پلکسی ترانسپارنت چیست ؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

پلکسی ترانسپارنت چیست ؟

پلکسی گلاس یک ورق پرمصرف در اکثر زمینه های تولیدی است. بوسیله پلکسی م یتوانید محصولات کاربردی و خلاقانه ای تولید کنید. پلکسی گلاس دارای طیف رنگی بسیباری است که پلکسی های ترانسپارنت یک بخش مهم از این طیف را تشکیل می دهند. پلکسی گلاس در چند نوع رنگی ، پلکسی گلاس شفاف ، مات و ترانسپارنت تولید می شوند.
اما منظور ما از پلکسی ترانسپارنت چیست؟

پلکسی ترانسپارنت چیست ؟
فروشگاه آفرت لیزر

پلکسی گلاس ترانسپارنت یک ورق رنگی شفاف است؛ اگر پنچره های قدیمی را یادتان باشد شیشه های رنگی که در ساخت آنها استفاده شده است را دیده اید. آن شیشه ای رنگی که می شد فضای بیرون را از پشت آن تماشا کرد امروز همان پلکسی گلاس ترانسپارنت است.

پلکسی های ترانسپارنت از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با شیشه های رنگی ندارند. هر نوع تصویری را میتوانید از پشت آن ها ببینید. با این تفاوت که وقتی در حال دیدن تصویری از پشت پلکسی ترانسپارنت هستید تمام فضا را رنگی خواهید دید. درست شبیه این که یک عینک با شیشه رنگی زده باشید.
پلکسی ترانسپارنت چه ضخامت و ابعادی دارد؟

ابعاد پلکسی ترانسپارنت با پلکسی های رنگی و شفاف تفاوتی ندارد و عموما در ابعاد ۱۲۲ در ۱۸۳ تولید میشوند. این ابعاد برای انجام پروژه های مختلف محدودیتی ندارد و برای انجام اکثر مقاصد استفاده می شود.

یشتر محصولاتی که با ورق ترانسپارنت تولید می شوند در ساخت آنها از ضخامت ۲٫۸ میلیمتر استفاده شده است. ولی این به معنای آن نیست که ورق پلکسی ترانسپارنت ضخامت بیشتری ندارد.

ورق های ترانسپارنت تا قطر ۴۰ میلیمتر هم تولید می شوند ولی فقط در موارد بسیار خاص از این ضخامت ها استفاده می شود. اگر هم شما به دنبال رنگ خاصی ار پلکسی ترانس باشید که از قضا ضخامت زیادی هم داشته باشد ممکن است پیدا کردن آن برای شما مشکل باشد.

پلکسی ترانسپارنت چیست ؟
فروشگاه آفرت لیزر

با اینکه پلکسی ترانسپارنت در رنگها و ضخامت های زیادی تولید می شوند ، ولی بسیاری از آن ها مصرفی نیست و در بازار به سختی پیدا می شوند و یا نایاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *