کارت عروسی لوکس و لاکچری | پلکسی گلاس |

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

    در یک مقاله تخصصی دیگر با شما همراهان گرامی هستیم تا از جدیدترین کارت های عروسی لوکس رو نمایی کنیم. و تمامی ویژگی های منحصر به فرد این کارت عروسی لاکچری و مدرن را برای شما توضیح دهیم. همچنین قیمت و مدت زمان چاپ این محصول را در فروشگاه آفرت لیزر  برای شما عزیزان مشخص نماییم. 

کارت عروسی شیشه ای لاکچری

    یکی از محصولات پرطرفدار که محصول مشترک چاپ و متریال پلکسی گلاس تایوانی می باشد. کارت دعوت های لاکچری برای مراسم ازدواج می باشد .

کارت عروسی لوکس و لاکچری | پلکسی گلاس |

طرفداران کارت عروسی های لاکچری

     این محصول به سرعت در بین مردم و نسل جوان رواج پیدا کرده و تقریبا می توان گفت یکی از انتخاب های اصلی زوج های جوان می باشد .

کارت عروسی لوکس و لاکچری | پلکسی گلاس |

۵ ویژگی فوق العاده کارت عروسی های لاکچری

     ویژگی های خاص این محصول که باعث رونق آن در بازار کارت دعوت عروسی شده متعدد است. که در ذیل به توصیف آن ویژگی ها می پردازیم. با ما همراه باشید :

۱. جنس پلکسی گلاس و ویژگی های منحصر به فرد آن

     ویژگی اول جنس خود پلکسی گلاس است که به دلیل سفت و سخت بودن حس جدیدی را در کارت های عروسی ساخته است. چرا که قبل از این تمامی کارت های عروسی به صورت کاغذی بوده است .

۲. بدون محدودیت در سایز

     ویژگی دوم نبود هیچ محدودیتی در سایز کارت می باشد. و زوج های جوان می توانند در سایز مد نظر خود اقدام به سفارش این محصول کنند .

۳. امکان برش و حک روی پلکسی گلاس

     ویژگی سوم امکان برش و چاپ روی پلکسی گلاس می باشد ؛ با توجه به این ویژگی خاص پلکسی گلاس های تایوانی، زوج های جوان می توانند کارهای خود را در طرح و مدل های متنوع برش دهند و حتی تصویر یا متن خاصی را روی پلکسی ها حک کنند .

۴. امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگی

     ویژگی چهارم کارت های عروسی پلکسی گلاس امکان چاپ تمام سطح و تمام رنگی برای کاربران است . به این صورت که زوج های جوان می توانند تمام سطح پلکسی را با طرح مورد نظر خود پر کنند و هیچ محدودیتی در رنگ بندی ندارد .

۵. امکان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روی پلکسی گلاس

     ویژگی پنجم این محصول امکان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روی پلکسی گلاس می باشد؛ که می توان در پشت کارت طرحی را به یادگار برای میهمانان چاپ کنید. تا حتی برای سالیان بعد هم در خانه های خود به عنوان یک کادوی با ارزش نگه داری کنند .

کارت عروسی لوکس و لاکچری | پلکسی گلاس |

مدت زمان لازم برای حاضر شدن کارت عروسی شما

     برای اطلاع از زمان آماده شدن این کارت ها باید به اطلاع شما برسانیم که تحویل کارت های عروسی پلکسی گلاس ۲۴ ساعت کاری می باشد ؛

کارت عروسی لوکس و لاکچری | پلکسی گلاس |

مدت زمان چاپ کارت عروسی لوکس برای برش های خاص مد نظر شما

     اما باید بحث طراحی و برش لیزر را هم مدنظر داشته باشید ، به این صورت که اگر طراحی محصول ( کارت دعوت عروسی ) بر عهده فروشگاه آفرت لیزر باشد و یا برش لیزر پلکسی خاصی را درخواست کرده باشید ، زمان تحویل پروژه ۲۴ ساعت کاری افزایش پیدا کرده و زمان تحویل کامل پروژه ۴۸ ساعت کاری خواهد بود .

کارت عروسی لوکس و لاکچری | پلکسی گلاس |

قیمت چاپ کارت عروسی لاکچری به سلیقه شما

     قیمت چاپ کارت دعوت های لاکچری یا همان کارت دعوت های پلکسی گلاس به انتخاب شما بستگی دارد.

  • یعنی تعداد سفارش ، سایز کارت ، وجوه چاپ ( یک رو یا دورو چاپ شدن کارت ) ، برش اختصاصی و رنگ پلکسی گلاس ، پس با توجه به این ویژگی ها در انتخاب ویژگی های کارت خود بسیار حساس باشید و حتی الامکان با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین و مقرون بصرفه ترین مدل چاپی را انتخاب نمائید تا با کمترین هزینه بتوانید مناسب ترین کارت را دریافت نمائید .

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *