محافظت کانتر پلکسی دربرابر ویروس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

محافظت دربرابر ویروس

یکی از بهترین وسیله ها برای محافظت دربرابر ویروس کرونا بخصوص در مکام های عمومی و شلوغ داشتن محافظ کانتر بر روی پیشخوان می باشد.

سفارش محافظ کانتر از طریق سایت فزوشگاه آفرت لیزر با ابعاد و ضخامت های درخواستی شما با توجه به فضای کاری محیط مورد نظر شما انجام میشود.

با تمام شدن تعطیلات نوروزی و بازگشایی اداره ها، در طول این مدت ، اطمینان از رعایت اقدامات محافظتی مناسب برای از کارمندان و مشتریان به طور یکسان ،اهمیت بالایی دارد.

طبق مطالعات اخیر انجام شده توسط وزارت بهداشت ، استفاده از محافظ کانتر  انتقال ویروس را تا ۹۶٪ کاهش می دهد. از مراکز درمانی ، دفاتر ، فروشگاه های خرده فروشی و حمل و نقل عمومی ، اقدامات ایمنی و بهداشتی برای به حداقل رساندن خطر و قرار گرفتن در معرض ویروس کشنده ضروری است.

محافظت کانتر پلکسی دربرابر ویروس

از آنجا که وضعیت فعلی ما به سرعت شیوه تجارت ما را تغییر داده است ، اکنون زمان آن فرا رسیده است كه در راه حلهای عملی متمركز بر تهیه موارد ضروری برای محافظت در برابر ویروس ، اعم از روكش های اداری و ایستگاه های كاری ، محافظ های رومیزی و پارتیشن های رستوران و سالن ورزشی ، سرمایه گذاری كنیم.

این موارد ضروری به کاهش خطرات بهداشتی و ایمنی کارمندان و مشتریان در طی این بیماری همه گیر کمک می کند.

این ماده برای محافظت دربرابر ویروس از افراد نه تنها از افراد ، بلکه از سایر ملزومات مانند غذا در برابر قرار گرفتن در معرض قطرات تنفسی ناشی از سرفه ، عطسه و صحبت نیز ساخته شده است. شکی نیست که این بیماری همه گیر باعث عدم اطمینان بسیاری در جهان امروز شده است ، اما در مقابل مشکلات ، ما بیش از هر زمان دیگری قویتر خواهیم شد.

محافظت کانتر پلکسی دربرابر ویروس

سفارش محافظ کانتر

جهت سفارس محافظ کانتر از طریق لینک زیراقدام کنید.سفارش محافظ کانتر از طریق سایت فروشگاه آفرت لیزر با ابعاد و ضخامت های درخواستی شما با توجه به فضای کاری محیط مورد نظر شما انجام میشود.برای اطلاع از ضخامت و ابعاد و جنس محافظ کانتر به صفحه محافظ کانتر که در منوی اصلی نیز وجود دارد مراجعه فرمایید.

محافظت کانتر پلکسی دربرابر ویروس

جهت سفارش کانتر محافظ پلکسی گلاس در هر ابعادی با ما تماس بگیرید ….

09356132548 – 09126460564

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *