مزیت پلکسی گلاس در طراحی داخلی منازل

pelaxi-پلکسی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

مزیت پلکسی گلاس در طراحی داخلی منازل 
فروشگاه آفرت لیزر

پلکسی گلس ها بسیار کاربردی و تطبیق پذیرند، می توان برای طراحی تمام لوازم و اکسسوری های خانه از پلکسی گلس استفاده کرد. از سرویس کامل مبلمان، نمای تماما شیشه ای برای آشپزخانه، حمام و دستشویی تا آباژور ها و تزئینات مدرن. پلکسی گلس ها با توجه به انواع متنوعی که دارند می توانند پاسخ گوی هر نوع نیاز و سلیقه ای باشند. برای مثال برای طراحی آکواریوم می توانید به سراغ پلکسی گلس های شفاف بروید یا انواع رنگی آن برای میز و کابینت در دسترس هستند.
سهولت در نصب از دیگر مزایای پلکسی گلس ها هستند. برش های صاف در اندازه های مختلف پلکسی گلس ها را به متریالی با حمل و نصب آسان تبدیل کرده است. همچنین برای برش آن ها نیز می توانید از ابزار چوب بری مثل اره استفاده کنید.
به طور معمول شیشه ها حساس و شکننده اند و همین ویژگی ها کاربرد آن در طراحی داخلی منازل را بسیار محدود می کند. در مقابل پلکسی گلس با توجه به پلی مر انعطاف پذیری که در ساخت آن استفاده شده مشمول این محدودیت ها نمی شود. صفحات اکرلیک که نوعی از پلکسی گلس ها هستند در انواع مختلف سفید یا شفاف، فلوئورسنت و رنگی و … در دسترس اند که می توانند برای بسیاری از ایده ها کاربردی باشند.
سهولت در نظافت و ماندگاری بالا، دکوراسیون و اکسسوری هایی که از پلکسی گلس ساخته شده اند کاملا قابل شستشو هستند و به گونه ای طراحی شدند تا نسبت به گرما یا مواد شوینده مقاوم باشند. برخلاف شیشه، پلکسی گلس غبار و کثیفی را جذب نمی کند و به آسانی تمیز می شود.
پلکسی گلس ها سبک هستند. شاید این بهترین دلیل برای انتخاب پلکسی گلس به منظور طراحی داخلی منزلتان باشد. پلکسی گلس ها به طور متوسط نصف شیشه های معمولی وزن دارند و به این معنی است که میز و صندلی، مبلمان و استندهایی که با این متریال ساخته می شوند به راحتی قابل جا به جایی هستند. اکسسوری هایی از این جنس نیز برای نصب بر روی دیوار فشار زیادی به آن وارد نمی کنند و به راحتی با دیگر متریال قابل تلفیق هستند.
مقاومت نسبت به شکستن ویژگی ای است که پلکسی گلس ها را به طور کامل از شیشه جدا می کند. لوازم و دکوراسیون منزل به طور معمول در معرض فشار و ضریه های زیادی هستند، به خصوص اگر در منزل کودک یا حیوان خانگی داشته باشید. به لطف صفحات شفاف اکرلیک که نوعی از پلکسی گلس ها با مقاومت پنج برابری نسبت به فشار در مقایسه با شیشه هستند، نگرانی بابت بادهای سنگین و ضربات ناگهانی دیگر وجود نخواهد نداشت.

مزیت پلکسی گلاس در طراحی داخلی منازل 
فروشگاه آفرت لیزر


یکی از رویکردهای طراحی مدرن در دکوراسیون داخلی ایجاد شفافیت بیشتر به منظور بهره گیری هر چه بهتر از نور طبیعی است. صفحات شفاف اکرلیک با شفافیت 93/0 در مقایسه با انواع سنتی شیشه ها که شفافیتی در رنج 8/0 تا 9/0 دارند برای این کاربرد بسیار مناسب هستند.
اگر به منظور بالا بردن راندمان و استفاده حداکثری از فضای کار و یا خانه به دنبال تقسیم بندی آن هستید، پلکسی گلس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای فضاهای شخصی تر می توانید از نوع رنگی آن و اگر به ارتباط فضاها با یکدیگر تمایل دارید، می توانید از نوع شفاف آن استفاده کنید.
مقرون به صرفه بودن از دیگر مزایای پلکسی گلس ها در مقایسه با شیشه است که نه تنها از بعد مالی برای شما سومند خواهد بود بلکه در صرفه جویی انرژی نیز موثر است و می توانید به نوبه خود از انتشار کربن دی اکسید به محیط زیست جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *