چگونه یک وارد کننده ورق پلکسی مطمئن پیدا کنیم؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

امروزه هر فردی با راه اندازی یک سایت فروشگاهی می تواند محصولات مختلفی از جمله ورق پلکسی گلاس را بفروشد. اما خرید از یک وارد کننده ورق پلکسی گلاس اطمینان بیشتری برای شما هنگام خرید ایجاد می کند. شما بعنوان تولید کننده و یا خریدار محصولات مختلف، برای خرید هر جنسی بهتر است به سراغ وارد کننده معتبر آن کالا و جنس بروید. ورق پلکسی گلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. خرید پلکسی از وارد کننده ورق پلکسی گلاس خیال شما را از بابت قیمت و کیفیت راحت می کند. ما در این مطلب با تمرکز بیشتر بر واردات ورق اکریلیک یا همان پلکسی گلاس ، شما را با عوامل موثر در انتخاب یک وارد کننده معتبر آشنا میکنیم: با دانستن این سه مورد میتوانید از کیفیت ورقهای یک وارد کننده پلکسی گلاس اطمینان پیدا کنید:

– برندهای معتبری عرضه کند

یک وارد کننده ورق پلکسی باید برندهای معتبری را موجود داشته باشد. کارخانجات و تولیدکنندگان بیشماری در سرتاسر دنیا انواع ورق های پلکسی گلاس را تولید می کنند. کشورهای تایوان ، چین ، اندونزی ، هنگ کنگ از جمله تولید کنندگان اصلی ورق های پلکسی گلاس هستند؛ در بین این تولیدکنندگان، ورقهای پلکسی ساخت تایوان مرغوبیت بیشتری نسبت به تولیدات سایر کشورها دارند.

پلکسی های ساخت تایوان بسیار با کیفیت هستند و مورد توجه تولیدکنندگان، علی الخصوص لیزرکاران و تابلوسازان قرار گرفته اند. این موضوع ( یعنی موجود داشتن ورق پلکسی تایوانی ) یکی از عوامل تعیین اعتبار یک واردکننده ورق های پلکسی گلاس است. و بر همین اساس اکثر واردکنندگان تلاش می کنند ورقهای ساخت کشور تایوان را در بازار ایران عرضه کنند.  

taiwann acrylic sheet ورق های پلکسی گلاس ساخت تایوان

البته ورقهای پلکسی گلاس تایوانی با برندهای مختلفی تولید می شوند. اما برند ورقهای تایوانی هرچه باشد، باز هم مورد توجه تابلوسازان و لیزرکاران قرار دارد. کیفیت مواد اولیه عامل اصلی محبوبیت ورقهای پلکسی گلاس تایوانی است. ورقهای پلکسی گلاس تایوانی هنگام برش بوسیله لیزر آب نمی شوند و لبه های آنها دچار سوختگی نمی شود. ضمنا پلکسی های ساخت کشور تایوان در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت بسیار خوبی دارند. برای اینکه با برندهای مختلف ورق پلکسی گلاس آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را بخوانید:  بهترین مارک پلکسی گلاس کدام است؟

– پایین ترین قیمت را ارائه کند

پس از اینکه از برند و کیفیت ورقهای یک وارد کننده ورق پلکسی مطمئن شدیم، نوبت به بررسی قیمت می رسد. شما باید ورقهای پلکسی گلاس تایوانی را با پایین ترین قیمت خریداری کنید. در حال حاضر که فروشندگان بسیاری ورق پلکسی گلاس را بصورت اینترنتی عرضه می کنند، با یک سرچ ساده می توانید پایین ترین قیمت را بیابید. ارائه پایین ترین قیمت مهم ترین عامل تشخیص یک وارد کننده ورق پلکسی معتبر است.

وارد کننده ورق پلکسی گلاس برندهای معتبر عرضه می کند

اگر ورق پلکسی گلاس تایوانی را از یک وارد کننده ورق پلکسی که دست اول است تهیه کنید، تا حد زیادی می توانید از قیمت ورقهای عرضه شده مطمئن باشید. پس پایین بودن قیمت نیز یکی دیگر از فاکتور های اعتبار بخشی به واردکننده های ورق پلکسی گلاس است.

و یک نکته مهم را همیشه بخاطر داشته باشید:

همیشه از تایوانی بودن ورقهای پلکسی گلاس اطمینان پیدا کنید و صرفا به جهت پایین بودن قیمت ورق پلکسی گلاس اقدام به خرید نکنید.

– هر رنگ و ضخامتی که میخواهید را داشته باشد

تا اینجا فهمیدیم که برای تشخیص اعتبار یک وارد کننده ورق پلکسی ، باید به برندهایی که ارائه می کند توجه کنیم. و این نکته را نیز می دانیم که ارائه قیمتهای مناسب دلیل مهمی برای تعیین اعتبار یک وارد کننده پلکسی گلاس به شمار می رود. ولی صرفا به دلیل داشتن برندهای مختلف نمی توان گفت که یک واردکننده معتبر پلکسی گلاس پیدا کرده اید؛

یک واردکننده معتبر پلکسی گلاس باید علاوه بر برندهای متنوع و ارائه قیمتهای مناسب، طیف وسیعی از رنگها و ضخامتهای پلکسی گلاس را نیز موجود داشته باشد. موجود داشتن رنگ بندی پلکسی کامل، یکی از نشانه های اعتبار یک وارد کننده ورق پلکسی گلاس است.هنگامی که بدنبال یک وارد کننده ورق پلکسی گلاس می گردید، باید به رنگها و ضخامتهایی که موجود دارد نیز توجه کنید. ممکن است شما در حرفه تابلوسازی فعالیت کنید و به طیف رنگی وسیعی از رنگهای پلکسی گلاس نیاز دارید؛ اگر قصد همکاری بلند مدت با یک واردکننده ورق پلکسی گلاس را دارید، باید فردی را پیدا کنید که بطور همیشگی تمام ورقهای پرمصرف تدر تابلوسازی را موجود داشته باشد.

یک وارد کننده پلکسی معتبر انواع رنگها و ضخامتهای پلکسی گلاس را موجود دارد

  در موارد زیادی سفارش شما ممکن است شامل ورق هایی از رنگهای مختلف و در ضخامت های مختلف باشد. پس بسیار مهم است وارد کننده ای که سفارشات شما را تامین میکند توان تامین این تنوع در رنگ و ضخامت را داشته باشد. بدین ترتیب خرید شما خیلی ساده تر و در حداقل زمان انجام خواهد شد. بنابراین داشتن تمام رنگ ها و ضخامت ها نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم یک وارد کننده خوب ورق های پلکسی گلاس است.

فروشگاه لیزرستاره به عنوان مرجع پلکسی گلاس و وارد کننده انواع ورق پلکسی گلاس ، این افتخار را دارد که انواع برندهای تایوانی را در هر رنگ و ضخامتی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

ورق های پلکسی گلاسی که بصورت عمده خریداری می کنید در تهران بوسیله وانت بار و به شهرستان ها توسط باربری ارسال می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *