استند رومیزی و ایستاده پلکسی گلاس A3|A4|A5|A6

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

سایز بندی استند ایستاده پلکسی گلاس

 سایز بندی استند ایستاده پلکسی گلاس دارای اندازه های مختلف و سایز استند رومیزی . هزینه ساخت استند آشپزخانه در تولیدی فروشگاه آفرت لیزر و قیمت ارزان ساخت … یکی از کاربردی ترین استندهای تبلیغاتی، استند ایستاده پلکسی گلاس می باشد. گاها پیش آمده که برای معرفی یک محصول و یا یک کالای تجاری به استندی خاص نیاز پیدا می کنیم. کالاهایی که حجم نسبتا بزرگی دارند و در نمایشگاه های مختلف در معرض دید عموم قرار می گیرند. محصولاتی از قبیل لوازم خانگی ، مبلمان و یا حتی اتومبیل.

ابعاد استند ایستاده پلکسی گلاس

ارتفاع این استند از سطح زمین تا قسمت بالای آن، ۸۰ ساتی متر می باشد. صفحه رویی این استند ایستاده نیز در ابعاد A4 طراحی شده است.

استند عنوان ایستاده پلکسی سایز 7×5

استند عنوان ایستاده پلکسی سایز 13×9

استند عنوان ایستاده پلکسی سایز 15×10

استند عنوان ایستاده پلکسی سایز 20×10

استند عنوان ایستاده پلکسی سایز 18×13

استند عنوان ایستاده پلکسی سایز 20×15

استند عنوان ایستاده پلکسی سایز A5

استند عنوان ایستاده پلکسی سایز A4

 سایز استند رومیزی

امروزه کار تبلیغات از زمینه ی گسترده ای برخوردار است به گونه ای که در این حرفه از همه ی ترفندها و انواع لوازم و تجهیزات برای جذب و جلب توجه استفاده می کنند. 

این روزها شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که چشمتان به برخی استند های زیبا و براق افتاده باشد که نظرتان را جلب کند و برایتان سوال شود که جنس این استند ها از شیشه است یا چیز دیگر؟ 

باید پاسخ داد که این استندهای زیبا از جنس پلکسی گلاس هستند.

به طور کلی ورق های پلکسی نوعی ترموپلاستیک هستند که در رنگ بندی های متنوع و در انواع شفاف و براق، آینه ی، مات و ترانس پارنت تولید و عرضه می شوند و کاربردهای فراوانی از جمله استفاده در استند سازی دارند.  سایز استند رومیزی   فروشگاه  سایز استند رومیزی

ورق های پلکسی که در زمینه ی استند سازی از آن ها استفاده می شود معمولا داری ویژگی هایی مانند زیبایی بالا و ماندگاری طولانی مدت هستند و در برابر حرارت و شکنندگی مقاوم هستند.  

استند رومیزی و ایستاده پلکسی گلاس A3|A4|A5|A6

سایز استند رومیزی   یکی از انواع استند های تبلیغاتی و تزئیناتی می باشد که می تواند در بسیاری از مشاغل و کسب و کارها کاربرد داشته باشد و درجهت حفظ و نگهداری انواع  کالاها در خیلی مواقع مورد استفاده قرارمی گیرد، اما قابل توجه است که نوع استندی که برای تبلیغات استفاده می کنیم تاثیر به سزایی در جلب مشتری و تبلیغات هرچه بهتر مشتری خواهد داشت.  سایز استند رومیزی

معمولا انواع زیادی از استندها در بازار وجود دارند مانند: استند های فلزی، شیشه ای، چوبی، آکریلیک و…. اما استندهای پلکسی به دلیل ویژگی ها و مزایای فراوانی که دارند امروزه از متقاضیان  و طرف داران زیادی برخوردارند.  سایز استند رومیزی   فروشگاه  سایز استند رومیزی

در ادامه ی این مقاله شما را با برخی از کاربرد های استندهای پلکسی آشنا خواهیم کرد و همچنین به توضیح ویژگی های استندهای پلکسی هم می پردازیم.

انواع استندهای پلکسی و کاربردهای آن ها

معمولا کاربرد استند ها در موارد زیادی مشاهده می  شود چرا که تولید روز افزون این محصولات و همچنین ویژگی های کاربردی آن ها سبب شده است که این محصولات را در هر حرفه و شغلی بنا به احتیاجات ملزومه ببینیم  در ادامه به بیان برخی از کاربردها و انواع استند های پلکسی خواهیم پرداخت.

1-  سایز استند رومیزی   طلا و جواهر


این مورد از استند ها برای حفظ و نگهداری انواع طلا و جواهرات و نقره جات به کار می رود معمولا این استند ها از براقیت و شفافیت فوق العاده زیادی برخوردارند.

همچنین از استند های پلکسی به عنوان پایه ی نگه دارنده و نوعی تبلیغات جواهرات جهت جلب مشتری در ویترین های طلا فروشی ها استفاده می شود این استند های طلا و جواهرات دارای انواع مختلفی هستند از جمله تک پایه یا چند پایه، یک طبقه یا چند طبقه، ثابت و متحرک که برخی به صورت چرخشی در ویترین های طلا فروشی خودنمایی می کنند و انواع دیگر….

2- استند های پلکسی فروشگاهی


استند های پلکسی مواد غذایی و استند های محصولات بسته بندی شده جز این دسته از استندها قرار می گیرند.

لازم است در ساخت استند های فروشگاهی لازم از این صفحات مقاوم تر استفاده گردد چرا که در این استند ها معمولا از تعداد و حجم زیادی از مواد غذایی و انواع کالا ها و اقلام مصرفی بسته بندی شده و باز نگهداری می شود و باید این استند ها از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار باشند.

کاربرد این استند ها در مغازه های خرده فروشی مواد غذایی و همچنین در فروشگاه ها و مراکز فروش  می باشد.

قابل توجه است که این استندها به صورت رومیزی که سایز های کوچک استندهای مواد غذایی هستند و نوع دیگر که زمینی می باشند و از تعداد طبقات بیشتری برخوردارند به چشم می خورند.

ملزوم به ذکر است که این استند ها می توانند با طیف رنگ های مختلفی ساخته و عرضه گردند.

همچنین انواع مختلفی دارند از جمله استندهای پلکسی دار که برای مواد غذایی بدون بسته بندی هستند و یا استند های ثابت و متحرک و …. می باشند.

استند رومیزی و ایستاده پلکسی گلاس A3|A4|A5|A6

3- انواع استند های پلکسی جا کاتالوگی


همه ی ما می دانیم که کاتالوگ ها یک راه موثر برای تبلیغات می باشند و امر تبلیغات ملزوم رعایت نکاتی برای جلب هرچه بهتر و بیشتر مشتری می باشد.

یکی از راه های جذب مشتری برای استفاده از کاتالوگ های تبلیغاتی داشتن یک جای مناسب برای نگه داری هرچه بهتر و مرتب تر کاتالوگ ها می باشد که توصیه ی ما استفاده از استندهای پلکسی جا کاتالوگی است این استند ها با ظاهری زیبا و جای گذاری مرتب برای نگه داری انواع کاتالوگ ها در دفاتر، شرکت ها، ادارات، مغازه ها و فروشگاه ها بیمارستان ها و….. می باشد.

این استند های پلکسی جا کاتالوگی هم به صورت طبقاتی، متحرک ررومیزی و زمینی در انواع رنگ ها و طرح های مختلف موجودند.

4- استند موبایل و لوازم جانبی


احتمالا همه ی شما در این روزها به فروشگاه فروش موبایل رفته اید و یا چشمتان به ویترین این فروشگاه ها افتاده است.

وسیله ای که موبایل ها به صورت مجزا و ایستاده روی آن ها قرار گرفته اند و ظاهری زیبا و مرتبی را به موبایل ها و ویترین داده اند استند های نگه داری موبایل نام دارند این استند ها معمولا شیشه ای و از جنس پلکسی می باشند.

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *