چه رنگ هایی بر روی پلکسی گلاس قابل استفاده هستند؟

استعلام قیمت های روز از آفرت لیزر

اگر شما میخواهید رنگ آمیزی ورق پلکسی گلاس انجام دهید، باید توجه کنید که هر مدل رنگی کار آمد نیست. ممکن است بعضی از رنگ ها به درستی به سطح پلکسی گلاس شما نچسبد. رنگ های اکریلیک به بهترین شکل بر روی ورق پلکسی گلاس کار می کنند و اسپری های رنگ مخصوص کار های پلاستیکی نیز خوب کار می کنند.

آماده سازی

سطح پلکسی گلاس را با آب و یک صابون ملایم مانند مایع ظرف‌شویی به خوبی تمیز کنید سپس آن را به طور کامل آبکشی نمایید. رنگ به سطوح بسیار صیقلی مانند سطح پلکسی گلاس به خوبی نمی‌چسبد، پس اگر هدف شما چسبیدن خوب رنگ به سطح کار است با استفاده از یک ورق سمباده نرم سطح پلکسی گلاس را سمباده کاری نمایید. با این کار رنگ سطح مناسب برای چسببیدن را پیدا می کند. توجه کنید که پس از سمباده کاری حتما سطح قطعه خودتان را مجددا بشویید.

رنگ آمیزی ورق پلکسی گلاس 
فروشگاه آفرت لیزر 
چه رنگ هایی بر روی پلکسی گلاس قابل استفاده هستند؟

اسپری آماده ساز

اسپری آماده ساز برای کار بر روی سطح پلاستیک طراحی شده است و به رنگ کمک می کند بدون ترک خوردگی ، لایه برداری یا پوسته پوسته شدن به سطح پلکسی بچسبد. پلکسی گلاس خود را بر روی یک پارچه و یا روزنامه قرار دهید به طوری که سطح مورد نظر شما بالا قرار بگیرد. سپس اسپری آماده‌ساز را به طور یکسان و بدون همپوشانی بر روی قطعه کار اعمال کنید. حتما زمان لازم برای خشک شدن آماده ساز را در نظر بگیرید و اجازه دهید تا کامل خشک شود.

نقاشی بر روی پلکسی گلاس

رنگ های اکریلیک برای طراحی و نقاشی بر روی پلکسی گلاس ساخته شده اند. پس از آنکه آماده ساز به طور کامل خشک شد شما می توانید رنگ خودتان را بر روی قطعه کار اعمال کنید. رنگ مورد نظر خود را با قلم مو و یا با اسپری به صورتی که می خواهید بزنید.

رنگ را مطابق دلخواه خود با قلم مو یا اسپری به سطح بزنید. برای داشتن سطح صاف و یکدست بهتر است از اسپری استفاده کنید. آثار قلم مو می تواند بر روی سطح باقی بماند. بعد رنگ آمیزی ورق پلکسی گلاس هنوز ممکن است رنگ به راحتی خراشیده شود برای گرفتن بهترین نتیجه و جلوگیری از این اتفاق می توانید یک رنگ محافظتی بی رنگ بر روی پلکسی گلاس خود بزنید. اگر می خواهید از پلکسی گلاس به عنوان بوم برای کار های هنری خود استفاده کنید می توانید بعد از این که آماده ساز را زدید کار خود را شروع کنید، حتی میتوانید بعد از سمباده کاری و شست‌شو این کار را انجام دهید. بعد از اینکه کارتان تمام شد آن را قاب کنید و به صورتی نگاه دارید که دچار خش‌‌خوردگی توسط مواد دیگر نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *