معرفی انواع جای بروشور دیواری و رومیزی پلکسی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

استندهایی که برای قرار دادن انواع بروشور و کاتالوگ مورد استفاده قرار می‌گیرند به جاکاتالوگی یا جا بروشوری معروف هستند. این استندها که از جنس پلکسی تولید می‌شوند برای سایزهای مختلف کاغذ قابل استفاده هستند. در این مطلب ۳ مدل مختلف استندهای جای بروشور دیواری و رومیزی را به شما معرفی می‌کنیم و در پایان نحوه خرید این استندهای اداری را به شما توضیح می‌دهیم.

انواع جای بروشور دیواری و رومیزی پلکسی

استند کاتالوگ و بروشور چیست؟

استند کاتالوگ و بروشور یک محصول ساخته شده از چنس پلکسی گلاس شفاف یا رنگی است که برای قرار دادن انواع کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی و آموزشی به کار می‌رود. این سازه‌های ساخته شده از جنس پلکسی برای سایزهای استاندارد کاغذ طراحی و تولید می‌شوند. استند کاتالوگ و بروشور معمولا به گونه‌ای طراحی می‌شود که تعداد تقریبی ۲۰۰ الی ۳۰۰ عدد برگه را در خود جای دهد.

جنس ساخت استندهای بروشور

تمام استندهای جای کاتالوگ و بروشور از جنس ورق پلکسی گلاس تولید می‌شوند. برای تولید انواع استند کاتالوگ و بروشور،با توجه به طراحی، هم از پلکسی گلاس شفاف و هم از پلکسی گلاس رنگی استفاده می‌شود. اما به طور کلی پلکسی گلاس شفاف در ساخت انواع استندهای بروشور بیشترین کاربرد را دارد.

پلکسی گلاس شفاف (Clear Acrylic Sheet) نوعی پلاستیک فوق شفاف ضدخش است که به دلیل برش آسان توسط لیزر، برای تولید انواع استند به کار می‌رود. پلکسی گلاس شفاف پس از برش با لیزر آب نمی‌شود و هیچ‌گونه سوختگی یا خرابی در لبه‌های آن دیده نمی‌شود.

برای چسباندن و مونتاژ قطعات بریده شده پلکسی، از چسب کلروفرم استفاده می‌شود. کلروفرم نوعی حلّال شیمیایی‌ست که می‌تواند دو قطعه پلکسی را به خوبی به هم بچسباند؛ بی‌آنکه اثری از خود برجای بگذارد. قطعات چسبانده شده با کلروفرم بسیار مستحکم هستند و گرما و سرما نمی‌تواند دو قطعه چسبیده شده با کلروفرم را از هم جدا کند.

انواع جای بروشور دیواری و رومیزی پلکسی

سایزهای جای بروشور و جاکاتالوگی

بروشورهای تبلیغاتی همیشه در سایزهای استاندارد تولید می‌شوند. سایزهایی نظیر A4 ، A5 ، A6 جزو سایزهای پرکاربرد کاغذ هستند. و استندهای کاتالوگ و بروشور نیز بر اساس همین سایزهای استاندارد طراحی و تولید می‌شوند.

استندهای بروشور چه از نوع رومیزی باشند و چه از نوع دیواری در سایزهای سفارشی نیز قابل تولید هستند. به لطف فن آوری برش لیزری میتوان هر نوع جابروشوری دیواری و رومیزی را در ابعاد سفارشی تولید کرد.

۳ مدل مختلف استندهای بروشور

حالا که استندهای بروشور و کاتالوگ را شناختید و با روش تولید آن‌ها آشنا شده اید، در ادامه ۳ نوع استند جاکاتالوگی دیواری و رومیزی را به شما معرفی می‌کنیم:

جای بروشور دیواری تکی

جای بروشور دیواری تکی نوعی استند دیواری ساخته شده جنس پلکسی گلاس شفاف است. این استندهای دیواری مخصوص قرار دادن برگه‌ها و بروشورهای چاپ شده است. داخل جای بروشور دیواری می‌توانید تعدادی حدود ۴۰۰ عدد برگه قرار دهید.

جابروشوری دیواری به دلیل استحکام زیاد و فضای زیادی که دارد می‌تواند برگه‌های زیادی را در خود جای دهد. عرض جابروشوری دیواری نیز به قدری است که کاغذ به راحتی داخل آن قرار می‌گیرد؛ این یعنی عرض جابروشوری کمی بیشتر از اندازه استاندارد کاغذ است تا گذاشتن و برداشتن برگه‌ها و بروشورها به راحتی امکان‌پذیر باشد.

استفاده از پلکسی گلاس شفاف در ساخت جای بروشور دیواری باعث می‌شود بروشورها و حتی برگه‌های تبلیغاتی داحل آن دیده شود. این مزیت باعث می‌شود افرادی که می‌خواهند از بروشورهای داخل این استند استفاده کنند، در نگاه اول نوشته‌های روی بروشور را ببینند و اطلاعات اولیه موردنیازشان را کسب کنند.

البته به جز پلکسی شفاف از پلکسی گلاس رنگی نیز می‌توان برای ساخت جای بروشور دیواری استفاده کرد. برخی شرکت‌ها و موسساتی که لوازم اداری را طبق رنگ سازمانی خودشان سفارش می‌دهند می‌توانند این استندهای بروشور را در رنگ‌های مختلف نیز سفارش دهند.

انواع جای بروشور دیواری و رومیزی پلکسی

نصب جای بروشور دیواری

شما به دو روش می‌توانید جای بروشور را به دیوار نصب کنید: پشت جای بروشور سوراخ‌هایی تعبیه شده است که پیچ‌کردن جا بروشوری را به دیوار امکان‌پذیر می‌کند. کافیست جای بروشور دیواری را در محل موردنظر روی دیوار قرار دهید و جای سوراخ‌ها را روی دیوار علامت بزنید. پس از سوراخ‌کردن دیوار، جابروشوری را به دیوار پیچ کنید.

ضمنا شما می‌توانید تعداد بیشتری از جای بروشور دیواری را در کنار هم روی دیوار نصب کنید؛ و این امکان وجود دارد که با فواصل مشخص طولی یا عرضی این استندهای بروشور را به دیوار پیچ کنید.

روش دیگر نصب جابروشوری دیواری استفاده از چسب دوطرفه سلولزی است. کافیست چسب دو طرفه را پشت استند جابروشوری بچسبانید تا به‌صورت چسبدار قابل استفاده باشد. بهترین چسب دوطرفه برای چسباندن انواع استند بروشور دیواری، چسب دوطرفه اسفنجی است. این نوع چسب‌ها استحکام زیادی دارند و وزن زیادی را می‌توانند تحمل کنند.

جای کاتالوگ رومیزی

دومین نوع از استندهای بروشور و کاتالوگ، جای کاتالوگ رومیزی است. جاکاتالوگی رومیزی نیز مثل استندهای دیواری از جنس ورق پلکسی گلاس تولید می‌شوند. جاکاتالوگی های رومیزی در سایزهای استاندارد کاغذ ( A4 ، A5 ، A6 ) و در سایزهای سفارشی قابل تولید هستند.

جاکاتالوگی رومیزی به گونه‌ای طراحی شده است که از ایستایی بسیار خوبی برخوردار است. شما می‌توانید بدون نگرانی از افتادن جاکاتالوگی، تا حدود ۴۰۰ برگه را داخل آن بگذارید.

جای کاتالوگ رومیزی از جنس پلکسی گلاس خارجی درجه یک تولید شده و قطعات آن با چسب مخصوص پلکسی گلاس به یکدیگر چسبانده و مونتاژ می‌شوند. چسب‌های مخصوص پلکسی، کاملا شفاف هستند و قطعات پلکسی را به یکدیگر جوش می‌دهند؛ این ویژگی سبب می‌شود که جاکاتالوگی‌های ساخته شده با پلکسی گلاس علاوه بر زیبایی ظاهری، استحکام کافی نیز داشته باشند.

استندهای کاتالوگ رومیزی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند ولی کاربری تمام مدل‌‌ها یکسان است.

طراحی استند جابروشوری دیواری به گونه ای است که استفاده از آن بسیار ساده بوده و با توجه به نیاز شما طراحی شده است.

جای کاتالوگ دیواری

و جای کاتالوگ دیواری نوع سوم از استندهای بروشور هستند که به صورت ۱۰ تایی تولید می‌شود. استندهای کاتالوگ دیواری شامل یک صفحه اصلی بزرگ هستند که ۱۰ عدد جابروشوری روی آن نصب شده است. صفحه زیرین این استند معمولا از جنس پلکسی گلاس رنگی و در رنگ‌های سفید و خاکستری تولید می‌‌شود.

مثل انواع دیگر محصولات پلکسی، استندهای دیواری کاتالوگ نیز بوسیله چسب کلروفرم مخصوص پلکسی گلاس (که کاملا شفاف است) مونتاژ می‌شود. چسب کلروفرم باعث جوش‌خوردن دو قطعه پلکسی گلاس به یکدیگر می‌شود و همین ویژگی باعث استحکام سازه‌های پلکسی، مثل کاتالوگی دیواری می‌شود.

استندهای دیواری پلکسی اغلب در مراکز آموزشی، درمانی و سازمان‌هایی که پذیرای مراجعین زیادی هستند استفاه می‌شوند. جای کاتالوگ و بروشور دیواری این امکان را دارد که مدل‌های مختلف بروشور را در خود جای دهد و به‌صورت سازمان‌یافته و متمرکز انواع بروشور و کاتالوگ آموزشی یا اطلاع رسانی را در دسترس مخاطبین قرار دهد.

نحوه خرید انواع جابروشوری دیواری و رومیزی

حالا که با انواع استندهای بروشور و کاتالوگ رومیزی و دیواری آشنا شده‌اید قصد داریم روش‌های خرید و ارسال جاکاتالوگی‌ها به سراسر کشور را به شما توضیح دهیم. شما می‌توانید انواع جابروشوری و جاکاتالوگی دیواری را از سایت آفرت لیزر بصورت آنلاین خریداری کنید.

کافیست با شماره 36417904 —-09126460664 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *