چگونه خراش خوردگی روی ورق های آکریلیک(پلکسی گلاس) را پاک کنیم؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

اکریلیک (که معمولاً به نام Plexiglas نامیده می شود) پلکسی گلاس دارای مقاومت شدیدی در برابر خراشیدگی است، به همین دلیل است که آن را دوبار مزاحم می شود زمانی که یک عنصر موفق می شود از طریق آن مقاومت شکست و ماده را از بین ببرد. اگرچه یک خراش کمی برای تاثیرگذاری روی دوام آن تاثیر می گذارد، اما یک نقص می تواند ورق اکریلیک خود را تا آینده آسیب بیشتری ببندد (به هیچ وجه از این واقعیت نگذریم که این کار به خوبی انجام نمی شود). خوشبختانه، این یک فرایند ساده است که خراش های حتی عمیق را از اکریلیک بدست آورد.

چگونه خراش خوردگی روی ورق های آکریلیک(پلکسی گلاس) را پاک کنیم

همه چیزهایی که لازم دارید ابزار مناسب و کمی روغن گریس است.

خراش های نوری
برای شروع، شما به موارد زیر نیاز دارید.

– پولیش اکریلیک / پلاستیک
– سمباده نرم ۸۰۰ و ۱۲۰۰

– آب برای خیساندن کاغذ روغنی


کار را ابتدا با خیساندن یک قطعه از سمباده ۸۰۰ عیار در آب شروع کنید، مقداری سطح پلکسی را خیس می کنیم و سپس به صورت دایره ای سمباده را به آرامی روی پلکسی بکشید. با فشار ثابت این حرکت را دو یا سه دیقه انجام دهید. در طول این فرایند، اکریلیک شما ممکن است ظاهر خمیده یا ظاهر خراشیده باشد. نگران نباشید این عناصر طبیعی هستند و در مراحل بعدی ناپدید می شوند.

چگونه خراش خوردگی روی ورق های آکریلیک(پلکسی گلاس) را پاک کنیم

بعد سمباده از ۱۲۰۰ عیار را در آب بشویید و فرآیند را تکرار کنید، این بار در یک حرکت دایره ای مالش دهید تا تمام خراش ها از سطح ناپدید شوند. سپس با استفاده از پارچه های نرم سطح پلکسی را خشک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *