میز پلکسی گلاس را خودتان بسازید

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

آیا می خواهید میز خود را بسازید؟ با پلکسی می توانید مدل های مختلفی را بسازید. در این مطلب، ما 6 ایده را ارائه می دهیم تا به راحتی میز پلکسی خود را بسازید.

1. ساده و کارآمد: یک میز کوچک برای هماهنگی با فضای داخلی شما

درست کردن این میز کوچک بسیار آسان است و با هر فضای داخلی مطابقت دارد. با استفاده از یک میز قدیمی به عنوان پایه شروع کنید. آن را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کنید و سپس یک ورق پلکسی گلاس زیبا روی آن قرار دهید.

میز پلکسی گلاس را خودتان بسازید

 2.میز خود را در پلکسی آینه ای بسازید

اگر همه چیزهایی که درخشش دارند را دوست دارید، این میز کوچک توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. به راحتی می توان یک میز بسیار جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود ایجاد کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که میز را با یک ورق پلکسی گلاس شفاف به اندازه های دلخواه بپوشانید. اگر مدل هایساده تری را ترجیح می دهید می توانید ورق های شفاف را با پلکسی مشکی مات یا رنگ دیگری جایگزین کنید . بنابراین، شما می توانید یک میز کاملاً متناسب با فضای داخلی خود ایجاد کنید.

3.میز باغچه خود را بسازید

یک میز شخصی برای باغ شما نیز یک وسیله بسیار واجب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که میز باغ فعلی خود را با یک صفحه پلکسی شفاف تجهیز کنید. این به شما میزی می دهد که به راحتی تمیز می شود و بسیار ارزان تر از خرید یک میز جدید است. راه حل دیگر: همچنین می توانید کل صفحه میز را جایگزین کنید. در این مورد، یک ورق پلکسی با حداقل ضخامت 8 میلی متر را انتخاب کنید .

میز پلکسی گلاس را خودتان بسازید

4. میزهای پلکسی نئونی خود را بسازید

میزهای پلکسی نئونی که در کمترین زمان ساخته اید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، به یک دستگاه خم کن پلاستیکی نیاز دارید. برای آشنایی بیشتر با ساخت این میزها به صفحه خدمات خم پلکسی مراجعه نمایید.

5. ساده و شیک: میز پلکسی مشکی

آیا می خواهید یک میز منحصر به فرد برای اتاق نشیمن خود بسازید؟ پس این میز قهوه مشکی برای شما مناسب است. این برای یک فضای داخلی مدرن ایده آل است، در حالی که کاملا اقتصادی است. اگر می خواهید این میز را خودتان بسازید، به ناچار باید پلکسی را خم کنید .

میز پلکسی گلاس را خودتان بسازید
فروشگاه آفرت لیزر

6. سبک صنعتی: میز خود را از پالت و پلکسی بسازید

آیا ترجیح می دهید یک میز به سبک صنعتی درست کنید؟ با یک پالت، پلکسی و چند چرخ در کمترین زمان یک میز صنعتی خواهید داشت. باز هم، این یک راه حل بسیار ارزان است. این میز به عنوان میز باغچه نیز عالی عمل می کند.

میز پلکسی گلاس را خودتان بسازید
فروشگاه آفرت لیزر

میز پلکسی خود را اختراع کنید؟

اگر تخیل دارید، می توانید طراحی میز خود را نیز انتخاب کنید! با نگاهی به طیف وسیعی از پلکسی گلاس شفاف ، رنگی ، مشکی و مات .به طور مستقیم در فروشگاه آنلاین ما انتخاب خود را انجام دهید. ما تمام ورق های پلکسی را به اندازه و شکل دلخواه لیزر می کنیم. آیا به دنبال رومیزی پلکسی گرد یا بیضی می گردید که بتوانید آن را روی یک اسکلت فلزی نصب کنید؟ قابل انجام است و این تنها یک مثال است: در واقعیت، هر چیزی ممکن است. در مورد این مطلب یا هر یک از محصولات ما سوالی دارید؟ از تماس با ما دریغ نکنید تا بتوانیم در حد توان پاسخگوی شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *