ویژگی های مثبت و منفی ورق پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

مزایا ورق پلکسی گلاس

مقاومت در برابر نور خورشید
نقطه ذوب ورق پلکسی ۱۶۰ درجه سانتی گراد است. به همین خاطر مقاومت خوبی در برابر گرمای نور خورشید دارد. و میتوان بدون نگرانی از پوسیدگی بر اثر نور خورشید آن را در بیرون مورد استفاده قرارداد.

قابل استفاده مجدد
بسیاری از رستورانها ترجیح می دهند از ظروف و لوازم آشپزخانه اکریلیک (پلکسی گلاس) استفاده کنند؛ زیرا آنها با دوام، ضد آب و آسان برای تمیز کردن هستند.

سازگار با محیط زیست
مصنوعات اکریلیک (پلکسی گلاس) همانند دیگر پلاستیک ها قابلیت بازیافت و تبدیل به محصولات جدید را دارا می باشند.. با توجه به بسیاری از راه های شما می توانید ورق های اکریلیک را به چیزهای دیگر (صفحات، میز بالا و یا قفسه) تبدیل کنید که راه حلی مناسب برای حفظ محیط زیست است.

طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهد
ورق های اکریلیک (پلکسی گلاس) در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح های موجود هستند. بسته به آنچه که شما از مواد استفاده می کنید، می توانید ورق های رنگی را انتخاب کنید یا می توانید ورق آکریلیک روشن را انتخاب کنید. این ورق های موجود در سبک های مختلف، از جمله مات، فلورسنت و آینه ای است.

ماشین ظرفشویی امن است
ظروف ساخته شده از صفحات Perspex طراحی شده اند تا در برابر گرما تولید شده از یک ماشین ظرفشویی حفظ شوند.

ویژگی های مثبت و منفی ورق پلکسی گلاس

معایب ورق پلکسی

کیفیت پایین
ورق های Perspex در دمای بالا یا از تماس مستقیم با شعله های آتش ذوب می شوند. نقطه ذوب پلاستیک اکریلیک ۱۶۰ درجه سانتیگراد است، بنابراین آنها نمیتوانند در دمای شدید مقاومت کنند. اکریلیک سخت و با دوام است اما می تواند به راحتی خراشیده شود.

سمی بودن
فرایند تولید محصولات اکریلیک (پلکسی) می تواند گازهای بسیار سمی را آزاد کند. هر کسی که برای ساخت ورقه اکریلیک کار می کند، دارای تجهیزات و لباس های محافظتی است. همچنین در صورتی که اقدامات احتیاطی لازم را نداشته باشید، اکریلیک می تواند در طول پلیمریزاسیون منفجر شود. لذا به تهویه هوای محیط کاری برش لیزر بسیار توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *