ایده های طراحی پلکسی با برش لیزری

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

با این لیست از ایده های برش لیزری پلکسی ، خلاقیت خود را تقویت کنید و ایده و طرح خودتون را طراحی کنید

شمااگر تازه کار خودتون رو شروع کرده اید و به دنبال مکانی برای شروع هستید یا یک سازنده با کارگاهی کوچک هستید که می خواهید فعالیتتات را در مسیرهای جدید گسترش و توسعه دهید پروژه های برش لیزری زیر میتواند برای شما الهام بخش باشد.

فرصت بسیار زیادی برای ساخت محصولات برش خورده با لیزر وجود دارد. اما از کجا باید کار را شروع کنیم؟

برای جلب خلاقیت شما ، ما بهترین فیدهای اینستاگرام ، تابلوهای Pinterest و پست های وبلاگ را از سراسر وب جستجو کرده ایم تا جالب ترین ایده های طراحی برش لیزری را از طراحان برتر پیدا کنیم. و توانستیم لیستی با 150 مورد پیدا کنیم

توجه کنید بسیاری از طرح های  این لیست هندسی هستند و یک حقیت غیر قابل انکار در باره طرح های هندسی وجود دارد و ان این است که زمان اختصاص داده شده برای خطوط مستقیم در برش کمتر از خطوط منحنی هستند ، بنابراین ساخت این سبک طراحی سریعتر است. و وقتی ما در حال برش لیزر هستیم ، زمان بسیار با ارزش است. بنابراین طرح هایی با برش سریعتر ارزان تر هستند . و اگر قصد فروش محصولات برش لیزری خود را دارید ، این نکته مهم است که طرح های هندسی بسیار ساده تر هستند و باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

اگه شما ساعت ، صنایع دستی ، جواهرات ، موارد الکترونیکی ، تزئینات عروسی ، پلاک یا علائم درست می کنید، پس به این ایده های برش لیزری نگاهی بیندازید و از آنها برای ایجاد طرح های خود الهام بگیرید.

ساعت های برش لیزری:

زمان یک توهم است ، اما این بدان معنی نیست که نمی توانیم از آن معنا بگیریم. در حالی که مفهوم ساعت نسبتاً ساده است ، گفتن زمان لازم نیست خسته کننده باشد. فقط کافی است خلاقیت را با برخی مهارت های سازنده ترکیب کنید .

ایده های طراحی پلکسی با برش لیزری

1.ساعت مچی مدرن اواسط قرن

2 . ساعت لانه زنبوری پلکسی

3 . ساعت بزرگ موج

4 . ساعت طلایی

5 . ساعت مهدکودک

6 . ساعت توس

7 . ساعت شهر

8 . ساعت بولداگ

9 . ساعت پرنده

10 . دوربین زمان

11 . ساعت هدف

12.تنظیمات ساعت آفتاب

13.ساعت مدرن فلور

14 . ساعت بازی با کلمات

15 . ساعت بالدار

ایده های طراحی پلکسی با برش لیزری

برش لیزری آثارهنری:

برش لیزر فقط برای محصولاتی مانند ساعت نیست که زمان را مشخص میکنند یا به نوعی برای محافظت از سطوح در برابر خراش استفاده شوند. این همچنین یک تکنیک ساخت ایده آل برای خلق یک اثر هنری از نوع و سبکی است که در هیچ فروشگاه معمولی یافت نمی شود. بعد از دیدن این پروژه های برش لیزری ، بی شک شما میتوانید طرح ها و اثار بی نظیری خلق کنید.

32 . هنر کاغذ گیاه شناسی

34 . هنر تایپوگرافی

جواهرات برش لیزری:

به نظر شما یکی از بهترین پروژه های برش لیزری که میتوان ساخت  چیست؟ اگر جواهرات را حدس زده اید ، درست است. از گوشواره ها ، گردنبندها ، دستبندها و انگشترها ، آنقدر ایده های طراحی بسیار خوبی وجود دارد که انتخاب کردن فقط تعداد انگشت شماری کار سختی بود!

از آنجا که بسیاری از سازندگان در ساخت مواد خاص تخصص دارند ، ما ایده های طراحی را با استفاده از مطالب به زیر گروه ها تقسیم کرده ایم . بنابراین همه جواهرات چوبی ، جواهرات اکریلیک و موارد دیگر را با هم مشاهده خواهید کرد.

46 . قطعات جواهرات چوبی

55 . گوشواره های نقاشی شده با دست

56 . حلقه های غریب

تزیینات عروسی برش لیزری :

هنگامی که مشتریان شما تاریخ را تعیین کرده و محل برگزاری مراسم و پذیرایی خود را پیدا کردند ، زمان آن رسیده است که با دکوراسیون عروسی از آن لذت ببرید. این که عروسی و پذیرایی در یک سالن سالن ، اتاق ضیافت هتل ، باغ ، پارک یا حتی یک اتاق باشد ، تزیینات انتخاب شده باعث می شوند این رویداد منحصر به فردی این زوج خوشبخت مشتری شما باشد.

در اینجا هشت پروژه عالی برش لیزری وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید .

70 آهن ربا چوبی صرفه جویی در تاریخ

74 جلد کتاب عروسی

نشانک های برش لیزری :

این که شما در حال خواندن کتاب یا مجله مورد علاقه تان هستید اتفاق بسیار ناخوشایندی است که صفحه ای که در حال مطالعه آن هستید گم کنید پس داشتن یک نشانک به همان کتاب خواندن شگفت آور است.

در حالی که بیشتر نشانک های سفارشی موجود در بازار از چوب یا چرم ساخته شده اند ، این بدان معنا نیست که دیگر مواد قابل استفاده نیستند. به هر حال ، پس از دیدن این ایده های طراحی فرصتی برای شما باشد که بتوانید کسب درامد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *