چند مورد از بهترین کاربردهای ورق های پلکسی گلاس

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

ورق پلکسی گلاس بیشتر به ورق‌آکریلیک شناخته می‌شوند. نام آن برگرفته از “پلکسی‌گلاس” است که علامت تجاری برای ورق ساخته‌شده از این ماده است. این ماده شفاف شبیه به یک قاب شیشه‌ای معمولی است، اما در مقایسه با شیشه راحت‌تر است.و شکستن یا ترک خوردن آن به اندازه شیشه سریع نیست. و هم چنین راحت‌تر و امن‌تر است. این به این معنی است که می توان از پلکسی‌گلاس برای تعدادی از چیزها در داخل و اطراف خانه استفاده می‌شود.

اگر شما علاقه مند به استفاده از پلکسی گلاس برای پروژه های داخل خانه هستید ، که در ادامه چهار مورد از بهترین کاربردها برای ورق پلکسی گلاس بیان شده . این را بخاطر بسپارید که ورق های پلکسی گلاس در اندازه ها و عرض های مختلف وجود دارند ، از این رو برای استفاده در پروژه خود باید از نوع مناسب آن استفاده کنید.

1- پانل های پنجره

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ورق پلکسی این است که یک ماده بادوام است. این ترکیب با ویژگی روشن – شیشه‌ای باعث می‌شود که آن جایگزین مناسبی برای شیشه در پنجره‌ها شود. در واقع پنجره‌های پلکسی گلاس راحت‌تر نگهداری می‌شوند چون آن‌ها به اندازه شیشه‌های معمولی کثیفی جمع نمی‌کنند. علاوه بر این، پلکسی‌ گلاس نسبت به شرایط آب و هوای مختلف و  طوفانی مقاوم است و در نتیجه باران، تگرگ، باد و یا گرمای بیش از حد، هیچ ترک یا لکه ای در آن نمی‌شود. هم چنین، تنها آب و هوا نیست که ورق های پلکسی‌گلاس می‌توانند در مقابل آن مقاومت کنند. این ورق ها همچنین نسبت به ضربه نیز مصونیت دارد؛ این به این معنی است که کودکان شما می‌توانند بدون ترس از شکستن پنجره‌ بازی کنند. برای شیشه‌های پنجره، ورق پلکسی‌گلاس یک راه‌حل مناسب و بادوام است.

چند مورد از بهترین کاربردهای ورق های پلکسی گلاس

2 – اثاثیه خانه :

با توجه به استحکام پلکسی گلاس ، آن را برای ساخت محفظه حمام ایده آل می کند. آنها به راحتی ترک نمیخورند و بنابراین نیازی به تعویض مکرر ندارند. همچنین از آنجا که با ترک خوردن شکسته نمی شوند ، از ایمنی بیشتری برخوردار بوده و برای جلوگیری از صدمات بیشتر ، کمک می کنند. به همین ترتیب ، از پلکسی گلاس نیز می توان برای ساخت رومیزی ، روکش قفسه و سایر اثاثیه خانگی استفاده کرد.

3- گلخانه

ورق پلکسی گلاس برای ساخت گلخانه ها ایده آل است ، و این هم برای گلخانه های در مقیاس بزرگ و هم برای حیاط خلوت های کوچک صدق می کند. پلکسی گلاس دارای دو ویژگی مهم مورد نیاز گلخانه است:

1- امکان تهیه نور روشن 2- محافظت در برابر آب و هوای نامناسب.

از آنجا که پلکسی گلاس خاک زیادی را جمع نمی کند ، بدون توجه به شرایط آب و هوایی ، جریان ثابتی از نور را به گلخانه می دهد. علاوه بر این ویژگی ها ، ویژگی دوام و هزینه پلکسی گلاس را به آن بیفزایید و در نتیجه به یکی از بهترین مواد برای ساخت گلخانه تبدیل می شود.

چند مورد از بهترین کاربردهای ورق های پلکسی گلاس

4- پروژه های صنایع دستی

پلکسی گلاس سبک است و برش و قالب گیری آن آسان است. علاوه بر این، به راحتی شکسته یا ترک نخواهد خورد. هم چنین آن می‌تواند برای متناسب کردن نیازهای شما رنگ‌آمیزی شود و تمیز کردن آن آسان است. این امر آن را برای پروژه‌های هنری و صنایع دستی مناسب می‌سازد.

می‌توانید برای تعدادی از پروژه‌های بهسازی و دکوراسیون منزل استفاده کنید: این می‌تواند جایگزین شیشه روی قاب عکس و نقاشی‌های نقاشی شود، و تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید آسانتر با فروشگاه آفرت لیزر تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *