پروفیل مثلثی پلکسی گلاس (گوشه مثلثی)

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

گوشه مثلثی یا گوشه پلکسی برای تقویت قطعات مونتاژ شده پلکسی استفاده می شود. این محصول با نام های مختلفی شناخته می شود. نبشی مثلثی پلکسی را می توان با نام های مختلفی در بازار پرس و جو کرد. بنابراین آشنایی مخاطب با نام های مختلف این محصول ضروری به نظر می رسد.

اکریلیک برای ما نامی آشناست. این عنوان را هنگام خرید فرش یا برخی پارچه ها شنیده ایم. البته برخی از خانم ها نیز از لاک های اکریلیک با این عنوان استفاده می کنند. جدای از این موارد، اکریلیک یا اکریلیک یا اکریلیک که همگی املای مختلف کلمه انگلیسی acrylic هستند به اشکال دیگری نیز تولید می شوند. ورق هایی که از آنها به عنوان پلکسی گلاس یاد می کنیم، ورق های اکریلیک هستند. این ماده پلاستیکی هم به صورت ورق و هم به شکل های دیگر مانند لوله و میله در بازار موجود است. در این صفحه مشخصات لوله اکریلیک یا لوله پلکسی گلاس را مشاهده می کنید. اگر می خواهید در مورد مواد اکریلیک و پلکسی گلاس بیشتر بدانید، مقاله پلکسی چیست؟

پروفیل های پلکسی دارای تنوع زیادی هستند.

همانطور که مشاهده می کنید تعدادی پروفیل اکریلیک در تصویر بالا نمایش داده شده است. از سمت راست، دو مثلث قائم الزاویه را می بینید. قسمت بالایی پر و قسمت پایینی توخالی است. این مورد به گوشه مثلثی نیز معروف است. مورد بعدی مثلث 60 درجه یا متساوی الاضلاع است. همانطور که مشخص است هر سه ضلع این مثلث با هم برابرند. مورد بعدی پروفیل های شش ضلعی است. در ادامه می توانید پروفیل های مربعی که برخی از تولیدکنندگان لوله نیز تولید می کنند را مشاهده کنید. آخرین مورد ممکن است معروف ترین نمایه باشد. اولی میله پلکسی و دومی لوله پلکسی است. در این صفحه می توانید اطلاعات بیشتر در مورد لوله های پلکسی را مطالعه کنید. این لوله ها عموما تایوانی بوده و به صورت شاخه های دو متری عرضه می شوند. از این پروفیل برای مصارف مختلف صنعتی، پزشکی، هنری، تزئینی، مجسمه سازی، نظامی و هسته ای استفاده می شود.

پروفیل مثلثی پلکسی گلاس (گوشه مثلثی)

یک پروفیل مثلثی برش به طول دلخواه بخرید

برای برخی نیازها، مشتریان ما به انشعابات کوتاه‌تر از 1.2 متر نیاز دارند. یا برای برخی از کاربردها، آنها به قطعات برش گوشه پلکسی گلاس مثلثی نیاز دارند. بنابراین سفارش خرید پروفیل سه گوش پلکسی برش خورده را دریافت می کنیم. برای خرید قطعات برش خورده با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت گوشه مثلثی پلکسی گلاس

گوشه پلکسی به طور کلی به دو صورت فروخته می شود. گاهی بریده می شود و گاهی منشعب. بنابراین قیمت این محصول به دو صورت اعلام می شود. گاهی قیمت انشعاب مثلث پلکسی را اعلام می کنند و گاهی قیمت هر سانتی متر پروفیل پلکسی مثلثی را به مشتری می دهند. متاسفانه به دلیل نوسان شدید قیمت ها امکان درج لیست قیمت وجود ندارد. پس برای خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید.

پروفیل مثلثی پلکسی گلاس (گوشه مثلثی)
پلکسی

ویژگی های پروفیل های مثلثی خوب

این محصول در دسته بندی های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در هر کاری از این میله ها برای هدف خاصی استفاده می شود. به عنوان مثال برای ساخت جعبه گل از این میله ها برای نگه داشتن صفحاتی که گل رز را نگه می دارند استفاده می شود. یا از آن در ساخت مجسمه استفاده می کنند. همچنین در زمینه امور صنعتی نیز از این محصول به روش های مختلفی استفاده می شود. بنابراین اجزاء و نشانگرهای لوله اکریلیک در هر کاری متفاوت است. به همین دلیل پارامترهای کیفیت و مطلوبیت این محصول می تواند متفاوت باشد.

برخی از مشتریان اطلاعات فنی و برگه اطلاعات این لوله ها را از ما می خواهند. مانند مواردی مانند:

  1. دمای ذوب گوشه پلکسی مثلثی
  2. فشار قابل تحمل پروفیل پلکسی مثلثی
  3. درجه شکست نور قطعات اکریلیک
  4. مقاومت در برابر خوردگی اسیدی یا قلیایی

در پاسخ به این عزیزان اعلام می داریم با توجه به مراحل واردات این محصول که عموما از کشور تایوان وارد می شود امکان ارائه این اطلاعات وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد ما برای انجام کارهای آزمایشگاهی دقیق این است که مشخصات فیزیکی و شیمیایی این محصول از طریق آزمایش به دست آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *