پلکسی گلاس بازار پامنار

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

پلکسی گلاس، به عنوان اکریلیک شناخته می شود، یک پلاستیکی متنوع است که انواع کاربرد های کاربردی را ارائه می دهد. با توجه به قدرت سخت افزاری و دید بهتر، پلکسی گلاس یک ماده مناسب برای انواع کاربرد های تجاری است. اما در مورد انتخاب مواد مناسب برای پروژه های روزمره که نیازی به مواد با اندازه تجاری ندارند،

همانطور که معلوم است، چندین دلیل وجود دارد که پلکسی گلاس می تواند در اطراف خانه یا در پروژه بعدی کوچک خود استفاده شود. با در نظر داشتن این موضوع، در فروشگاه آفرت لیزر چند نکته و ترفندها برای کمک به شما در استفاده از پلکسی گلاس خود را بدون صرف زمان و تلاش زیادی به شما ارائه می دهیم.

پلکسی گلاس بازار پامنار

مزایای پلکسی گلاس

دیواره های پلکسی گلاس شفاف

پلکسی گلاس بسیار مقاوم است و نیاز به فشار بیشتری برای شکستن دارد . علاوه بر این، پلکسی گلاس شفافیت بسیار زیاد (تا ۹۳ درصد) دارد، و این یک جایگزین ایده آل شیشه ای است که در آن قدرت و شفافیت مورد نیاز دارد.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه پلکسی گلاس، این است که چطور می توان مواد را به شکل های مختلف و اندازه های مختلف اره کرد. به عبارت دیگر، ورق پلکسی گلاس یک اندازه بزرگتر می تواند برای انواع پروژه های کوچک و متوسط ​​استفاده شود. سبک و آسان برای رسیدگی، مواد را می توان به سرعت به مشخصات پروژه خود را برش داد.

کار با پلکسی گلاس

در حالی که مواد برای مدیریت و برش آسان است، چند نکته در ذهن داشته باشید:

از بین بردن پوشش پلاستیکی نازکی که برای حفاظت از سطح پلکسی گلاس ضروری است، اجتناب کنید.
هنگام بریدن پلکسی گلاس، همیشه از تیغه های برش فلز و مته استفاده کنید که مخصوص ورق های اکریلیک ساخته شده اند.
هنگام برش پلکسی گلاس، هنگام برش قطعات بیش از ۱/۸ “ضخامت یا پلاستیک حفاری بیش از ۳/۱۶”  باشد و همیشه از خنک کننده (آب یا روغن) استفاده کنید.
قبل از اینکه شما شروع به تمیز کردن پلکسی گلاس خود کنید، ابتدا مواد را خیس کنید.

برش پلکسی گلاس

برش لیزری ورق پلکسی گلاس

هنگامی که شما برش پلکسی گلاس را انجام می دهید، می توانید از ابزارهای متنوعی برای انجام کار، از جمله برش لیزری، چاقو، برش، اره برقی، میز و یا دیسک اره، اره صاعقه، اره دستی یا روتر استفاده کنید. کلید، با این حال، این است که اطمینان حاصل شود که تیغه به طور خاص برای برش اکریلیک طراحی شده است و قبل از استفاده از آن بسیار شدید است.

 حفاری پلکسی گلاس

برای بهترین نتایج در هنگام حفاری پلکسی گلاس، از بیت های مته ای استفاده کنید که به طور خاص برای برش اکریلیک طراحی شده اند.

در حالی که می توان از مته های معمولی پیچ استفاده کرد، ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشند تا تیغ را از گرفتن و شکستن اکریلیک نگه داشته شود.

علاوه بر این، شما می توانید یک مته استاندارد را با سنگ زنی آپارتمان های کوچک بر روی هر دو لبه برش تغییر دهید. به این ترتیب، بیت ها با بیشتر عمل خراش کاهش می یابد و از شکستن پلکسی گلاس جلوگیری می کند.

سخن آخر

این که آیا شما با یک پلکسی گلاس کار می کنید تا یک پروژه جدید ایجاد کنید یا اینکه از آن برای ارتقاء یک موجود استفاده می کنید،

چندین روش برای برش، شکل دادن و قالب بندی این پلاستیکی به تناسب نیازهای شما وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *