پلکسی گلاس برای عکاسی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

اکثر عکاسان تبلیغاتی و صنعتی برای عکاسی از جواهرات،انواع شیشه و بلور،جام،ساعت،عینک و محصولاتی که نیازمند بازتاب و سایه هایی زیبا در زیر محصول هستند از روش های متفاوت و تجهیزات گوناگونی مانند شیشه،آینه و … استفاده می کنند.اما یکی از کاربردی ترین وسیله ها برای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی استفاده از صفحه های پلاستیکی (پلکسی گلاس) ها هستند که جایگزین مناسبی برای شیشه و آینه محسوب می شوند.این صفحات پلاستیکی در ابعاد و رنگ های گوناگون تهیه و عرضه می گردند و استفاده از رنگ سفید و مشکی آن ها در عکاسی از محصولات بسیار رایج می باشد.بازتاب ایجاد شده بر روی پلکسی ها بسیار یک دست و زیبا هستند.
توجه کنید صفحات پلکسی کاملا براق هستند و به راحتی خراش برمی دارند، بنابراین از کشیدن محصول در سراسر سطح آن خودداری کنید.

پلکسی گلاس برای عکاسی


این پلکسی در انواع رنگ و سایز های مختلف می باشند . کاربر می تواند این پلکسی را به راحتی در خیمه، اتاق نور و یا هر سطح دیگری قرار دهد و از انعکاس محصول بر روی آن استفاده کند.

برای خرید پلکسی گلاس یا به عبارتی همان ورق اکریلیک ، مهم است که ابتدا ضخامت و رنگ ورق مورد نظر را انتخاب کنید (هر رنگ کد خاص خود را دارد). معمولاً ضخامت ورق های پلکسی گلاس از یک میلی متر تا سی تا چهل میلی متر است ، اما ورق های ضخیم تری مانند ۳۰ و ۴۰ میلی متر در بازار ایران کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین چون معمولاً رنگهای پلکسی گلاس در بازار وجود دارد ، در هنگام خرید پلکسی گلاس بهتر است کد رنگ دقیق آن را به فروشنده اعلام کنید. انواع پلکسی گلاس ، مانند پلکسی گلاس شفاف ، طیف کاملی از رنگ ها را از خمیر و شیر گرفته تا سیاه و آبی و رنگ های دیگر دارند و پلکسی گلاس طلایی و پلکسی گلاس آینه ای از انواع دیگر ورق های پلکسی گلاس هستند که قیمت پلکسی گلاس با توجه به موارد بالا متفاوت است.

پلکسی گلاس را در رنگهای مختلف بخرید:

پاک (000) – شیری (433) – دوغ (422) – استخوان (402) – کرم (801) – قهوه ای (814) – خاکستری (504) – سیاه (502) – دودی دودی (530-560) – آبی ( 327-835) – سبز (347-348) – زرد (235) – زرد (2016) – نارنجی (266) – قرمز (136)

کد رنگهای پلکسی گلاس برای زمینه عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *