ورق پلکسی تایوانی

ورق پلکسی تایوانی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

پلکسی گلاس ها انواع متنوعی دارند، که هریک توسط کشور های مختلف تولید و روانه بازار می شود. یکی از محبوب ترین نوع پلکسی گلاس ها پلکسی تایوانی (Taiwanese Plexiglass) است. شاید برایتان جالب که ۹۰ درصد ورق های پلکسی موجود در بازار و فروشگاه ها ساخت کشور تایوان است.

ورق های پلکسی گلاس، امروزه توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. این ورق ها شباهت زیادی به شیشه معمولی دارند، که در نگاه اول متوجه آن نخواهید شد، اما بهترین جایگزین برای شیشه به شمار می رود.

کشور های بسیاری در زمینه ساخت ورق های پلکسی گلاس فعالیت می کنند، اما کیفیت و طول عمر هیچ یک از آن ها به ورق پلکسی گلاس تایوانی نمی رسد، و از همه مهم تر نمی توانند نیاز بازار را برطرف سازند. همچنین شما مشتریان گرامی می توانید؛ ورق پلکسی گلاس تایوانی را از وب سایت فروشگاه آفرت لیزر به صورت آنلاین با صد درصد تضمین کیفیت خریداری کنید.

ورق پلکسی تایوانی

کاربرد های ورق پلکسی تایوانی

ورق پلکسی ساخت تایوان کاربرد های فراوانی دارد، که در این بخش از مقاله به معرفی مهم ترین کاربرد های ورق پلکسی تایوانی که امروزه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است می پردازیم.

  • یکی از مهم ترین کاربرد های ورق پلکسی گلاس تایوانی، می توان به ساخت حروف انگلیسی و برجسته اشاره کرد.
  • این ورق در رنگ و طرح های زیبا تولید می شود، که امروزه در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها، دفاتر کار، منزل و… استفاده بی شماری می شود.
  • از دیگر کاربرد های این ورق می توان به تقسیم کردن اتاق های بزرگ به کوچک در محیط های تجاری و اداری استفاده کرد. که امروزه مورد استقبال بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است.
  • ساخت لوح تقدیر، استند های تبلیغاتی، آرایشی و… از کاربرد های بی نظیر پلکسی تایوانی هستند.

قیمت ورق پلکسی تایوانی

ورق پلکسی گلاس تایوانی یکی از محصولات وارداتی به شمار می رود، که قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با سایر ورق های پلکسی دارد.  اگر بودجه ای که برای خرید ورق پلکسی گلاس تایوانی در نظر گرفته اید ناچیز است، می توانید از ورق های پلکسی ساخت ایران استفاده کنید، اما کیفیت هیچ یک به اندازه برند تایوانی قابل تحسین نیست.

فاکتور هایی که بر قیمت ورق پلکسی تایوانی تاثیر می گذارند؛ شامل میزان شفافیت، ضخامت، رنگی یا مات بودن، وزن، ابعاد، کیفیت و… اشاره نمود. برای اطلاع دقیق و بروز از قیمت ورق پلکسی گلاس تایوانی می توانید؛ به وب سایت فروشگاهی لیزرپلکس مراجعه کنید. تا این ورق را با قیمت باور نکردی و کیفیت تضمینی مشاهده و آن را خریداری کنید.

ورق پلکسی تایوانی

مقایسه ورق پلکسی تایوانی

شاید زمانی که به بیرون از خانه به قصد خرید ورق پلکسی گلاس تایوانی می روید، در بازار انواع آن را مشاهده کنید، اما نمی دانید چه فرقی میان ورق پلکسی گلاس تایوانی با پلکسی ساخت ایران وجود دارد.  در این بخش از مقاله به مقایسه ورق پلکسی تایوانی با نوع ایرانی آن می پردازیم.

  • ورق پلکسی  تایوانی به لحاظ برش در هر ضخامتی که قصد خرید آن را دارید تولید می شود. اما در ورق کریستال ایرانی این چنین نیست؛ محصول تولید شده حداکثر ۲ میل دارد.
  • بر اساس معیار شفافیت، پلکسی گلاس تایوانی از شفافیت بالایی برخوردار است، اما ورق های ایرانی حالت معمولی دارند.
  • میزان شکستی در ورق پلکسی گلاس تایوانی، کم تر از ورق های ساخت ایران می باشد.
  • رنگ پلکسی گلاس خارجی به هیچ عنوان زرد نمی شود، اما طلق های ایرانی به تدریج تغییر رنگ می دهند.
  • قیمت ورق پلکسی گلاس تایوانی در مقایسه با ورق ایرانی بسیار زیاد است.
  • ورق های پلکسی گلاس خارجی در طیف رنگی مختلف تولید و روانه بازار می شود. اما در ورق های ایرانی تنوع رنگ بسیار پایین است.
  • ورق پلکسی گلاس تایوانی از قابلیت خم کاری بالایی برخوردار است، اما این قابلیت در ورق های دیگر وجود ندارد.
  • ابعاد پلکسی گلاس تایوانی حداکثر ۳۰۰×۲۰۰cm  است. اما ابعاد ورق پلکسی ایرانی ۱۸۰×۱۲۰Cm  می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *