کاربرد مولتی استایل

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

جایگزینی ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای با آیینه، کارهای خلاقانه بسیاری را امکان پذیر و راحت می کند. همچنین از نظر هزینه نیز این جایگزینی بسیار مقرون به صرفه است. پس با کمک خلاقیت و دید هنری می توان طرح های بسیار زیبایی خلق نمود.

ورق های مولتی استایل با این طرح و رنگ (طلایی، نقره ای، مسی) شباهت زیادی نیز به سطوح فلزی دارند. تا حدی که می توان در امور تزئینی از آن ها به جای فلز نیز استفاده نمود. بدین ترتیب به جرات می توان مولتی استایل را تحولی در دنیای طراحی و دکوراسیون نام برد که زیبایی و تنوع را برایمان به ارمغان آورده است.

ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای
مولتی استایل 
مولتی استایل ایرانی

از کاربرد های متنوع ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ساخت انواع تابلوهای تجاری، صنعتی و تبلیغاتی
  • ساخت انواع تندیس، لوح تقدیر و یادبود
  • ساخت انواع تابلوهای راهنما جهت ساختمان ها یا روی دستگاه ها
  • استفاده در انواع لوازم تزئینی خانگی مانند ساعت های دیواری و رومیزی
  • استفاده در انواع ماکت ها و لوازم کمک آموزشی
  • استفاده در دکوراسیون داخلی مانند روی دیوار ها و سقف های کاذب، پارتیشن بندی فضاها، ویترین مغازه ها، کابین آسانسور و سایر محصولات دکوری

قابل ذکر است این ورق ها مناسب استفاده در نمای خارجی ساختمان و یا کف سطوح نمی باشند.

مولتی استایل و برش لیزری

برش و حکاکی این ورق ها با دقت و ظرافت کم نظیری قابل اجرا است. در این زمینه هیچ گونه محدودیتی در طرح و نقش وجود ندارد. امروزه با وجود نسل جدید دستگاه های برش و حکاکی لیزر، کار با این ورق ها حتی در تعداد بالا نیز در کمترین زمان ممکن میسر شده است.

این دستگاه ها امکان برش های بسیار دقیق و یا حکاکی طرح های بسیار ظریف را فراهم می کنند. کافیست طرح مورد نظر را در نرم افزارهای طراحی مانند کورل دراو آماده کرده و به دستگاه وارد نماییم. همچنین به کمک این دستگاه ها امکان استفاده ترکیبی موادی مانند مولتی استایل، پلکسی گلاس، چوب و … نیز بوجود می آید.

انجام کار برش و حکاکی باید در سطح رویی ورق ها صورت پذیرد. هرگونه عملیات از این دست روی سطح پشتی ورق ها سبب آسیب دیدگی لایه طرح و رنگ روی ورق می گردد. پس دقت کنید و کار را به کسانی بسپارید که تجربه کافی داشته باشند …

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *