استند جای بروشور دیواری و رومیزی

استند جای بروشور دیواری و رومیزی

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

یکی از پرکاربردترین استندهای موجود در بازار، استند بروشور است که هم به صورت دیواری و هم به شکل رومیزی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا انواع بروشور دیواری و رومیزی را معرفی کنیم. 

نکات مهمی که راجع‌به خرید استند جای بروشور وجود دارد، خرید ارزان قیمت استند از فروشگاه آفرت لیزر، جنس انواع استندها و… را در این مقاله توضیح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

استند یکی از انواع محصولات پرکاربردی است که استفاده‌ فراوانی در دنیای مدرن امروزی دارد. در مقالات گذشته انواع استند را معرفی کرده‌ایم. یکی از پرمصرف‌‌ترین انواع استند، استند جای بروشور و کاتالوگ است. این استندها که به عنوان جا بروشوری مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جنس ورق پلکسی گلاس هستند و خواص منحصر به فردی دارند.

 

استند بروشور چیست؟

استند کاتالوگ که به آن استناد جا بروشوری هم گفته می‌شود، کاربرد مختلفی در ادارات، منازل، سالن‌ مطالعت، فروشگاه، مغازه و… دارد. این نوع استند از پلکسی گلاس شفاف ساخته شده است که کاربردهای فراوانی دارد.

معمولا استند بروشور از پلکسی گلاس شفاف و در رنگ‌های مختلف ساخته می‌شود تا برای طراحی‌ و دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ باشد. شما می‌توانید علاوه بر بروشور و کاتالوگ، انواع کارت‌ تبلیغاتی، ورق‌های یادداشت و موارد این چنینی را در این استند نگهداری کنید. 

نکته مهمی که در ساخت این نوع استند وجود دارد، این است که ابعاد طراحی آن‌ها برای نگهداری کاغذ بهینه شده و در ابعاد استاندارد انواع کاغذها ساخته می‌شوند. همچنین استند کاتالوگ و بروشور بسته به ضخامت، می‌تواند حدود 200 الی 300 ورق را نگهداری کند. البته اگر از کارت و ورق‌ با ضخامت بیشتر استفاده کنید، این تعداد کمتر خواهد بود.

 

جنس ساخت استندهای بروشور 

تمام انواع استند کاتالوگ و بروشور از جنس ورق پلکسی گلاس هستند و خواصی مثل مقاومت در برابر ضربه، استحکام و… را دارند. برای ساخت این نوع از استندها بسته به کاربردی که برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود، از ورق پلکسی گلاس شفاف و رنگی، استفاده می‌شود. البته کاربرد ورق پلکسی شفاف برای ساخت این نوع استند، بیشتر است.

ماده پلکسی گلاس شفاف یک پلاستیک فشرده با فرمول ساخت خاص است که خواص فوق العاده ای به اشیا می‌دهد. این ماده به سادگی برش می‌خورد و به همین دلیل برای استند بروشور تولید شده از آن ظرافت و ظاهر زیبایی را ایجاد می‌کند. Clear Acrylic Sheet یا همان پلکسی گلاس شفاف هنگام لیزر آب نمی‌شود و لبه های نامنظم هم نخواهد داشت.

استند جای بروشور دیواری و رومیزی

استند بروشور چگونه ساخته می‌شود؟

گفتیم که استند رومیزی و ایستاده بروشور معمولا از جنس ورق پلکسی گلاس شفاف است. نکته مهمی که در ساخت این نوع استند مورد توجه قرار می‌گیرد، مونتاژ قطعات مختلف یک استند بروشور است.

استند بروشور باید قطعات محکمی داشته باشد تا در صورت افتادن از میز نشکند. همچنین افتادن ورق کاغذ به دلیل ضخامت باریک یکی از مشکلاتی است که در صورت مونتاژ اشتباه و اصطلاحا چِفت نبودن قطعات استند ممکن است به‌وجود بیاید. 

برای چسباندن قطعات استند بروشور، از چسب کلروفرم استفاده می‌شود که یک حلال شیمیایی مواد هیدروکربنی است. کلروفرم اثری از خودش به جا نمی‌گذارد و استند را کثیف نمی‌کند. همچنین ضریب انبساط حرارتی آن هماهنگ با ورق پلکسی است و در سرما و گرما هم چسبندگی خود. ا حفظ می‌کند.

 

ابعاد استند جای بروشور چقدر است؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، استند بروشور و جاکاتالوگی در سایزهای استاندارد کاغذ تولید می‌شوند. اندازه‌های متداول کاغذ معمولا شامل A4، A5، A6 و… هستند‌. در نتیجه ابعاد معمول استند بروشور و کاتالوگ هم بر همین اساس شراحی می‌شود.

این سایز بندی هم در تولید استند رومیزی و هم استند ایستاده بروشور در نظر گرفته می‌شود. البته همیشه مقداری حاشیه برای نگهداری کاغذ هم در نظر گرفته می‌شود‌‌. فروشگاه آفرت لیزر مفتخر است اعلام کنه که به لطف فناوری پیشرفته برش لیزر، می‌تواند انواع استند جای بروشور و کاتالوگ را در اشکال رومیزی و ایستاده تولید کند.

استند جای بروشور دیواری و رومیزی

انواع استند بروشور کدام‌ است؟

استند بروشور در انواع مختلفی تولید می‌شود که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم. هنگام خرید حتما باید به نوع استنادی که می‌خواهید تهیه کنید، توجه کنید.

  • استند دیواری تکی: این نوع استند بروشور هم معمولا از ورق پلکسی گلاس شفاف ساخته شده است. این استندها مخصوص قرار دادن کاغذ است و تا 400 برگه را هم می‌تواند در نگه دارد. این نوع استند معمولا در صورت اتصال صحیح و محکم به دیوار، از استحکام خوبی برای نگهداری جابروشوری برخوردار است.
  • استند رومیزی: نوع پرکاربرد دیگری که برای نگهداری بروشور، کارت، کاغذ و… طراحی شده است، استند رو میزی است. جنس این نوع استند هم از ورق پلکسی گلاس شفاف است و در رنگ‌های مختلف هم تولید می‌شود.

استند رومیزی بروشور هم در انواع ابعاد مختلف برگه‌ تولید می‌شود و برای نگهداری برگه‌های مختلف روی میز کارمندان و… کاربرد فراوانی دارد. شما می‌توانید با استفاده از طرح‌های فروش فوق العاده فروشگاه آفرت لیزر، به تعداد دلخواه استندهای رومیزی و ایستاده را تهیه کنید.

 

خرید استند بروشور با قیمت ارزان 

فروشگاه آفرت لیزر انواع مختلف استند بروشور را به صورت ایستاده یا رومیزی با توجه به نیاز بازار عرضه داشته است. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با قسمت پشتیبانی، سوالات خود را پیرامون موارد مختلف مطرح کنید. راهنمای 24 ساعته و شبانه روزی سایت آفرت لیزر راهنمای خوبی برای خرید استند بروشور است که به واسطه تجربه بالا در ساخت و فروش استند بروشور، موارد خوبی را به مشتریان گوشزد می‌کند.

فروشگاه آفرت لیزر با قابلیت ارسال محصولات به سراسر ایران، یکی از معتبرترین سایت‌های عرضه و فروش استند بروشور است. قیمت منصفانه و به نسبت پایین‌تر استندها در این فروشگاه گواه دیگری بر مشتری مداری آفرت لیزر است.

استند جای بروشور دیواری و رومیزی

جمع بندی

استند بروشور نوعی از استند است که کاربردهای فراوانی برای استفاده در محل‌های مختلف دارد. شما می‌توانید انواع کارت، کاتالوگ، کاغذهای یادداشت کوچک و بزرگ، فرم‌های مختلف و… را در این نوع استندها نگهداری کنید.

فروشگاه آفرت لیزر با عرضه مستقیم انواع استند بروشور رومیزی و ایستاده و ارسال آن‌ها به سراسر ایران یکی از فروشگاه‌های موفق در ارائه این نوع کالا بوده است. کیفیت ورق پلکسی ساخته شده در ساخت استند روی طول عمر کالا بسیار تاثیر گذار است؛ پس حتما نسبت به تهیه جنس مرغوب توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *