کاربرد ورق مولتی استایل

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

کاربرد ورق مولتی استایل در چیست؟ این سوالی است که بسیاری به دنبال پاسخ آن هستند. ورق مولتی استایل به گونه‌ای از ورق‌ها اطلاق می‌شود که از جنس پلی استایرین فشرده با مقاومت بالا ساخته شده‌اند که معمولاً از آن‌ها برای پوشش سطوح استفاده می‌شود. نام لاتین این ورق‌ها ABS Multi Style Sheet است که به‌صورت اختصار ABS یا گاها ABS دو لایه نیز خوانده می‌شوند.

بر روی این لایه اصلی ورق‌های ساخته شده لایه دومی برای روکش نیز قرار می‌گیرد که از جنس آلومینیوم است. این لایه دوم تنوع رنگ و طرح زیادی داشته و می‌توان از آن برای مصارف گوناگونی استفاده کرد. ورق‌های مولتی استایل با توجه به شکل و خواصی که دارند می‌توانند به مرور جایگزین فلزها در مصارف خاص شوند. در ادامه بیشتر به موضوع کاربرد ورق مولتی استایل می پردازیم.


انواع ورق‌های مولتی استایل


ورق ساده

ورق‌های مولتی استایل ساده از قدیمی‌ترین مولتی استایل های تولید شده هستند. سطح این ورق‌ها بسیار صاف و یکدست و تا حدودی مات است. ورق ساده مولتی استایل پرمصرف‌ترین نوع مولتی استایل ها نیز هست. عمده کاربرد این ورق در دکوراسیون داخلی منازل و مکان‌های تجاری است.
ورق خش‌دار

ورق‌های خش‌دار مولتی استایل از انواع شیک و با دوام هستند. ویژگی بارز این محصول سادگی در نگه‌داری آن در طی زمان است؛ زیرا به دلیل وجود خش‌های ذاتی به مرور زمان دچار خطوط ناخواسته نخواهند شد. دومین ویژگی این نوع ورق بازتاب بسیار کمتر نور از سطح آن در مقایسه با ورق ساده و براق است.
ورق براق

ورق‌های مولتی استایل براق عموماً برای زیبایی و درخشش بیشتر به کار می‌روند. این ورق‌ها تابش نور را به گونه‌ای خیره کننده منعکس کرده و توجه را به خود جلب می‌کنند. از این نوع ورق‌ها می‌توان به جای آینه ها در منازل یا کابین‌های آسانسور استفاده کرد. ورق‌های مولتی استایل برق رقیب سرسخت پلکسی گلس آینه‌ای هستند با این تفاوت که قیمت پایین‌تری دارند و عملا مزیت رقابتی قیمت را به دنبال دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *