق وینیل است.

تصاویر ، متن و صفحات انتخاب شده توسط مشتریان به صورت معکوس روی قطعات وینیل چاپ می شوند ، که از طریق ترکیبی از آب و فشار بالا، محکم روی ورق آکریلیک قرار میگیرند. میتوانید تصور کنید که این فرآیند شبیه به تکنیکی است که خودروها تصاویر یا نوشته ها برعکس روی قسمت بیرونی خودرو می چسبانند.

پس از چاپ تصویر ، هر ورق اکریلیک تکمیل شده با یک ابزار لبه سازی با الماس به ابعاد سفارشی برش داده می شود. پلاک اکریلیک سفارشی سپس کامل شده است و می تواند در خانه یا محل کار شما روی صفحه نمایش کامل قرار گیرد و جلب توجه کند.

ساخت لوگو و پلاک اکریلیک

پلاک های اکریلیک چه کاربردهایی دارد ؟؟

اکریلیک بسیار محکم است و ماده ای بسیار پرطرفدار برای نگهداری است ، حتی در موزه ها از آن برای حفظ اسناد تاریخی استفاده می کنند. پلاک های اکریلیک ، قاب عکس و آرم را می توان برای ده ها سال حفظ کرد. هنگامی که توسط اکریلیک محافظت می شود ، عکس ها و خاطراتی از مناسبت های خاص شما می توانند برای مدت های طولانی دوام آورند. اکریلیک ها با گذشت زمان می توانند به وراث خانواده تبدیل شوند ، به ویژه هنگامی که می توانند خاطراتی مانند:

مراسم ازدواج

سالگردها

رویدادها

رویدادهای خانوادگی

دستاوردهای کار

آرم های کاری

یک پلاک اکریلیک نه تنها برای حفظ خاطرات شما عالی است بلکه همچنین برای حفظ زیبایی شناسی شرکت شما نیز مفید است. آرم های شرکت با طراحی خوب می توانند بسیاری از مشاغل را به شرکت شما بیفزایند و یک پلاک اکریلیک می تواند باعث شود تا آرم شما به صورت دقیق و حرفه ای به نظر برسد. همچنین مشتریان به چنین آرمی بیشتر جذب میشوند تا یک آرم و لوگو ساده که در بین دیگر لوگوها قرار گرفته است .

سایر خدمات ما

ما همچنین در زمینه پلاک ها ، نمایشگرهای دیواری سفارشی و … تخصص داریم. پلاک های ما مطابق با نظر و سلیقه شما طراحی میشوند ، بنابراین شما نوع چوب را برای پایه کارخود ،  نوع حکاکی ها و چیدمان صفحه نمایش را انتخاب می کنید. پلاک های ما برای حفظ خاطرات خاص ، مناسبت ها و موفقیت ها بسیار عالی هستند.

در صورت نیاز به بیش از یک پلاک ، می توانید صفحه نمایش دیواری بسیار دلخواه خود را شخصی سازی و ایجاد کنید. نمایشگرهای دیواری سفارشی راهی عالی برای نمایش همه دستاوردها ، خاطرات و یا حتی دستاوردهای کارمندان شما است.

امروز با ما تماس بگیرید :

بین هر چیزی که باید ارائه کنیم، شما می‌توانید هر چیزی  را که نیاز دارید پیدا کنید! ما برای هر رویداد اینجا هستیم و تک‌تک پلاک های ما همگی با دقت و ظریف برای طراحی شخصی و حرفه‌ای شما ساخته شده‌اند. از آنجا که شما عملا هر جنبه از پلاک خود را طراحی می‌کنید، هر پلاک برای گیرنده آن منحصر به فرد است. از این پلاک های اکریلیک شما می‌تواند یک مقاله روزنامه، یک تکه بریده مجله، اطلاعات مربوط به مقاله‌ای که نوشته‌اید، یا هر موفقیت دیگری را به تصویر بکشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از پلاک یا لوگو های اکریلیک  یا …. امروز با ما تماس بگیرید و ما می‌توانیم دیوار یا محل کار شما را شیک و حرفه‌ای جلوه دهیم و بسازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *