چاپ سیلک روی پلکسی گلاس چیست؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

چاپ سیلک روی ورق اکریلیک و پلکسی گلس برای اهداف مختلفی ایده آل است. از چاپ سیلک روی انواع مختلفی از ورق های پلاستیکی مانند پلی پروپیلن، PVC، نایلون، پلی اتیلن، پلی استایرن و غیره می توان استفاده کرد. این روش همچنین می تواند گزینه مناسبی برای محصولاتی که به اندازه های مختلف برش خورده اند یا دارای لبه های منحنی و سوراخ های توخالی هستند مناسب باشد.

اگر می خواهید بدانید کدام نوع پلاستیک برای چاپ سیلک مناسب است، یا می خواهید بدانید که چگونه می توانید از این روش در فرآیند تولید انواع محصولات مانند باکس پلکسی گلاس استفاده کنید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

در این مقاله در مورد انواع مختلف مواد پلاستیکی و ویژگی های منحصر به فرد آنها به شما اطلاعات کافی می دهیم تا بتوانید برای چاپ سیلک روی محصولات مورد نظر خود بهترین تصمیم را بگیرید.

چاپ سیلک روی پلاستیک

چاپ روی صفحه یا سیلک اسکرین یک فرآیند بسیار تخصصی است که برای چاپ روی سطوح صاف و انعطاف پذیر پلاستیکی استفاده می شود. این روش چاپ با انواع پلاستیک سازگار است و رنگ های تند، روشن، و متالیک تولید می کند که طرح های شما را برجسته می کند.

فرآیند چاپ لیبل سیلک روی پلکسی گلاس

در چاپ لیبل به روش سیلک اسکرین روی پلکسی گلاس و سایر محصولات پلاستیکی از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می شود تا چاپ روی پلاستیک و سایر مواد نرم یا انعطاف پذیر را با دقت بسیار بالا امکان پذیر کرده و تصاویر واضح و شفاف تولید کند.

چاپ سیلک روی انواع محصولات پلاستیکی از جمله باکس پلکسی، استند رومیزی، تابلو پلکسی گلاس و غیره امکان ایجاد طرح‌های سریع، آسان و قابل تکرار را فراهم آورده و چاپ ثابت و بی‌نقصی را با وضوح تا 100 LPI ایجاد می‌کند.

لیبل ها و برچسب های سیلک اسکرین با استفاده از انواع جوهرهای تخصصی و/یا مواد شیمیایی، از جمله رنگ‌های سفارشی، فلورسنت، فلزی، رسانا، عایق‌دار، بافت‌دار و رنگ های محافظ چاپ می شود که در تمام صنایع از جمله فناوری، نظامی، هوافضا و سایر صنایع با استانداردهای کیفی دقیق کاربرد دارد.

انجام پروژه های چاپی پیچیده و برچسب های چاپ شده پلاستیکی تقریباً روی هر ماده ای که با آن آشنا هستید با چاپ سیلک امکان پذیر است و سفارشی سازی کامل قطعات و اجزای سازنده نیز به راحتی انجام می شود.

چاپ سیلک روی پلکسی گلاس

مزایای چاپ سیلک روی پلاستیک

چاپ سیلک روی انواع محصولات پلاستیکی  و باکس های پلکسی گلاس که برای نمایش محصولات مورد استفاده قرار می گیرد چندین مزیت دارد، از جمله:

  • لبیل های چاپ شده به هیچ وجه محو یا پاره نمی شود

برچسب ها آسیب نمی بینند و چین و چروک در آنها دیده نمی شود

  • چاپ سیلک مقاوم در برابر بخار و ضد آب است و ظاهری تمیز، بدون لبه ایجاد می کند.
  • این روش چاپ روی محصولات پلاستیکی، بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل بازیافت است

مواد پلاستیکی مناسب برای چاپ سیلک

امکان چاپ طرح های متنوع روی انواع مواد پلاستیکی با روش سیلک اسکرین وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • پلی پروپیلن
  • پلی استر
  • پلی اتیلن
  • پلی کربنات
  • اکریلیک
  • پلکسی گلاس
  • و غیره

چاپ سیلک روی ورق اکریلیک

چاپ سیلک روی ورق اکریلیک به صورت یک فیلم انعطاف پذیر اعمال می شود و برای حمل و نقل آسان به صورت رول عرضه می شود که با ضخامت های متفاوتی موجود است.

 ضخامت فیلم های سیلک روی محصول شما تأثیر می گذارد بنابراین اگر نمی دانید کدام صخامت برای شنا مناسب تر است حتما از تامین کننده مشاوره بگیرید تا چاپ سیلک مطابق با مشخصات شما روی پلکسی گلاس یا سایر محصولات پلاستیکی انجام گیرد.

چاپ سیلک بر روی ورق اکریلیک و باکس پلکسی گلس در اندازه های مختلف و با قیمت مقرون به صرفه ارائه می شود البته این روش چاپ روی محصولات پلاستیکی و سایر تجهیزات و مواد مرتبط نیز کاربرد دارد و نتایج فوق العاده ای را ایجاد می کند.

چاپ سیلک معمولا روی ورق اکریلیک با ضخامت 3 تا 10 میلی متر انجام می شود و بسته به طرح، می توان روی ورق های پلکسی به ضخامت 1.5 میلی‌متر نیز چاپ را انجام داد. تمام طرح ها با استفاده از جوهر UV چاپ می شوند که متنی بسیار خوانا، کیفیت تصویر بالا و رنگ برجسته تولید می کند. این جوهرها همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش دارند تا متن و تصاویر را واضح و رنگ ها را در طولانی مدت زنده نگه دارند.

چاپ سیلک روی پلکسی گلاس

چاپ سیلک روی پلکسی گلاس

متداول ترین کاربرد چاپ سیلک روی پلکسی گلس بروی نمایش متون رنگارنگ یا لوگو روی باکس، استند یا تابلوی پلکسی است. محل چاپ سیلک روی پلکسی گلاس به صورت عکس یا متن از قبل تعیین شده و چون پلکسی یک پلاستیک شفاف است، جلوه بسیار زیبایی پیدا می کند.
با به روز رسانی و پیشرفت فرآیند چاپ سیلک اسکرین، تقاضا برای چاپ انواع برچسب، آرم، لوگو، متن یا تصویر روی ورق پلکسی افزایش یافته است. در گذشته چاپ روی ورق اکرولیک فقط به صورت تک رنگ انجام می شد که نتوانسته بود نیازهای کاربران را برآورده کند، اکنون چاپ روی پلکسی گلاس و محصولات اکریلیک به سه دسته تک رنگ، چند رنگ ( چهار رنگ CNYK ) و چاپ انتقال حرارتی تقسیم می شود.

1، چاپ سیلک اسکرین تک رنگ روی اکرولیک

چاپ سیلک اسکرین یک فرآیند چاپ نسبتا ساده است. در این فن آوری طراحی لوگو، تصویر، متن، و غیره روی اسکرین چاپ شده و سپس به سادگی ورق اکریلیک در زیر آن قرار می گیرد و با یک رنگ جوهر، طراحی انجام شده روی ورق اکرولیک به صورت تک رنگ چاپ می شود.

2. چاپ سیلک چهار رنگ (CNYK) روی پلکسی

 چاپ سیلک چند رنگ برای چاپ بسیاری از لوگوها و تصاویر تبلیغاتی که معمولا از چند رنگ تشکیل شده اند مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت فرآیند چاپ چهار رنگ در مقایسه با چاپ تک رنگ، در این است که درست قبل از استفاده از جوهر نیاز به تعیین رنگ دارد و هنگام چاپ نیز باید موقعیت رنگ ها برای استفاده از جوهر، تراز شود که عملیات آن را پیچیده تر از فرآیند چاپ اسکرین تک رنگ می کند.

3. فن آوری چاپ انتقال حرارتی

فناوری چاپ انتقال حرارت با راندمان بالا، استفاده از درام دستگاه انتقال حرارتی است که تمام رنگ های موجود در LOGO، تصویر، متن و غیره بر روی یک فیلم انتقال دهنده حرارت چاپ شده و با گرمایش مجدد این فیلم، رنگ ها بر روی محصولات پلکسی گلاس نقش می بندند. هرچند چاپ انتقال حرارتی دارای راندمان تولید بالایی است، اما هزینه و نرخ ضایعات آن نیز بالا است و معمولاً برای تولید انبوه مناسب است.

چاپ سیلک روی پلکسی گلاس

آیا چاپ سیلک روی پلاستیک انتخاب مناسبی برای پروژه شماست؟

تیم کارشناسان ما دانش و توانایی لازم برای همکاری با شما را دارند تا تعیین کنند آیا چاپ سیلک روی پلاستیک بهترین گزینه برای نیازهای پروژه شما است یا خیر. برخی از ویژگی ها و نیازهایی که می تواند استفاده از چاپ سیلک اسکرین روی یک قطعه پلاستیکی را توجیه کند عبارتند از:

  • تصویر باید روی جسم پلاستیکی کاملا صاف قرار گیرد
  • تصویر را بتوان طی چند پاس چاپ کرد
  • تصویر پررنگ بزرگ مورد نیاز باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های چاپ سیلک روی ق پلکسی و محصولات اکرولیک و پلکسی گلاس می تواند نمونه کارهای ما را مشاهده کرده یا با ما تماس بگیرید.

خدمات چاپ سیلک روی اکرولیک و پلکسی گلاس توسط فروشگاه آفرت لیزر

چاپ سیلک اسکرین روی ورق اکریلیک به یک جایگزین بسیار محبوب و اقتصادی برای چاپ انواع متون، لوگوها، ارم ها، شعارها و غیره تبدیل شده است. این ماده شفاف، سبک و مقاوم در برابر شکستگی که البته به راحتی خراشیده می شود، کاربردهای بسیار متنوعی از باکس هدیه و گل گرفته تا استند رومیزی و تابلوهای پلکسی دارد. این کاربردهای متنوع باعث می‌شود که چاپ سیلک اسکرین روی پلکسی گلاس بهترین گزینه برای تبلیغات و بازاریابی باشد.

چاپ سیلک، راه حلی انعطاف پذیر برای چاپ روی ورق اکریلیک به صورت کاملا سفارشی است و شیت شاپ، انواع خدمات چاپ سیلک، حک لیزری، برش لیزری و ساخت محصولات پلکسی گلاس سفارشی را برای کاربردها و صنایع مختلف از محصولات مصرفی گرفته تا قطعات مورد استفاده در فروشگاه ها و ویترین ها را ارائه می دهد.

فروشگاه آفرت لیزر، ارایه دهنده خدمات تخصصی چاپ روی ورق اکریلیک و پلکسی گلاس است که تمامی خدمات خود را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

برای اطمینان از نتیجه مطلوب می توانید قبل از شروع پروژه، ماکت‌ها یا نمونه‌ کارهای قبلی ما را مشاهده کنید تا به شما نشان دهیم محصول نهایی به چه شکلی خواهد بود و اطمینان حاصل کنید که نیازهای شما را برآورده می‌کند.

تمرکز بر روی کارهای چاپ به صورت سفارشی با حجم کمتر و کیفیت بالاتر به این معنی است که ما می‌توانیم به پروژه شما توجه بیشتری نسبت به یک چاپخانه با تیراژ بالا داشته باشیم. شما می توانید انتظار چاپ سفارشات خود را با کیفیت بسیار بالا روی محصولات پلکسی گلاس و اکرولیک همراه با پیروی از دستورالعمل های خاص حوزه کاری خودتان داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ سیلک روی پلاستیک می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید، یا برای جزئیات بیشتر در مورد قیمت ساخت انواع محصولات پلکسی به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *