چه چیزی ورق اکریلیک را به یک گزینه ی عالی برای طراحان داخلی تبدیل کرده است؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

در اصل ، ورق های پلکسی گلاس دو مزیت برای طراحان داخلی دارند  . نمای کلاسیک و حس شیشه واقعی و همچنین تمام مزایای استفاده از اکریلیک را دارا می‌باشند. به طور خلاصه ، ورق پلکسی گلاس یک جایگزین کاربردی تر و زیبا تر برای شیشه است.

اما این تنها دلیل قابل قبول برای اینکه بتوانید این ماده همه کاره را در طراحی داخلی منزل خود بگنجانید، نیست. بگذارید 9 دلیل دیگر پیدا کنیم:

1- ورق های پلکسی گلاس بسیار متنوع هستند

کارهای زیادی هست که می‌توانید انجام دهید تا از فضای داخلی یک خانه مدرن استفاده کنید.می توانید از مبلمان به سبک معاصر استفاده کنید ، پنجره هایی با ظاهری مدرن نصب کنید ، پرده ها را تغییر دهید یا لوازم جانبی مدرن به محیط اضافه کنید. حتی می توانید کل آشپزخانه ، حمام یا اتاق خواب را از نو تغییر دهید.

خوشبختانه ، اینجاست که یک ماده همه کاره مانند ورق اکریلیک شفاف می توانند به کار بیایند. آنها می توانند برای  پشت پرده های آشپزخانه ، روکش قفسه ها ، رومیزی ، میزهای چایی خوری ، دیوارهای راه پله ، قابهای تختخواب و بسیار موارد دیگر استفاده بشوند.

به فکر اضافه کردن آکواریم ماهی یا کابینت شیشه ای به فضای زندگی خود هستید؟ اگر پاسخ شما بله می‌باشد، به چیزی جز ورق های شفاف شیشه ای فکر نکنید. آنها تناسب بسیار خوبی با محیط دارند و مطمئناً به ظاهر کلی اتاق شما یک جلوه ی خاص می‌دهند.

جالب تر اینکه این ورق ها در هر شکل و اندازه ای ارائه می شوند. بنابراین ، اگر خانه شما به یک سبک مدرن از دکوراسیون نیاز دارد ، می توانید همیشه به ورق پلکسی گلاس اعتماد کنید. تنها ترفند لازم برای این کار انتخاب رنگ و استایل مناسب با فضای کنونی خانه ی شماست.

ورق های اکریلیک
چه چیزی ورق اکریلیک را به یک گزینه ی عالی برای طراحان داخلی تبدیل کرده است؟

2- نصب آسان

اگر از طرفداران کار های دستی هستید ، پس باید کاملاً عاشق ورق های پلکسی گلاس باشید. با داشتن خطوط برش تمیز، قابلیت جابجایی ، طراحی و نصب فوق العاده ای دارند. و احتمال بروز خطاهای گران و اشتباهات بسیار ناچیز است.

آنها همچنین برای برش و جابه‌جایی با دست بی خطر هستند. در واقع می توانید از ابزارهای برش چوب مانند اره‌ی رومیزی ، ابزارهای شکل دهی  یا دریل استفاده کنید.

ورق های اکریلیک
چه چیزی ورق اکریلیک را به یک گزینه ی عالی برای طراحان داخلی تبدیل کرده است؟

3-  می توان آن را به شکل های مختلف درآورد

به طور معمول ، شیشه بسیار سفت و شکننده است ، که می تواند از نظر معماری و طراحی محدود شود. اما به لطف پلیمرهای قابل انعطاف در داخل ساختار ورق پلکسی گلاس آنها این مشکل را ندارند.  و این اجازه می دهد تا بتوان از آن ها برای طرح های سفارشی ، اشکال و موارد دیگر استفاده شود.
ورق های اکریلیک می توانند در سایه های بیشماری تولید شوند. کافی است سری به فروشگاه های آنلاین ورق های پلکسی گلاس بزنید و تنوع بسیار زیاد آن ها را مشاهده کنید.  شامل ورق اکریلیک سفید یا شفاف ، ورق پلکسی گلاس فلورسنت ، ورق های اکریلیک رنگی و غیره می باشد. صرف نظر از طراحی ، برای هر خانه ای چیزی وجود دارد.

ورق های اکریلیک
چه چیزی ورق اکریلیک را به یک گزینه ی عالی برای طراحان داخلی تبدیل کرده است؟

4 – تمیز کاری و نگهداری بدون دردسر

لوازم جانبی دکوراسیون داخلی منزل که از جنس پلکسی گلاس ساخته شده اند ، می‌توانند با ماشین ظرفشویی شسته شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که محکم باشند و در برابر عناصری مانند گرما و مواد تمیز کننده عالی نگه داشته شوند. مانند شیشه ، سطح های پلکسی گلاس خاک به خود نمی‌گیرند و تمیز کردن آن بسیار آسان است.

5 – ورق های پلکسی گلاس سبک هستند

شاید این یکی از بهترین مزیتی باشد که از ورق پلکسی گلاس بدست می آورید. آنها به سختی به اندازه ی وزن یک شیشه ی معمولی وزن دارند . این بدان معنی است که میزها ، قاب ها و سایر دکوراسیون های ساخته شده از ورق های پلکسی گلاس به راحتی قابل جابجایی هستند. آنها فشار زیادی به دیوار وارد نمی کنند و می توانند در کنار چندین ماده دیگر استفاده شوند.

به عنوان مثال ، می توانید از یک قاب پلکسی گلاس در اطراف عکس های خانوادگی خود استفاده کنید. علاوه بر این ، شما می توانید قفسه های خود را با ورق آکریلیک بدون سنگین ساختن آنها تزئین کنید.

ورق های اکریلیک
چه چیزی ورق اکریلیک را به یک گزینه ی عالی برای طراحان داخلی تبدیل کرده است؟

6 – مقاومت در برابر ضربات

ضد ضربه بودن یکی دیگر از ویژگی های مهم این ورق های تزئینی است. به یاد داشته باشید که فضای داخلی منزل شما اغلب تحت تماس بسیار قرار می گیرد ، به خصوص اگر بچه و یا حیوان خانگی دارید. تمام این برخوردها ، ساییدگی ها و پارگی ها می تواند بر روی میز شیشه ای ، کابینت و چیزهای دیگر شما اتفاق بیفتد.

خوشبختانه ، ورق های اکریلیک شفاف به طوری ساخته شده اند که مقاوم در برابر استحکام و شکنندگی داشته باشند. در حقیقت گفته می شود که این ماده 5 برابر شیشه ی معمولی استحکام ضربه ای دارد. به همین ترتیب ، دیگر لازم نیست نگران بادهای شدید ، حوادث حین تمیزکاری و اتفاقات دیگر باشید که می تواند دکوراسیون داخلی منزل شما را به عذابی برای شما تبدیل کند.

7 – نور شفاف تر و طبیعی تر

فضای داخلی خانه شما باید جادار به نظر برسد و در عین حال دلپذیر و مهمان نواز باشد. شما به پنجره ها و دکوراسیون های دیگری احتیاج دارید که یا نور طبیعی بیشتری را عبور می‌دهند یا منعکس می‌کنند. این دقیقاً دلیلی است که طراحان داخلی مدرن به دنبال پلکسی گلاس هستند. ثابت شده است که ورق های اکریلیک شفاف نسبت به شیشه با ضریب انتقال 0.93 موثرتر و شفاف تر هستند. در مقایسه ، ضریب انتقال شیشه های سنتی اغلب از 0.8 تا 0.9 متغیر است.

8 – ورق های پلکسی گلاس برای تقسیم بندی و پارتیشن بندی بسیار عالی هستند.

اگر می خواهید شخصیت و معنای بیشتری را به یک فضای لخت بیاورید ، باید بخش هایی در اتاق ایجاد کنید. تقسیم اتاق راهی عالی برای افزایش کارآمدی و شادابی فضای اتاق شماست. این جا جایی است که ورق های شفاف ساخته شده از پلکسی گلاس می توانند کارآمد باشند . در صورت نیاز به حفظ حریم خصوصی بیشتر ، ورق های رنگی مفید خواهند بود. از طرف دیگر ، ورق های شفاف ، به دلیل شفافیت بسیار ، جریان یکپارچه ای از نور از اتاقی به اتاق دیگر ایجاد می کنند.

جداکننده ها می توانند به صورت یک ورق تمام قد ، در پلکسی گلاس رنگی یا دیوارهای کشویی باشند. جذابیت این طراحی این است که آنها سایه هایی ایجاد نمی کنند و اجازه می دهند نور بیشتری داشته باشید. وقتی همه چیز تمام شد ، مواد براق و شفاف مانند پلکسی گلاس یک ظاهر شیک و مجلل را به فضای داخلی خانه شما می بخشند.

9 – صرفه جویی در هزینه برای طراحی داخلی

اگر صاحب یک خانه ی سازگار با محیط زیست و کم هزینه هستید ، خوشحال خواهید شد که بدانید که ورق پلکسی گلاس نه تنها ارزان قیمت و عایق انرژی هستند بلکه برای حمل و نقل نیز سبک تر هستند. این بدان معناست که استفاده از آنها در فضای داخلی، یک روش عالی برای از بین بردن اثر کربن در زندگی شما و همچنین پس انداز پول است!!

برای مشاوره رایگان حتما با فروشگاه آفرت لیزر تماس بگیرید ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *